//

WhatsApp verwijderen verzonden bericht

WhatsApp verwijderen verzonden bericht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens Iculture zou het mogelijk moeten zijn een reeds verstuurd bericht met de nieuwste versie van WhatsApp, te verwijderen. Ook bij de ontvanger. Zie artikel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-03-18, 14:57
Guest-20180926152807
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard WhatsApp verwijderen verzonden bericht

Volgens Iculture zou het mogelijk moeten zijn een reeds verstuurd bericht met de nieuwste versie van WhatsApp, te verwijderen. Ook bij de ontvanger.
Zie artikel dd 8 maart.
Als ik echter op een verstuurd bericht klik en "verwijder" kies, krijg ik niet de twee opties: verwijder voor mijzelf en verwijder voor iedereen te zien.
Ik heb dus laatste versie.
Wat gaat hier mis?


EDIT
Gevonden: eerst op prullebakje klikken. Daarna verschijnen de twee opties.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mail.app verzonden geluid al afgespeeld voordat mail is verzonden Guest-20230102224146 iPhone Apps 0 30-12-13 15:39
MAIl-programma zet geen kopie van verzonden mail in Postbus Verzonden pmhermans iPad algemeen 2 11-09-13 10:23
Whatsapp mailcontacten en facebookcontacten verwijderen Chan266 iPhone Apps 14 16-05-13 11:06
Geen 'afgeleverd' onder verzonden bericht linde2808 iPad algemeen 0 26-11-12 21:14
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan omdg iPhone algemeen 13 30-10-10 21:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:55.