Enter in WhatsApp discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai iedereen, Ik voel me zo dom, maar ik zoek de enter knop in WhatsApp. Bedoel dus die ene knop dat je niet perse op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Enter in WhatsApp
Hai iedereen,
Ik voel me zo dom, maar ik zoek de enter knop in WhatsApp. Bedoel dus die ene knop dat je niet perse op dat pijltje hoeft te drukken, maar gewoon de return knop als enter kan gebruiken. Voorheen moest je naar: Instellingen - chats - enter aan Deze hele optie is niet te vinden in m’n WhatsApp op de iPhone 8 plus. Iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik zie alleen de return knop, verder geen opties
|
|
|||
|
|||
Normaliter kan je de return knop als enter gebruiken ;-). En dat instellen in je WhatsApp. Maar die optie heb ik dus niet.
Zie deze link: https://faq.whatsapp.com/de/android/30005141?lang=nl Edit: m’n vorige iPhone kon bet dus wel ;-). |
|
||||
|
||||
dat is voor Android, in ios zit die optie niet.
|
|
|||
|
|||
Nou wel hoor, heb al jaren een iPhone en al jaren die optie gehad. Sterker nog. Tot gisteren werkte het op m’n iPhone X, heb nu de 8 plus en het is er niet....
|
|
|||
|
|||
Wat gebeurt er nu dan als je op de Enter toets drukt op je toetsenbord?
|
|
|||
|
|||
Dat is toch de return knop? In elk tekstveld doet hij dan gewoon een enter, behalve in WhatsApp.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
gevalletje 1 gek kan meer vragen...?
|
|
|||
|
|||
Dan gaat hij gewoon een alinea verder; dus in tekstveld naar beneden. Maar de tekst versturen doet hij niet. Enkel dmv pijltje op WhatsApp.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt. Maar de vraag is: waar is de automatische enter gebleven binnen WhatsApp. Normaliter kon je dit in je instellingen aanvinken.
Rare is dat ik tot op paar dagen geleden (iPhone X en daarvoor 7 plus) deze toets wel had 🤭 |
|
||||
|
||||
Laatste poging... misschien ander toetsenbord geïnstalleerd (gehad)?
|
|
|||
|
|||
Nee nooit. Altijd standaard toetsenbord. Heel vaag allemaal....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App trailers > enter bonus code? | Wishhhh | iPhone Apps | 0 | 13-05-12 22:33 |
Een 'enter/break' in een string @"" | gobelz | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 12-02-12 12:12 |
iPhone 1e gen.: HELP: Failed to enter DFU mode | JoriSsz | Unlock | 11 | 20-07-08 23:51 |
|
|