//

Link in whatsapp gaat naar app store

Link in whatsapp gaat naar app store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik via Whatsapp een link krijg die een app moet openen dan wordt er gevraagd of ik de app wil openen met de app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-07-18, 14:41
Marcel82 Marcel82 is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2018
Berichten: 1
Standaard Link in whatsapp gaat naar app store

Als ik via Whatsapp een link krijg die een app moet openen dan wordt er gevraagd of ik de app wil openen met de app store. Wanneer ik dit doe dan kom ik in de app store en kan ik daar voor openen kiezen. Na openen opent hij standaard de app. Ik kom niet terecht waar ik via de link terecht zou moeten komen.


Dit komt onder andere voor bij linkjes naar spotify.


Voorheen kreeg ik een link en dan werd er in safari geopend waarna ik naar de app kon en had ik direct het goede nummer(in het geval van Spotify)


Iphone: 6S
Firmware: 11.4
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Link naar de app store in de iCulture app rjgout iPhone Apps 3 04-09-17 18:53
Windows: Link naar ITUNES APP STORE werkt niet meer wblink iTunes 0 21-05-16 18:15
Spotify link via Whatsapp werkt niet amgilde iPhone Apps 1 30-11-14 09:29
Windows: Link naar App Store werkt niet in Safari 4 en 5 Sleurhutje iTunes 10 03-01-13 14:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.