iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   ClickAndBuy Credit Nota. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/18776-clickandbuy-credit-nota.html)

Qlimax 11-08-08 16:51

ClickAndBuy Credit Nota.
 
Beste lezers,

Vandaag ( Ma 11-8-08 ) Heb ik een email ontvangen van ClickandBuy over een onbetaalde Creditnota van € 24,58.

Ja € 24,58 knap he ? Terwijl er geen app is van deze prijs ( na mijn weten ) en ook zeker van ben dat ik ooit een app heb gekocht van zo'n prijs.

ClickAndbuy schrijft in de Email dat de app aangeschaft is op 2-8-08.

Stuur ClickandBuy mij schijn nota's? Ik heb tot 3 keer toe gebeld naar de service lijn waar mij na 35 de verbinding werd ontnomen ( verbroken ).

Ik was dus verplicht om te emailen naar ze en zo doende.

Ik betaal geen cent tot hun mijn een goede verklaring kunnen geven over hoe en wat.

Jullie enig idee of ervaring met dit soort dingen ?

^Q

Nikooos 11-08-08 16:55

Maar het zijn dus niet meerdere aangeschafte programma's waarvoor die nota is?

Qlimax 11-08-08 16:56

Ik download uitsluitend gratis apps want ik heb al is problemen met ze gehad.

En het lijkt er dus op dat ik nog steeds niet van ze af ben.

Qlimax 11-08-08 17:15

Voor een groot deel is de koste voor mij verklaarbaar.

Bij niet tijdig betalen:

Administratiekosten bij weigering of terugboeking automatische incasso

15,00 EUR !!!!!!!!!!!

Pas dus op !.

ButcherJF 11-08-08 17:18

Ik zou in jouw situatie eens mijn accountgegevens bekijken.
Klik in iTunes (Store) rechtsboven op je account, geef je wachtwoord in en klik op 'Account tonen'. Je wordt dan verbonden met de accountgegevens. Kijk daar eens rond, misschien dat je daar een verklaring vindt. Zo niet, maak dan een of meer printscreens waaruit blijkt dat je niks hebt aangeschaft. Die kun je dan mailen. Succes en hou ons op de hoogte.

Yash100 14-08-08 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Qlimax (Bericht 167106)
Voor een groot deel is de koste voor mij verklaarbaar.

Bij niet tijdig betalen:

Administratiekosten bij weigering of terugboeking automatische incasso

15,00 EUR !!!!!!!!!!!

Pas dus op !.


Ik heb deze week een aantal apps. gekocht.Moet je deze handmatig betalen, dus bijv. internet bankieren of wordt het automatisch afgeschreven van je rekening?.

Of is "administratiekosten bij weigering" in de zin dat er niet genoeg op de rekening staat bij automatische afschrijving?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:35.