//

Data herstellen van niet beschikbare app

Data herstellen van niet beschikbare app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om de data van een app op een andere manier te benaderen dan via de app op je iPhone? De data is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-11-17, 21:40
Medejo's schermafbeelding
Medejo Medejo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 16
Standaard Data herstellen van niet beschikbare app

Is het mogelijk om de data van een app op een andere manier te benaderen dan via de app op je iPhone? De data is niets anders dan events met bijbehorende data.

Achtergrond.
Ik gebruik de app Dreamdays. Hiervan zijn inmiddels meerdere versies. De versie welke ik gebruikte werkt niet op IOS 11.
melding: Unable to install "All New Dreamdays - Countdown to the days that Matter" The app is no longer available in the App Store.

De versies welke geschikt zijn voor ISO 11 Importeren niet de backup data uit iCloud. Graag zou ik de platte data uit de app terug willen hebben maar heb geen idee of dit kan, en hoe dat dan zou moeten.

Ik heb een backup (van 30-09) op mijn MacBook Pro doorgezocht met finder maar dat leverde niets op. Ook kon ik geen app data vinden in iCloud.

Iemand een idee?
__________________
SJ "Everything around you that you call life was made up by people that were no smarter than you and you can change it"
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
app data, data herstel



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbare update's niet te updaten bij ios 9.0 DrDiesel iPhone algemeen 10 20-09-15 12:20
Data alleen via mobiele data en niet via Wi-Fi Micht iPhone algemeen 2 29-09-12 21:21
data herstellen vanaf een vastgelopen iphone harikirmesje iPhone algemeen 3 01-08-10 11:41
iPhone: 3GS herstellen met 3G data Dijkzandt Jailbreak 0 16-03-10 21:07
Iphone in loop en niet te herstellen na "alle data verwijderen" tbv verkoop (HELLUP) MCNO iPhone algemeen 0 11-01-09 09:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:46.