iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Review: WikiMe zoekt informatie bij elke locatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/18547-review-wikime-zoekt-informatie-elke-locatie.html)

iCulture 08-08-08 19:30

Review: WikiMe zoekt informatie bij elke locatie
 
Review van WikiMe, een applicatie waarmee je informatie kunt opzoeken over je eigen locatie of in de buurt van een bepaalde postcode. Het programma maakt gebruik van artikelen op Wikipedia.

Lees verder over: Review: WikiMe zoekt informatie bij elke locatie

Tag:

Bionic_Eye 09-08-08 21:15

lijkt wel heel veel op geopedia uit de installer

Sinemet 10-08-08 12:26

Wikime
 
Iemand die dit proggie ook gedownload heeft en mij kan helpen? Want ik kom er niet uit. Je kunt je postcode invoeren en dan zou die moeten gaan zoeken alleen bij mij vind ie niks. Het scherm blijft dus gewoon wit. Is dit normaal? Ik woon momenteel in limburg waar veel mijnbouw is geweest dus je zou dan toch wel zeggen dat ie iets zou moeten vinden.

slodo 10-08-08 12:28

heb je wel internet??? of gaat het niet via internet??

Sinemet 10-08-08 12:33

Ja ik heb internet, t gaat volgens mij via Wi-Fi

Loekieloek 11-08-08 10:29

je moet wel ff landcode invoeren (nl) achter je postcode en alleen de cijfers van je postcode invoeren.
Krijg wel dat als ik hem in het nederlands zet dat ik dan alleen de koppen zien van de wikipedia items en niet zoals in alle andere talen een korte omschrijving eronder.

Oh en je kunt ook gewoon je gps fix gebruiken (is geloof ik default) dan postcode of landcode leeglaten en een keer je positie op je maps bepalen. Dan weet ie waar je zit en zou ie de items in je directe omgeving moeten laten zien.

ButcherJF 11-08-08 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loekieloek (Bericht 166830)
je moet wel ff landcode invoeren (nl) achter je postcode en alleen de cijfers van je postcode invoeren.
Krijg wel dat als ik hem in het nederlands zet dat ik dan alleen de koppen zien van de wikipedia items en niet zoals in alle andere talen een korte omschrijving eronder.

Oh en je kunt ook gewoon je gps fix gebruiken (is geloof ik default) dan postcode of landcode leeglaten en een keer je positie op je maps bepalen. Dan weet ie waar je zit en zou ie de items in je directe omgeving moeten laten zien.

Maar blijft ie dan beperkt info geven, zoals je in je eerste alinea zegt? Want alleen 'koppen snellen' voegt weinig toe, denk ik?

Loekieloek 11-08-08 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 167104)
Maar blijft ie dan beperkt info geven, zoals je in je eerste alinea zegt? Want alleen 'koppen snellen' voegt weinig toe, denk ik?

Jep maar dan alleen in het nederlands, alle andere talen geeft ie wel keurig ook een samenvatting.
Maar het maakt niet uit of je zelf je locatie opgeeft dmv een postcode en landcode of dat je dmv de gps laat bepalen waar je zit.
Ligt aan de nederlandse taal, denk dat het een bugje is.

En idd de koppen alleen zeggen niet zoveel daarom heb ik hem nu ook in het engels staan. Hoop wel dat ze dit fixen.

iCulture 11-08-08 19:08

//Samengevoegd


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:38.