iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   App Kwijt! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/18671-app-kwijt.html)

MacMeijers 15-08-08 21:18

Je moet voordat je opnieuw installeert eerst je programma's in iTunes syncen, dan wordt na de install alles weer netjes terug gezet

Captain Krimson 25-09-08 09:00

Ik hab na herhaaldelijke problemen met de communicatie tussen mijn iPhone en iTunes het volgende probleem; In de map Mobile Applications staan alle apps die ik in het verleden gekocht heb. iTunes ziet ze niet en ik kan ze dus niet meer op mijn iPhone krijgen. Als ik naar de iTunes Store ga dan moet ik ze opnieuw kopen (de mededeling dat ik de app al gekocht heb komt niet). Waarom ziet iTunes de apps niet staan?

groetjes Captain Krimson

nerotje 10-06-09 16:45

Sorry voor de bump, maar ik heb een vergelijkbaar probleem als GreQlan.

Ik gebruik sinds gisteren weer een ouder itunes account, waar ik destijds veel applicaties (gratis en betaald) mee heb gekocht. Nu is het normaal zo dat als je een app koopt, dat je die op een later tijdstip weer gratis kunt downloaden. Nu probeerde ik dat bij de applicaties trein en airsharing, en die gaven aan dat ik de applicaties opnieuw moest kopen. Ik heb de mail met de factuur van beide apps nog in mijn Hotmail staan.

Ik wilde direct even contact opnemen met Apple (door te klikken op 'ik heb een probleem' in itunes) maar dat wil echter niet lukken. Ik moet namelijk steeds opnieuw inloggen, maar ik kom niet bij de helppagina. Heeft iemand van jullie dit probleem ook wel eens meegemaakt, zo ja hoe heb je dat opgelost?

Groet Nerotje

damel 05-07-09 20:17

ff opgezocht bij itunes want ook ik was alles kwijt.

[h2]Overzicht[/h2]
Het kan voorkomen dat u per ongeluk een programma verwijdert dat u hebt aangeschaft, voordat u een back-up van uw aankopen hebt gemaakt. Gelukkig kunt u gratis een aangeschaft programma, ongeacht de prijs ervan, opnieuw downloaden. Volg de eenvoudige stappen die hieronder worden beschreven om uw App Store-aankoop opnieuw te downloaden.

[h2]Producten waarbij dit probleem kan optreden[/h2]
iPhone, iTunes Store, iTunes 7 voor Mac, iTunes 7 voor Windows, iPod touch, iPhone 3G, iTunes 8 for Windows, iTunes 8 for Mac, iPod touch (2nd generation)

[h4]Het programma opnieuw naar uw iPhone, iPod touch of computer downloaden:[/h4]
  1. Zorg ervoor dat u bent aangemeld met de account waarmee u de oorspronkelijke aankoop hebt gedaan.
  2. Zoek het programma en klik op de knop Koop of tik op de prijs op het apparaat.
  3. Vervolgens verschijnt een venster zoals een van de twee die hieronder worden weergegeven. Klik op OK om door te gaan met downloaden.
http://km.support.apple.com/library/...9/HT2519_1.jpg
http://km.support.apple.com/library/...9/HT2519_2.jpg
Opmerking: wanneer opnieuw kosten worden berekend voor het downloaden, kunt u de stappen hieronder volgen om dit probleem te melden.
U vindt meer informatie over het synchroniseren van programma's die in de App Store zijn aangeschaft, in dit artikel.
[h4]Een probleem melden[/h4]
U kunt het probleem in iTunes melden door de instructies in dit artikel te volgen.
Het probleem vanaf uw iPhone of iPod touch melden:
  1. Tik op Recensie op de informatiepagina van het programma om het gedeelte Recensies te openen.
  2. Tik op de compositieknop in de rechterbovenhoek om de opties voor het samenstellen van een recensie te laden.
  3. Tik op 'Meld een probleem' om het scherm voor het melden van een probleem te laden.
  4. Selecteer de betreffende symptomen.
  5. Tik op het vak 'Opmerkingen?' om opmerkingen toe te voegen wanneer u het probleem hebt geselecteerd.
  6. Tik op de knop Meld in de rechterbovenhoek om uw probleem te verzenden.
  7. Er wordt een bevestigingsscherm weergegeven. Tik op Annuleer om de melding te annuleren en terug te gaan naar het scherm Recensies of tik op OK om de melding naar de ontwikkelaar van het programma te verzenden.

le Cram 13-08-09 13:03

apps syncen van iPhone naar PC
 
Zou iemand weten of het mogelijk is om alle apps (met evt. opgebouwde gegevens) te syncen van iphone naar PC; sinds de update 3.0.1 (niet zeker) geeft itunes bij mij alleen de mogelijkheid om alle apps van PC naar iphone te syncen en niet andersom;maar om een of andere redenen zijn de aangekochte apps niet meer zichtbaar in de overzichtslijst om te synchroniseren. Wil je dit alsnog syncen dan krijg je de melding dat alle apps van iphone verwijderd worden en vervangen degene op PC.

mijn iphone moet ter reparatie gestuurd worden en wil nu zeker weten dat ik geen gegevens verlies van de apps. Ik kan natuurlijk hopen dat de reservekopie alles weer terugzet maar hoe weet ik dit zeker?

bvd


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:49.