iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   App Kwijt! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/18671-app-kwijt.html)

jacobdeboer33 10-08-08 12:35

App Kwijt!
 
Dag beste mensen. Ik ben redelijk nieuw met het iTunes aanschaffen gebeuren dus dit is mij overkomen: Ik kocht de applicatie Texas hold'em poker via de app store op mijn iphone. Vervolgens heb ik gesynced met computer maar niet compleet. achteraf bleek dat hij nog bezig geweest moest zijn met texas hold em. Maar nu stond dat programma dus niet in mijn iTunes en nu heb ik een update gedaan naar 2.0.1. Mijn iphone is weer leeg en ik kan geen manier vinden om aan Texas hold em te komen. Iemand een oplossing? Dus texas hold em staat niet in mijn iTunes gebackupped...

Alvast bedankt.
Mvg

slodo 10-08-08 12:36

als je het zelfde account gebruikt kan je hem nog een keer gratis downloaden.

jacobdeboer33 10-08-08 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 166015)
als je het zelfde account gebruikt kan je hem nog een keer gratis downloaden.

Ok dat zou mooi zijn. Kan ik gewoon bij de app weer op kopen drukken dan zonder dat het me geld kost?

Mvg

iBox 10-08-08 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jacobdeboer33 (Bericht 166030)
Ok dat zou mooi zijn. Kan ik gewoon bij de app weer op kopen drukken dan zonder dat het me geld kost?

Mvg

just try:)

GreQlan 10-08-08 13:45

alle apps kwijt !
 
Ik ben al mijn apps die ik gekocht heb kwijt, en wanneer ik probeer om ze opnieuw te kopen moet ik ze dus ook opnieuw betalen ! Ik heb al nagekeke of ik nog ingelogd was onder mijn account maar dit was nog steeds het geval... Ook wanneer ik mijn koopgeschiedenis nakijk, zie ik dat deze compleet leeg is terwijl ik toch al enkele apps gekocht heb ! :s
Please help :)

marcoryn 10-08-08 13:53

Is er iets gebeurd met Itunes waardoor je ze kwijt bent??..misschien iets meer achtergrond info zou handig zijn!!

Nikooos 10-08-08 16:13

// even 2 topics samengevoegd

GreQlan 10-08-08 20:18

nee niets gebeurd met mn iTunes.. ik startte het vandaag gwn op en ineens ware al mijn apps weg, want op het moment dat ik ze allemaal wou update stond erbij: u hebt de originele applicatie niet, koop deze eerst en update dan.. heel raar :D Ook had ik een iTunes kaart van 15 euro opgelade, mijn overblijvend krediet (€3) was ook verdwenen :s

BruceSV 10-08-08 23:47

Help! Applications kwijt!
 
ik heb me iPhone geredtored omdat er wat mankementjes waren nu heb ik echter niet al me applications meer. Kan ik bij iTunes gratis weer downloaden of moet ik weer betalen heb Apple al een mail gestuurd. Vroeg me alleen ff of iemand nog wat info had.

Alvast bedankt

lnn.art 11-08-08 00:36

Ja, kan gratis weer downloaden..

Nikooos 11-08-08 09:03

// nog een topic samengevoegd

Volgende keer eerst even zoeken of er al een dergelijk topic bestaat BruceSV :)

BruceSV 11-08-08 09:59

was aan het zoeken geweest blijkbaar niet goed genoeg :p

Momentum 11-08-08 10:47

Om het verhaal even compleet te maken.

Je maakt een account aan in itunes, credit card gegeven etc.

Je koopt een spel/programma etc. Je pc crashed of je bent op een andere locatie en je start een verse itunes op. je logged weer in en je synct. Plop alles is van je telefoon. Maar je mag en kan dan ook alles weer opnieuw downloaden zonder dat je er weer voor moet betalen. !

Begrijp ik dat zo goed?

