//

Foto.s verwijderen uit alle foto’s

Foto.s verwijderen uit alle foto’s discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als men geen iCloud foto gebruikt en een foto in filmrol verwijderd die zich in een album bevindt krijgt men de aanduiding dat deze foto ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-03-20, 13:20
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Foto.s verwijderen uit alle foto’s

Als men geen iCloud foto gebruikt en een foto in filmrol verwijderd die zich in een album bevindt krijgt men de aanduiding dat deze foto dan ook uit dat album zal verwijderd worden. Dit vond ik een heel praktisch iets.
Nu heb ik een tijdje terug iCloud foto aangezet, en lijkt hierdoor bij hebt verwijderen van foto’s die zich in een album bevinden niet meer de melding te zien te zijn dat ze daar ook gaan verwijderd worden. Of heb ik het mis, of heb ik iets verkeerd ingesteld, of is dit zo bij iedereen?

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-03-20, 14:23
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Kan zijn dat je die melding niet meer krijgt, maar ik neem aan dat als je de foto verwijderd en deze staat in een zelf gemaakt album, dat deze foto daar ook verwijderd wordt.
  #3  
Oud 30-03-20, 13:30
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Een album is niets meer dan een lijstje van foto's uit de fotobibliotheek. Het is niet zo dat een foto uit je library apart gezet op gekopieerd wordt naar een apart mapje dat een album heet.

Een album laat alleen maar foto's uit je bibliotheek zien die jij hebt aangegeven als zijnde voor dat album.



Je kan wel een gedeeld fotoalbum maken. Foto's die je daar in zet worden wel apart gezet. Als je een foto uit je bibliotheek kopieert naar een gedeeld fotoalbum en dan weggooit uit je bibliotheek, blijft hij wel in het gedeelde album staan.
  #4  
Oud 24-08-20, 14:49
GerardS GerardS is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 8
Question Foto's verwijderen van mijn iPhone

Ik wil een heleboel foto's van mijn iPhone verwijderen. Maar bij veel foto's is het prullemandje grijs. Zowel als ik het per foto probeer als wanneer ik foto's selecteer. Ik heb ze er een keer af gehad. Maar opeens (waarschijnlijk nadat ik mijn telefoon op mijn PC had aangesloten) staan ze er weer. Hoe gooi ik deze ruimtevreters weg?
Gerard
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle foto's in 1 keer verwijderen belgiumiphone iPhone algemeen 1 01-06-15 17:00
Kan niet alle foto's zien in foto's app mac os X obravo iCloud 0 04-05-15 14:24
foto's van pc importeren, alle vorige foto's weg lepieto iPhone algemeen 0 19-09-12 15:42
Alle foto's iPhone in 1 keer verwijderen RoosLoveHerco iPhone algemeen 6 25-08-12 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:21.