iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Maximaal aantal Apps op je scherm (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/18522-maximaal-aantal-apps-op-scherm.html)

mantronix 08-08-08 15:25

Maximaal aantal Apps op je scherm
 
Beste allemaal,

Ik heb een Iphone 1ste gen. met software 2.0.
Ik heb nu over de 144 apps.
Tot 144 was er geen probleem, 9 schermen met op elk scherm 16 apps.
Toen ik nummer 145 installeerde kwam er geen scherm meer bij en het icoon van de nieuwe apps werd ook niet getoond in het scherm.
Als ik kijk via ssh in mijn Iphone dan is de app. wel geïnstalleerd.

Nu zeg je natuurlijk wat moet je met 144 apps, is dat niet genoeg?
Nou nee, via Cydia , en morgen of overmorgen ook via installer en via de apps store zijn zoveel leuke dingen te gebruiken dat ik er niet genoeg van kan hebben.
En dan heb ik al de onnozele apps gedelete waar je niets aan hebt.

Ik heb al op het Apple forum gekeken en ook daar liepen een aantal mensen tegen hetzelfde probleem aan zonder een oplossing....

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Greetz,
Mantronix

cypher21 08-08-08 15:32

LOL

Ik heb 5 schermen vol en vindt dat al veel :D

Ik heb geen idee wat de max is.
Hopenlijk komt Categories snel uit, en kun je mappen aanmaken waar je meerdere apps in kunt gooien.
Dat zou jouw probleem ook oplossen

iMario 08-08-08 15:33

ik heb 7 springboards vol... 9 is de max, meer kan niet

blahblah 08-08-08 15:34

144 Apps! :D :D :D!

En dan drie uur backupen bij elke sync?

lnn.art 08-08-08 15:43

Citaat:

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Wat is je probleem dan? Je geeft niet aan wat je opgelost wilt hebben.. Is dat het uninstalleren van je 145e app? Is dat dat je maximaal 9 schermen vol apps kan hebben? Verklaar je nader

Bomans 08-08-08 15:44

Hij wil gewoon meer dan 144 apps zichtbaar op zijn iphone.

iMario 08-08-08 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 164120)
Hij wil gewoon meer dan 144 apps zichtbaar op zijn iphone.

en dat gaat niet lukken, 9 springboards vol is de max...

cypher21 08-08-08 15:46

precies, wachten op Categories dus :)

BigBoss is er iig al mee bezig!!

mantronix 08-08-08 15:57

Ok gewoon wachten op Categories dus..... ik was al bang dat er nog niets was, ach in de tussentijd ga ik maar wat apps sparen :D

iMario 08-08-08 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mantronix (Bericht 164130)
Ok gewoon wachten op Categories dus..... ik was al bang dat er nog niets was, ach in de tussentijd ga ik maar wat apps sparen :D

je kan ze ook in Boss Prefs zetten.

stig666 08-08-08 16:12

ik ben wel benieuwd hoeveel die _BiggBoss_ erop heeft staan:)

mantronix 08-08-08 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 164133)
je kan ze ook in Boss Prefs zetten.

Hoe bedoel je ? Ik heb Boss pref v2.10b en hoe kan ik mijn apps of mijn icons daarin dan kwijt?

iMario 08-08-08 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mantronix (Bericht 164168)
Hoe bedoel je ? Ik heb Boss pref v2.10b en hoe kan ik mijn apps of mijn icons daarin dan kwijt?

druk je rechts bovenin op More -> Dock Icons -> Add (add je icons) druk op done en vervolgens op de home button, je springboard zal herstarten (soft) daarna staan ze in BossPrefs

mantronix 08-08-08 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 164177)
druk je rechts bovenin op More -> Dock Icons -> Add (add je icons) druk op done en vervolgens op de home button, je springboard zal herstarten (soft) daarna staan ze in BossPrefs


Geprobeerd, kan helaas maar max 2 icons aan dock toevoegen via Boss Pref....

iMario 08-08-08 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mantronix (Bericht 164189)
Geprobeerd, kan helaas maar max 2 icons aan dock toevoegen via Boss Pref....

dat is raar, ik heb er meerdere staan.

junero 10-08-08 18:53

ik gebruik poof hiervoor eigenlijk zit ik niet vol met applicaties maar er zijn standaard spullen zoals aandelen of itunes die ik nooit klik en dan is het handig als ik het niet gebruik, om het niet zichtbaar te maken,
snap niet waarom je aandelen en itunes niet kan verwijderen, wie betaald nou nog steeds geld aan mp3s eigenlijk, en als iemand echt aandelen nodig heeft is de standaard programma echt niet geschikt daarvoor

slodo 10-08-08 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door junero (Bericht 166283)
ik gebruik poof hiervoor eigenlijk zit ik niet vol met applicaties maar er zijn standaard spullen zoals aandelen of itunes die ik nooit klik en dan is het handig als ik het niet gebruik, om het niet zichtbaar te maken,
snap niet waarom je aandelen en itunes niet kan verwijderen, wie betaald nou nog steeds geld aan mp3s eigenlijk, en als iemand echt aandelen nodig heeft is de standaard programma echt niet geschikt daarvoor

sommige mensen vinden het 'zielig' voor de artisten als ze geen geld voor hun nummers krijgen dus downloaden ze het legaal (dus betaald)

junero 10-08-08 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 166301)
sommige mensen vinden het 'zielig' voor de artisten als ze geen geld voor hun nummers krijgen dus downloaden ze het legaal (dus betaald)

ik vind het best goed maar die mensen zijn eenmaal niet in geld nood ofzo met een wereldtour maken ze al miljoenen door sponsors concerttickets en tv reclames en ga zo maar door,
dat sommige mensen het zielig vinden dat hun favoriete artiest een paar miljoen minder heeft vind ik maar niks met half miljoen euro al kan een mens heel goed mee omkomen heel zijn leven maar dit heeft niet meer met topic mee te maken dus hou ik netjes mijn mond ieder zijn ding kan me niet nteresseren wie wat doet met zijn geld:D

T-Spark 09-11-09 00:42

Ik heb de iPhone 3 gs en ik heb nu 11 schermen. Iemand enig idee hoeveel de max daarbij is ?

apotheosis 09-11-09 01:02

Ik vind het ook allemaal veel te weinig en das idd een groot probleem;ik heb nu al meer dan 260 apps en die blijven maar groeien natuurlijk.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:25.