Loekieloek 11-08-08 10:59

was ook wat apps kwijt die ik al gekocht had.
Met de goedkoopste een test gedaan en als ik op koop nu klik en vervolgens mij wachtwoord invul krijg ik de melding dat ik hem al gekocht heb en op ok moet drukken om hem nogmaals GRATIS te downloaden.
Dus nee je betaald niet dubbel.

Momentum 11-08-08 11:03

ja ok maar hoe vaak kan dat

Loekieloek 11-08-08 11:05

geen test gedaan hoevaak dat kan maar je hebt hem gekocht dus zie niet in waarom daar een max aan zou zitten.

Toshiba 11-08-08 12:03

Vandaag Runkeeper gekocht , echter ik heb 3 itunes bibliotheken , ipodvideo , nano en iphone.Toen ik runkeeper kocht had ik de verkeerde bibliotheek voorstaan , die van de nano, nu staat runkeeper dus in de nano bibliotheek.
Krijg m nu dus niet op mn iphone, als ik m nu via de iphone bibliotheek wil aankopen moet ik m weer betalen................ iemand een idee???
Balen...........koop ik eens wat legaals, wat een gedoe??

Echter geen zin om 2x te gaan betalen..
Bedankt voor reactie.

Update:
Heb het al gevonden :
In C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn muziek\Nano\Mobile Applications stond het runkeeper icoontje .Deze overgecopieert naar C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn muziek\Iphone\Mobile Applications

En voila nu stondt hij wel in mn iphone lijst en heb m kennen installeren.

GreQlan 11-08-08 14:04

jaa dit werkt dus allemaal niet bij mij... wanneer ik op de app klik en koop klik moet ik hem gewoon opnieuw betalen, geld voor ze allemaal... Nu ja kga egt niet 2x voor dezelfde app betalen.. Maar ook het geld van de iTunes kaart waar ik voor betaald heb is weg, gelukkig was dit nog maar 3 euro maar toch...

Loekieloek 11-08-08 14:13

hoe weet je dat je hem opnieuw moet betalen.
Het lijkt wel zo, maar pas als je op koop drukt krijg je niet gelijk te zien dat je hem gratis download maar staat het bedrag gewoon in het boxje.
als je dan op dat boxje drukt waar je normaal gesproken door betaald krijg je de melding dat je hem al gekocht hebt.. ZOu het als ik jou was eens testen met de goedkoopste app die je gekocht hebt.

GreQlan 11-08-08 14:30

oke zal het eens proberen, bedankt.. ik laat iets wete hoe het ging

MacMeijers 15-08-08 21:18

Je moet voordat je opnieuw installeert eerst je programma's in iTunes syncen, dan wordt na de install alles weer netjes terug gezet

Captain Krimson 25-09-08 09:00

Ik hab na herhaaldelijke problemen met de communicatie tussen mijn iPhone en iTunes het volgende probleem; In de map Mobile Applications staan alle apps die ik in het verleden gekocht heb. iTunes ziet ze niet en ik kan ze dus niet meer op mijn iPhone krijgen. Als ik naar de iTunes Store ga dan moet ik ze opnieuw kopen (de mededeling dat ik de app al gekocht heb komt niet). Waarom ziet iTunes de apps niet staan?

groetjes Captain Krimson

nerotje 10-06-09 16:45

Sorry voor de bump, maar ik heb een vergelijkbaar probleem als GreQlan.

Ik gebruik sinds gisteren weer een ouder itunes account, waar ik destijds veel applicaties (gratis en betaald) mee heb gekocht. Nu is het normaal zo dat als je een app koopt, dat je die op een later tijdstip weer gratis kunt downloaden. Nu probeerde ik dat bij de applicaties trein en airsharing, en die gaven aan dat ik de applicaties opnieuw moest kopen. Ik heb de mail met de factuur van beide apps nog in mijn Hotmail staan.

