//

iOS 13: Apple Mail 'No Message Selected' bug

iOS 13: Apple Mail 'No Message Selected' bug discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de upgrade naar iOS 13 op mijn iPhone X, merk ik dat er een bug geslopen is in de Mail app. Wanneer ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-19, 13:14
RebelStar RebelStar is offline
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Gorinchem
Berichten: 20
Standaard iOS 13: Apple Mail 'No Message Selected' bug

Sinds de upgrade naar iOS 13 op mijn iPhone X, merk ik dat er een bug geslopen is in de Mail app. Wanneer ik een bericht aanklik en deze verwijder, springt ie niet naar het volgende bericht maar krijg een leeg scherm met 'No Message Selected' erin. Wat sowieso al raar is omdat mijn telefoon op Nederlands is ingesteld en de app ook als zodanig werkt.

Dit betekent dus dat ik terug moet naar de berichtenlijst en handmatig een ander bericht moet aanklikken, wat vrij omslachtig is. Ik heb al even gezocht op internet maar kom alleen iOS 13 mail bugs tegen die te maken hebben met o.a. niet weergeven van de afzender, helaas niet dit. Wel wat gevallen bekend onder iOS 10 (!!) maar geen oplossing.

Wat ik heb geprobeerd (zonder resultaat) is de app geforceerd sluiten, de iPhone 'resetten' met de volumeknoppen en zijknop en de Mail app verwijderen en opnieuw installeren. Nadat ik dit had gedaan leek het in eerste instantie opgelost maar na een minuut was het probleem alweer terug. Helaas.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-19, 20:00
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Er zitten volgens mij een boel meer bugs in de mail app van iOS13

. Ik zou heel even wachten op iOS13.1 die morgen als het goed is uitkomt. Hopelijk is het daarin weer opgelost en kunnen we de verschrikkelijke 13.0 achter ons laten
  #3  
Oud 23-09-19, 20:54
RebelStar RebelStar is offline
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Gorinchem
Berichten: 20
Standaard

Ja ik had al begrepen dat er morgen een update uitkomt. Overigens lijkt het probleem inmiddels verholpen. Ik heb niet alleen nog een keer de iPhone een geforceerde restart gegeven, maar daarvoor het Mailprogramma ook geforceerd afgesloten. Die combinatie lijkt te werken. Tot nu toe doet hij normaal... Overigens vind ik dat hij ook wel iets te vaak crasht voor wat normaal is. Hopelijk lost de update een aantal vervelende bugs op.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail App opent sinds iOS8.2 altijd met 'no message selected' bvstrien iPhone Apps 0 08-04-15 21:55
groep mail,tekst message app robjuh1990 iPhone Apps 0 09-10-12 21:15
iPhone: network lost your selected cellular network is no longer available ferrari_2 Jailbreak 6 01-11-11 17:29
iPhone: pwnage tool probleem: wrong firmware bundle selected wstuhlma Jailbreak 9 05-01-11 13:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:05.