//

App zoekt mijn vrienden super ineens traag

App zoekt mijn vrienden super ineens traag discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) De laatste dagen werkt de zoek mijn vrienden app ineens heel erg traag op mijn. iPhone 11 max pro. Natuurlijk heb ik eerst geforceerd de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-05-20, 17:37
jalea jalea is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 58
Standaard App zoekt mijn vrienden super ineens traag

De laatste dagen werkt de zoek mijn vrienden app ineens heel erg traag op mijn. iPhone 11 max pro. Natuurlijk heb ik eerst geforceerd de app afgesloten voor alle zekerheid. als ik de huidige locatie wil opzoeken , krijg ik de locatie van gisteren te zien. Na soms 15 min/30 min zoeken komt de actuele locatie pas Sinds ik een week een apple 5 Watch heeft is het ontstaan .Is dit toeval? De ontvangst is goed ,het heeft nl de afgelopen jaren altijd snel gewerkt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-05-20, 15:28
jalea jalea is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 58
Standaard

Het volgende probleem doet zich voor. Alles gecheckt bij vriend en mijn zelf. De iPhone gereset. Na ongeveer half uur zoeken kreeg ik eindelijk de locatie te zien. , Mijn vriend trouwens ziet de locatie direct. Vanmorgen weer de app opgestart echter ik krijg de locatie melding van eer gisteren te zien. Het lijkt net of er iets mis is met het geheugen . Weer app aangeklikt dus weer locatie zoeken, zoeken, vervolgens krijg ik na verloop van tijd melding “geen locatie “ gevonden. Ik heb tussentijds niets veranderd.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19-05-20 om 17:07 ----------

Ben weer een stap verder. Onderaan de geopende app zie je 3 “knoppen” t.w “personen “ “apparaten“ en “ik” . Ik heb diverse personen om te volgen. Deze volg ik. Via de knop “personen” . Bij toeval ontdekte ik dat de vriend welke ik niet meer kan volgen, wel kan volgen als ik op apparaten klik en vervolgens op zijn iPhone met naam klikt. Het zelfde lukt met de Apple Watch. Samenvattend de knop functie “ personen” werkt ineens niet meer voor DEZE persoon. Wat zou er verkeerd kunnen staan ? Bij mijn. Iphone staat alles volgens instructie van Apple .

Laatst gewijzigd door jalea; 19-05-20 om 17:07.
  #3  
Oud 20-05-20, 08:26
edc edc is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Locatie: Koksijde
Berichten: 48
Standaard

Hier hetzelfde probleem. Is al een aantal maanden aan de gang.
  #4  
Oud 20-05-20, 08:49
jalea jalea is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 58
Standaard

Gelukkig een reactie, dank hiervoor . Ik heb heel veel gelezen, ook op dit forum, over hoe moet je de app. “ zoek mijn ” goed moet instellen .Bij toeval kwam ik er achter dat wel
de knop onderaan de app “ apparaten” wel werkt. Zal wel een bug zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet op 3G of gwn data is super traag jongemann iPhone algemeen 3 14-12-12 22:50
iPod 4 super tráág NLjorn iPhone algemeen 8 25-02-12 19:01
Super iPad noob zoekt antwoorden HaydenNL Archief 5 24-04-11 13:37
3g ineens SUPER traag storemem Odido (T-Mobile) 0 22-10-08 16:30
iphone is super traag alfake Jailbreak apps en thema's 5 17-06-08 17:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:02.