//

Hoe lang blijft app in appstore beschikbaar (dikke van Dale)?

Hoe lang blijft app in appstore beschikbaar (dikke van Dale)? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) De Dikke van Dale is enkele weken geleden uit de App Store verdwenen. Desgevraagd geeft van Dale geen antwoord op de vraag of dit tijdelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-18, 19:14
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard Hoe lang blijft app in appstore beschikbaar (dikke van Dale)?

De Dikke van Dale is enkele weken geleden uit de App Store verdwenen. Desgevraagd geeft van Dale geen antwoord op de vraag of dit tijdelijk is (nieuwe versie?). Ik krijg enkel als antwoord:

"Via onderstaande link krijgt u meer informatie.
https://www.iculture.nl/tips/apps-opnieuw-downloaden/"

Jawel, bij van Dale bezoeken ze ook de site van iCulture

Echter, nu ben ik afhankelijk van Apple en hoe lang ze het 80 euro kostende programma blijven aanbieden aan de oorspronkelijke kopers (voor anderen is de "Dikke" al niet meer zichtbaar). Kan iemand hier iets over zeggen?

Overigens zijn er meerdere woordenboeken van van Dale uit de store verdwenen en zijn enkel nog de amper bruikbare basisversies aanwezig.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-18, 20:56
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Dat hangt niet van Apple af, maar de uitgever van de App.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 24-08-18, 12:09
rubbyphone rubbyphone is offline
• iOS 12.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Londen, United Kingdom
Berichten: 24
Standaard

Ja ik zag het net ook. De app voor de mac werkt niet eens op Mojave. Ik heb momenteel de beta geïnstalleerd, maar van Dale crashed meteen. Was altijd erg tevreden over de mac versie. En heb ongeveer 200 euro uitgegeven aan die app... Van de klanten service krijg ik een dom antwoord dat ze alleen el capitan ondersteunen. Bij wat extra navraag vertelde ze dat een ander bedrijf de apps maakt en ze het contract niet meer verlengt hebben. De iPhone apps zijn al tijden niet meer ge-update.

Ik denk dat van Dale de app markt verkeerd heeft ingeschat. Wilde erbij zijn met een app in het begin, maar hebben het daarna laten dood bloeden. Was beter geweest om developers in huis te halen en met een abonnement service te werken voor een net bedrag per maand. Dan kunnen zij de developers blijven betalen en de app blijven onderhouden, maar helaas.

Tip: als je de app in het verleden gekocht of gedownload hebt, kun je hem terug vinden onder de AppStore > je account > aankopen. Ook wanneer hij uit de AppStore is verwijderd (echter is het afhankelijk van iOS of de app nog werkt).

Mocht je opzoek zijn naar een goed woordenboek Nederlands - Engels, ik gebruik momenteel deze: Linguee
  #4  
Oud 24-08-18, 22:47
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Bedankt Rubbyphone.

Wat jij ook al aangeeft, van Dale lijkt niet momenteel niet erg communicatief. Krijg geen antwoord van hun "support" afdeling. Zal Linguee 'ns bekijken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarom iPhone 2.0 synchroniseren zo lang duurt en AppStore-applicaties crashen j.schun iTunes 13 24-07-08 11:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:56.