//

Mail snel wissen

Mail snel wissen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn MacBook is opnieuw geïnstalleerd, hierbij is alle mail opnieuw geïmporteerd. Nadeel hiervan is dat alle berichten ook opnieuw op mijn iPhone en iPad zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-03-18, 13:32
Peter0416 Peter0416 is offline
• iOS 11.2
• 10.3.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 10
Standaard Mail snel wissen

Mijn MacBook is opnieuw geïnstalleerd, hierbij is alle mail opnieuw geïmporteerd.

Nadeel hiervan is dat alle berichten ook opnieuw op mijn iPhone en iPad zijn ontvangen.
Is er een snellere manier om de mail van iPhone iOS 11 en iPad iOS 10 te wissen?
Alle mail per stuk selecteren en wissen is wel erg veel werk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-03-18, 17:43
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Om welk soort mail gaat het, gmail, hotmail...?

Die zou ik bewerken via de webversie, daar kan je meer ineens wissen.
  #3  
Oud 18-03-18, 19:11
Peter0416 Peter0416 is offline
• iOS 11.2
• 10.3.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 10
Standaard

Het gaat om hotmail.nl en live.nl. Ik ben intussen op de webmail bezig geweest, daar kan ik idd meer tegelijk wissen. Toch een hele klus om jaren mail uit te zoeken.
Het lijkt erop dat dit toch de enige optie is, mail die ik op de iPhone wis wordt later weer binnen gehaald. Dat is nooit zo geweest. Ik heb altijd op de telefoon gewist wat ik onderweg niet nodig had.
  #4  
Oud 19-03-18, 08:26
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Als je mail wist, die weer terug komt, heb je iets niet goed staan.

Op je telefoon moet je dan instellen bij wissen => prullenbak (i.p.v. archief) en in webmail staat ook zoiets onder de instellingen.

Ik ruim nooit wat op, kost niks en handig als je iets ouds moet opzoeken, bijvoorbeeld wat je aangekocht hebt via Marktplaats
  #5  
Oud 23-03-18, 20:07
Peter0416 Peter0416 is offline
• iOS 11.2
• 10.3.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MCNO Bekijk bericht
Als je mail wist, die weer terug komt, heb je iets niet goed staan.

Op je telefoon moet je dan instellen bij wissen => prullenbak (i.p.v. archief) en in webmail staat ook zoiets onder de instellingen.

Ik ruim nooit wat op, kost niks en handig als je iets ouds moet opzoeken, bijvoorbeeld wat je aangekocht hebt via Marktplaats
Ik heb ook altijd berichten op iPhone en iPad gewist en op MacBook bewaard, dat heeft altijd goed gewerkt.

Instellingen op iPhone, iPad en webmail zijn niet aangepast. Mijn MacBook is van Mavericks opgewaardeerd naar High Sierra, dat is de enige wijziging. Daarom ga ik er vanuit dat het ergens in High Sierra opgelost moet worden.
Verder wil ik alle berichten weer op iPhone en iPad wissen, dat lukt alleen door ze per stuk te selecteren en te wissen. Daarna komen ook nog terug.
  #6  
Oud 07-07-18, 19:18
Ivanhoe01 Ivanhoe01 is offline
• iOS 12.0 beta
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: België
Berichten: 5
Standaard Mail wissen

De oplossing is alle mail die je niet meer op je iPhone wilt ontvangen te wissen op de server van je provider. Die is normaal ook te bereiken via een webbrowser met hetzelfde ID en password als op je normale e-mail programma op iPhone, PC (en wellicht ook Mac maar dat weet ik niet). Je bent die mails dan ook wel definitief kwijt maar het verhindert dat je duizenden mails op je iPhone krijgt die je dan gedurende een paar uurtjes moet wissen.
Dit werkt alvast bij Proximus (Be). Of dit bij jou ook zo zal zijn weet ik niet maar de kans is groot.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Notities verdwenen uit notitie app na wissen mail account patrickverberne iPhone algemeen 0 06-10-15 10:54
Contacten wissen in mail accounts gregre iPad algemeen 3 02-07-13 17:07
Niet in 1 keer kunnen wissen weggegooide mail mvanthof Desktop-applicaties 5 30-11-09 17:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:27.