//

Grote apps downloaden zonder Wi-Fi

Grote apps downloaden zonder Wi-Fi discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi iedereen! Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende; Bij het downloaden van grote apps/games geeft de App Store aan dat ik deze alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-18, 17:02
djouryy djouryy is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2017
Berichten: 3
Standaard Grote apps downloaden zonder Wi-Fi

Hi iedereen!

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende;

Bij het downloaden van grote apps/games geeft de App Store aan dat ik deze alleen kan installeren met een werkende Wi-Fi verbinding. Maar wat nou als je die op dit moment niet in de buurt hebt, of als je een flinke databundel hebt?

Is het ook mogelijk om grote apps te installeren met mobiele data ipv met Wi-Fi? Bij de instellingen kan ik hierover niets vinden. Ik beschik trouwens over iOS 12.1.

Please let me know!

Youri
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Betaalde Apps downloaden zonder creditcard pekel123 iTunes 2 10-02-10 12:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.