//

Foto’s casten naar Tv met Chronecast

Foto’s casten naar Tv met Chronecast discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) We hebben een Chronecast V3 aangeschaft en zouden nu graag iPhone foto’s en terugblikken op Tv via die Chronecast willen bekijken. Ik vond in dit, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-03-20, 22:51
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Foto’s casten naar Tv met Chronecast

We hebben een Chronecast V3 aangeschaft en zouden nu graag iPhone foto’s en terugblikken op Tv via die Chronecast willen bekijken. Ik vond in dit, zij het wel niet erg recent artikel dat hiervoor AllCast zou kunnen gebruikt worden. https://www.iculture.nl/nieuws/allca...lei-apparaten/

Echter kan ik deze app niet in de app store vinden, ondanks dat de site van de makers wel aangeeft dat de app beschikbaar zou zijn in de app store.
Zijn er andere (liefst ook gratis) app’s die hiervoor gebruikt zouden kunnen worden?

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto’s album google foto’s naar afbeeldingen ipad redcap iPad Apps 1 25-10-18 01:30
Windows: iCloud VOL,verplaatsen foto's naar Windows desktop: Foto aantallen komen niet overeen Andrisig Desktop-applicaties 3 28-07-15 21:08
Foto's verplaatsen naar iPhone lukt niet door iCloud Foto's Ersin27 iCloud 1 09-06-15 13:05
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 10:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:00.