//

Contacten: Volgorde straatnaam/huisnummer gewijzigd

Contacten: Volgorde straatnaam/huisnummer gewijzigd discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) In de standaard Contacten-app blijkt mij plotseling dat de weergave van straatnaam gevolgd door huisnummer is gewijzigd in huisnummer gevolgd door straatnaam. Dit betreft contacten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-10-19, 19:43
Arnor Arnor is offline
• iOS 13.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2019
Berichten: 2
Standaard Contacten: Volgorde straatnaam/huisnummer gewijzigd

In de standaard Contacten-app blijkt mij plotseling dat de weergave van straatnaam gevolgd door huisnummer is gewijzigd in huisnummer gevolgd door straatnaam. Dit betreft contacten die reeds aanwezig zijn. Wordt een nieuw adres ingegeven dan is zowel de invoervolgorde als de weergavevolgorde wel weer straatnaam gevolgd door huisnummer voor de nieuwe ingegeven adressen. Het betreft hier een iPhone SE. Ik merkte dit gisteren in de laatste 13.1-update. Ook in de nieuwste 13.2-update treedt dit verschijnsel op.

Voor de volledigheid geef ik aan dat de contacten worden gesynchroniseerd met Google-contacten. De weergave van de adresgegevens in de standaard Google-contactenapp is ongewijzigd.

Iemand idee wat hier aan de hand is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-19, 16:58
Molinari Molinari is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2019
Berichten: 2
Standaard

Geen idee, maar ik wordt gek van hetzelfde probleem!

Iemand een idee?
  #3  
Oud 11-02-20, 17:37
M.Tjioe M.Tjioe is offline
• iOS 5.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Inderdaad hier, ook, heel vervelend, In google contacts staat het correct, ik synchroniseer het via CardDAV met mijn apple devices.
Aanpassen van landnotatie in Mac Contacts, helpt niet. Zelfs op individueel contact niveau werkt het ook niet.
Het lijkt een fout van apple te zijn. ze hebben voor NL de contact notatie voor UK/US genomen.

Laatst gewijzigd door M.Tjioe; 11-02-20 om 17:57.
  #4  
Oud 11-02-20, 18:24
Arnor Arnor is offline
• iOS 13.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2019
Berichten: 2
Standaard

Iemand een idee op welke wijze dit ter kennis van Apple kan worden gebracht?
  #5  
Oud 11-02-20, 18:28
M.Tjioe M.Tjioe is offline
• iOS 5.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb net al met apple support contact op genomen, en er is niets in de synchronisatie of weergave gewijzigd volgens hun.
Ze adviseren volledig opnieuw te syncen, dus verwijderen en opnieuw syncen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11-02-20 om 19:07 ----------

Daarnaast heb ik gemerkt dat als je in google contacts de adressen ziet, zien ze er goed en normaal uit, maar als je het adres wil wijzigen staat daar toch het huisnummer voor de straatnaam. Dus er lijkt iets bij google fout te gaan. En deze wordt gesynced naar je iphone. Ik heb dus maar alles in google contacts gecorrigeerd.
  #6  
Oud 25-02-20, 09:37
Molinari Molinari is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2019
Berichten: 2
Standaard

Dankjewel voor je reactie. Ik ga kijken of ik het aan de Google kant kan verbeteren.

Ik heb helaas 3000 contacten te corrigeren...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Het kleurenschema is gewijzigd? KimbadeJong iTunes 5 31-08-13 13:37
Tomtom iphone 5 kent huisnummer niet meer Robbert1978 iPhone Navigatie 0 14-11-12 16:00
Windows: Syncen met nieuwe PC, volgorde apps gewijzigd ASS-Ware iTunes 0 20-10-11 11:40
huisnummer bellen gaat naar voice mail wvanleeuwen01 iPhone algemeen 0 25-07-10 12:13
Contacten Alfabetische volgorde? tPhone Unlock [archief] 5 14-04-08 19:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:08.