//

Google Calendar URL in iOS/Mac agenda

Google Calendar URL in iOS/Mac agenda discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Via de zoekfunctie kon ik geen antwoord vinden, en Google bood ook nog geen oplossing. Mijn vriend gebruikt Android en ik iOS/Mac. We delen graag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-02-19, 17:29
Miseria Miseria is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 3
Standaard Google Calendar URL in iOS/Mac agenda

Via de zoekfunctie kon ik geen antwoord vinden, en Google bood ook nog geen oplossing.

Mijn vriend gebruikt Android en ik iOS/Mac. We delen graag onze agenda's en dat lijkt maar 1 kant op goed te gaan. Mijn iCloud agenda hebben we via een URL gedeeld en die kan hij zonder problemen in zijn Google Calendar inzien.

Maar zijn Google calendar url in mijn agenda apps werkt niet. Ik krijg deze error op mijn Mac:
Citaat:
The data downloaded from *calendar URL* isn’t valid.
Kan alleen niet vinden waarom hij niet valid is, volgens mij staan alle settings goed. Kan sowieso weinig aanpassen, dus je zou denken dat het redelijk eenvoudig is. Helaas niet dus!

Iemand tips? Of is de enige oplossing dat hij inlogt met zijn Google account op mijn iPhone/Mac?

Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda / Google Calendar Splash iPhone Apps 0 06-03-18 08:49
Agenda: afspraken accepteren van Google Calendar jelle86 iPhone Apps 1 28-04-11 08:30
Hoe iPhone Agenda via 3g syncen met Google Calendar? allewijn iTunes 22 23-07-10 22:03
iPhone-agenda syncen -> Google Calendar jelle86 Archief 3 01-12-08 18:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:11.