Ik wilde direct even contact opnemen met Apple (door te klikken op 'ik heb een probleem' in itunes) maar dat wil echter niet lukken. Ik moet namelijk steeds opnieuw inloggen, maar ik kom niet bij de helppagina. Heeft iemand van jullie dit probleem ook wel eens meegemaakt, zo ja hoe heb je dat opgelost?

Groet Nerotje

damel 05-07-09 20:17

ff opgezocht bij itunes want ook ik was alles kwijt.

[h2]Overzicht[/h2]
Het kan voorkomen dat u per ongeluk een programma verwijdert dat u hebt aangeschaft, voordat u een back-up van uw aankopen hebt gemaakt. Gelukkig kunt u gratis een aangeschaft programma, ongeacht de prijs ervan, opnieuw downloaden. Volg de eenvoudige stappen die hieronder worden beschreven om uw App Store-aankoop opnieuw te downloaden.

[h2]Producten waarbij dit probleem kan optreden[/h2]
iPhone, iTunes Store, iTunes 7 voor Mac, iTunes 7 voor Windows, iPod touch, iPhone 3G, iTunes 8 for Windows, iTunes 8 for Mac, iPod touch (2nd generation)

[h4]Het programma opnieuw naar uw iPhone, iPod touch of computer downloaden:[/h4]
  1. Zorg ervoor dat u bent aangemeld met de account waarmee u de oorspronkelijke aankoop hebt gedaan.
  2. Zoek het programma en klik op de knop Koop of tik op de prijs op het apparaat.
  3. Vervolgens verschijnt een venster zoals een van de twee die hieronder worden weergegeven. Klik op OK om door te gaan met downloaden.
http://km.support.apple.com/library/...9/HT2519_1.jpg
http://km.support.apple.com/library/...9/HT2519_2.jpg
Opmerking: wanneer opnieuw kosten worden berekend voor het downloaden, kunt u de stappen hieronder volgen om dit probleem te melden.
U vindt meer informatie over het synchroniseren van programma's die in de App Store zijn aangeschaft, in dit artikel.
[h4]Een probleem melden[/h4]
U kunt het probleem in iTunes melden door de instructies in dit artikel te volgen.
Het probleem vanaf uw iPhone of iPod touch melden:
  1. Tik op Recensie op de informatiepagina van het programma om het gedeelte Recensies te openen.
  2. Tik op de compositieknop in de rechterbovenhoek om de opties voor het samenstellen van een recensie te laden.
  3. Tik op 'Meld een probleem' om het scherm voor het melden van een probleem te laden.
  4. Selecteer de betreffende symptomen.
  5. Tik op het vak 'Opmerkingen?' om opmerkingen toe te voegen wanneer u het probleem hebt geselecteerd.
  6. Tik op de knop Meld in de rechterbovenhoek om uw probleem te verzenden.
  7. Er wordt een bevestigingsscherm weergegeven. Tik op Annuleer om de melding te annuleren en terug te gaan naar het scherm Recensies of tik op OK om de melding naar de ontwikkelaar van het programma te verzenden.

le Cram 13-08-09 13:03

apps syncen van iPhone naar PC
 
Zou iemand weten of het mogelijk is om alle apps (met evt. opgebouwde gegevens) te syncen van iphone naar PC; sinds de update 3.0.1 (niet zeker) geeft itunes bij mij alleen de mogelijkheid om alle apps van PC naar iphone te syncen en niet andersom;maar om een of andere redenen zijn de aangekochte apps niet meer zichtbaar in de overzichtslijst om te synchroniseren. Wil je dit alsnog syncen dan krijg je de melding dat alle apps van iphone verwijderd worden en vervangen degene op PC.

mijn iphone moet ter reparatie gestuurd worden en wil nu zeker weten dat ik geen gegevens verlies van de apps. Ik kan natuurlijk hopen dat de reservekopie alles weer terugzet maar hoe weet ik dit zeker?

bvd


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:10.