Agenda op Iphone 5 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de Apple agenda van mijn Iphone 5 kan ik geen afspraken meer vastleggen. Op mijn Macbook gat dat wel, maar komt dan ook niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda op Iphone 5
Op de Apple agenda van mijn Iphone 5 kan ik geen afspraken meer vastleggen. Op mijn Macbook gat dat wel, maar komt dan ook niet meer in de agenda van mijn Iphone. Ik heb al in Instellingen > Mijn naam > Icloud > Agenda's > geklikt op het schuifje > op Verwijder van Phone geklikt en vervolgens weer op het schuifje van Agenda's geklikt om de agenda weer in te te schakelen. Dit helpt helaas niet. Het vreemd is dat een gemaakte afspraak in de Iphone die daar dus niet zichtbaar is wel verschijnt op mijn Macbook. Wat gaat hier fout.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda iPhone en agenda iPad synchroniseren niet meer. | jpwg001 | iPhone Apps | 0 | 04-12-15 13:16 |
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone | bassment | iPhone algemeen | 5 | 23-05-12 15:22 |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
merge yahoo agenda met iphone/icloud agenda | schauwers | iCloud | 0 | 23-10-11 23:48 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|