Agenda Icoon verdwenen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn IPhone is de agenda icoon verdwenen. In siri app suggesties is ie nog wel aanwezig en als ik die indruk kom ik wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda Icoon verdwenen
Op mijn IPhone is de agenda icoon verdwenen. In siri app suggesties is ie nog wel aanwezig en als ik die indruk kom ik wel in de agenda. Ik heb alles nagezocht of ik hem verplaatst heb, niet te vinden. Telefoon helemaal uit en aan gezet. Niks. Ook heb ik gekeken in appstore als ik hem daarin open kom ik ook in de agenda.
Dus mijn vraag is hoe krijg ik mijn agenda icoon terug ? Alvast bedankt voor jullie reacties. Mijn excuses het probleem heeft zich opgelost. Hij zat in het allerlaatste tabblad, in een map produktiviteit. Hoe het kan weet ik niet maar hij is terug en daar ben ik blij om. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
agenda, icoon probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icoon verdwenen van Ipad | Xanthe | iPad algemeen | 2 | 29-08-13 16:45 |
airplay icoon verdwenen | matje44 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 05-08-13 18:47 |
Icoon bij instellingen verdwenen | remcov250 | iPhone algemeen | 3 | 15-01-10 01:49 |
camera icoon verdwenen icm SSL | kay@555 | iPhone algemeen | 0 | 17-12-09 23:13 |
Windows: podcast icoon verdwenen | dettie | iTunes | 1 | 21-03-08 01:53 |
|
|