//

Agenda / Google Calendar

Agenda / Google Calendar discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ruzie met de Agenda app, is er iemand die een tip heeft? 1,5 jaar geleden kocht ik een Iphone 7, tot die tijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-03-18, 09:49
Splash Splash is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard Agenda / Google Calendar

Ik heb ruzie met de Agenda app, is er iemand die een tip heeft?

1,5 jaar geleden kocht ik een Iphone 7, tot die tijd had ik een Iphone 6 en werkte de Agenda app prima met mijn Google Calender account, echter kreeg ik het op mijn Iphone 7 niet aan de praat. Omdat ik er klaar mee was heb ik de GoogleAgenda app gedownload. Alleen... eigenlijk vind ik de Agenda app fijner en nu wil ik een gedeelde agenda met mijn vriend regelen (die geen Google Account heeft) en dacht ik "wel even" de Agenda in te regelen, maar helaas

Als ik naar Instellingen ga > Accounts en wachtwoorden > Nieuw Account > Google en al mijn gegevens invul dan "logt hij wel in" (ik krijg een mail van Google), maar daarna is hij weg en staat er geen nieuw account.
(https://support.google.com/calendar/answer/99358)

Super irritant en ik heb geen idee wat ik nog meer kan doen (behalve mijn telefoon uit het raam gooien of een nieuwe kopen )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda: afspraken accepteren van Google Calendar jelle86 iPhone Apps 1 28-04-11 09:30
Hoe iPhone Agenda via 3g syncen met Google Calendar? allewijn iTunes 22 23-07-10 23:03
Google Apps (Calendar) syncen met iPhone Agenda DennizZ iTunes 3 13-05-09 19:24
iPhone-agenda syncen -> Google Calendar jelle86 Archief 3 01-12-08 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:37.