iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Netshare; iemand succes? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/18024-netshare-iemand-succes.html)

MYRZ 02-08-08 19:43

Netshare; iemand succes?
 
Bij de 2e "release" van NetShare, heb ik hem snel aangeschaft, dus ik ben een van de gelukkige en zeldzame bezitters van deze app (jeej!), aangezien hij nu weer uit de appstore is gehaald.

Ik heb een iPhone 3G en een MacBook Pro, maar ik heb tot nu toe nog geen succes gehad met connecten. Iemand meer geluk?

pietsnot 03-08-08 13:46

ja geen enkel probleem, volg de instructies van NetShare!

Michael 03-08-08 13:54

Ik heb hem ook werkend dus dat zal jou ook wel lukken Kijk hier hoe je het moet doen in 10 simpele stappen AppleInsider | Ten step guide to sharing your iPhone's connection with NetShare

wout76 14-08-08 21:38

Iemand die netshare in zijn bezit heeft en het mogelijk beschikbaar kan maken voor andere gebruikers ?

;)

Mhmh laat maar trouwens, ik heb gezocht en heb gevonden.

The keyword is NZB.

Denk dat er vast mensen zijn die dit snappen .............

Fasty 14-08-08 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wout76 (Bericht 169257)
Iemand die netshare in zijn bezit heeft en het mogelijk beschikbaar kan maken voor andere gebruikers ?

;)

Mhmh laat maar trouwens, ik heb gezocht en heb gevonden.

The keyword is NZB.

Denk dat er vast mensen zijn die dit snappen .............


The keyword is NZB:D

bowle 20-08-08 13:17

MYRZ: al meer succes ondertussen?
zo ja wat was het probleem?

voor de mensen waar het niet lukt:
waarschijnlijk zien jullie als jullie netshare op hebben gestart al een Wi-Fi icoontje op je iphone!
oplossing: stop Wi-Fi helemaal, ga naar safari mobile en start een website op. Als je een 3G of een Edge icoon zien kan je weer naar instellingen om je Wi-Fi weer aan te zetten. zet hem op het goede tethering netwerk en start meteen daarna netshare op! Als het goed is blijft je 3G/Edge icoontje staan en kan je aan de slag op je laptop :)

switcher 22-08-08 07:07

Moet je iPhone hiervoor gejailbreaked zijn??
of kun je die app zo instaleren

Abu 23-08-08 01:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door switcher (Bericht 174941)
Moet je iPhone hiervoor gejailbreaked zijn??
of kun je die app zo instaleren

Het was een applicatie in de Appstore maar Netshare is door Apple verwijderd uit de Appstore

kobold 24-08-08 22:32

Als de iPhone op standby gaat terwijl ik netshare heb aan staan valt mijn verbinding weg. Is hier wat aan te doen? Of moet ik gewoon mijn standby uitzetten?

ArB 24-08-08 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kobold (Bericht 176905)
Als de iPhone op standby gaat terwijl ik netshare heb aan staan valt mijn verbinding weg. Is hier wat aan te doen? Of moet ik gewoon mijn standby uitzetten?

In de installer staat het programma insomnia. deze zorgt voor een blijvende Wi-Fi verbinding. Wel uitzetten dus nadat je ermee klaar bent anders is je accu zo leeg ;)

jefjef 15-09-08 20:42

ik heb nu wel de netshare app maar hoe kan ik deze nu installeren zonder mijn 3G iPhone te jailbraken? iemand een how to guide toevallig?

alvast bedankt!

iDriss 16-09-08 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jefjef (Bericht 191571)
ik heb nu wel de netshare app maar hoe kan ik deze nu installeren zonder mijn 3G iPhone te jailbraken? iemand een how to guide toevallig?

alvast bedankt!

ik denk dat dit jammer genoeg niet mogelijk is.

cypher21 16-09-08 14:08

Modbreak:

Let er even op dat iPhoneclub geen ondersteuning voor gekraakte spellen/apps verleend.
Iedere gebruiker die hiervoor ondersteuning vraagt of geeft wordt berispt


wout76 19-09-08 19:58

Na een crash ben ik netshare kwijt.
Herstellen lukt niet. Heb het bestand echter wel uit voorzorg veiliggesteld via ssh.

Maar als ik het nu wil installeren vraagt ie om een w w.

Iemand een oplossing ?

Graag een PB aangezien je hier niet alles mag bespreken ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:16.