//

App Kwijt!

App Kwijt! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Je moet voordat je opnieuw installeert eerst je programma's in iTunes syncen, dan wordt na de install alles weer netjes terug gezet...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 15-08-08, 22:18
MacMeijers MacMeijers is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 21
Standaard

Je moet voordat je opnieuw installeert eerst je programma's in iTunes syncen, dan wordt na de install alles weer netjes terug gezet
__________________
iPhone 8 Gb. Unlocked, Jailbraked and activated 2.1 with Pwnage Tool 2.1.0.0
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 25-09-08, 10:00
Captain Krimson's schermafbeelding
Captain Krimson Captain Krimson is offline
• iOS 4.2.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: oosten des lands
Berichten: 33
Standaard

Ik hab na herhaaldelijke problemen met de communicatie tussen mijn iPhone en iTunes het volgende probleem; In de map Mobile Applications staan alle apps die ik in het verleden gekocht heb. iTunes ziet ze niet en ik kan ze dus niet meer op mijn iPhone krijgen. Als ik naar de iTunes Store ga dan moet ik ze opnieuw kopen (de mededeling dat ik de app al gekocht heb komt niet). Waarom ziet iTunes de apps niet staan?

groetjes Captain Krimson
__________________
de werkelijkheid? ach van mij had het niet gehoeven (Nathalie Baartman)
  #23  
Oud 10-06-09, 17:45
nerotje nerotje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 28
Standaard

Sorry voor de bump, maar ik heb een vergelijkbaar probleem als GreQlan.

Ik gebruik sinds gisteren weer een ouder itunes account, waar ik destijds veel applicaties (gratis en betaald) mee heb gekocht. Nu is het normaal zo dat als je een app koopt, dat je die op een later tijdstip weer gratis kunt downloaden. Nu probeerde ik dat bij de applicaties trein en airsharing, en die gaven aan dat ik de applicaties opnieuw moest kopen. Ik heb de mail met de factuur van beide apps nog in mijn Hotmail staan.

Ik wilde direct even contact opnemen met Apple (door te klikken op 'ik heb een probleem' in itunes) maar dat wil echter niet lukken. Ik moet namelijk steeds opnieuw inloggen, maar ik kom niet bij de helppagina. Heeft iemand van jullie dit probleem ook wel eens meegemaakt, zo ja hoe heb je dat opgelost?

Groet Nerotje
  #24  
Oud 05-07-09, 21:17
damel damel is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 56
Standaard

ff opgezocht bij itunes want ook ik was alles kwijt.

[h2]Overzicht[/h2]
Het kan voorkomen dat u per ongeluk een programma verwijdert dat u hebt aangeschaft, voordat u een back-up van uw aankopen hebt gemaakt. Gelukkig kunt u gratis een aangeschaft programma, ongeacht de prijs ervan, opnieuw downloaden. Volg de eenvoudige stappen die hieronder worden beschreven om uw App Store-aankoop opnieuw te downloaden.

[h2]Producten waarbij dit probleem kan optreden[/h2]
iPhone, iTunes Store, iTunes 7 voor Mac, iTunes 7 voor Windows, iPod touch, iPhone 3G, iTunes 8 for Windows, iTunes 8 for Mac, iPod touch (2nd generation)

[h4]Het programma opnieuw naar uw iPhone, iPod touch of computer downloaden:[/h4]
  1. Zorg ervoor dat u bent aangemeld met de account waarmee u de oorspronkelijke aankoop hebt gedaan.
  2. Zoek het programma en klik op de knop Koop of tik op de prijs op het apparaat.
  3. Vervolgens verschijnt een venster zoals een van de twee die hieronder worden weergegeven. Klik op OK om door te gaan met downloaden.


Opmerking: wanneer opnieuw kosten worden berekend voor het downloaden, kunt u de stappen hieronder volgen om dit probleem te melden.
U vindt meer informatie over het synchroniseren van programma's die in de App Store zijn aangeschaft, in dit artikel.
[h4]Een probleem melden[/h4]
U kunt het probleem in iTunes melden door de instructies in dit artikel te volgen.
Het probleem vanaf uw iPhone of iPod touch melden:
  1. Tik op Recensie op de informatiepagina van het programma om het gedeelte Recensies te openen.
  2. Tik op de compositieknop in de rechterbovenhoek om de opties voor het samenstellen van een recensie te laden.
  3. Tik op 'Meld een probleem' om het scherm voor het melden van een probleem te laden.
  4. Selecteer de betreffende symptomen.
  5. Tik op het vak 'Opmerkingen?' om opmerkingen toe te voegen wanneer u het probleem hebt geselecteerd.
  6. Tik op de knop Meld in de rechterbovenhoek om uw probleem te verzenden.
  7. Er wordt een bevestigingsscherm weergegeven. Tik op Annuleer om de melding te annuleren en terug te gaan naar het scherm Recensies of tik op OK om de melding naar de ontwikkelaar van het programma te verzenden.
  #25  
Oud 13-08-09, 14:03
le Cram le Cram is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard apps syncen van iPhone naar PC

Zou iemand weten of het mogelijk is om alle apps (met evt. opgebouwde gegevens) te syncen van iphone naar PC; sinds de update 3.0.1 (niet zeker) geeft itunes bij mij alleen de mogelijkheid om alle apps van PC naar iphone te syncen en niet andersom;maar om een of andere redenen zijn de aangekochte apps niet meer zichtbaar in de overzichtslijst om te synchroniseren. Wil je dit alsnog syncen dan krijg je de melding dat alle apps van iphone verwijderd worden en vervangen degene op PC.

mijn iphone moet ter reparatie gestuurd worden en wil nu zeker weten dat ik geen gegevens verlies van de apps. Ik kan natuurlijk hopen dat de reservekopie alles weer terugzet maar hoe weet ik dit zeker?

bvd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app store kwijt Roel... iPhone Apps 7 12-04-11 22:30
App kwijt Talking Carl iTunes 1 31-10-10 11:33
Na update alle app kwijt en app store ook maaikelensink iPhone Apps 1 03-10-10 14:19
App store button kwijt ?? vectis iPhone Apps 5 03-10-10 14:14
Naam app kwijt arttext Archief 3 15-01-10 13:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:34.