//

Whatsapp overzetten naar nieuwe IPhone

Whatsapp overzetten naar nieuwe IPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe IPhone mijn mijn bedrijf maar het lukt niet om de Whatsapp geschiedenis over te zetten. Op de een of andere manier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-07-20, 19:38
JoopM JoopM is offline
• iOS 13.5.1
 
Geregistreerd: Jul 2020
Berichten: 1
Standaard Whatsapp overzetten naar nieuwe IPhone

Ik heb een nieuwe IPhone mijn mijn bedrijf maar het lukt niet om de Whatsapp geschiedenis over te zetten.

Op de een of andere manier is ICloud niet gekoppeld en kan ik geen reservekopie maken. Koppeling met ITunes lukt ok niet, ik krijg niets te zien als ik de telefoon koppel.


Zijn er nog andere manieren om de geschiedenis over te zetten?


Hoor graag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-20, 09:18
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Probeer eens de oude WA reservekopie in iCloud te verwijderen en opnieuw een reservekopie in WA te maken. Dit probleem heb ik ook al meerdere keren gehad en dit was voor mij steeds de oplossing.
Ik heb nog regelmatig dat WA niet automatisch een reservekopie maakt in iCloud en ik dit weer handmatig moet doen. Op de 1 of andere manier zit er iets niet helemaal goed, maar reservekopieën maken lukt nog altijd, dus ik heb me er bij neergelegd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gegevens overzetten naar nieuwe iPhone. nance30 iPhone algemeen 4 18-09-14 13:21
overzetten whatsapp geschiedenis samsung naar iphone applesjako iPhone algemeen 3 27-03-14 08:34
Overzetten van oude naar nieuwe IPhone lkropman iPhone algemeen 2 21-04-13 10:47
Whatsapp overzetten naar nieuwe telefoon MET nieuw nummer esc iPhone Apps 4 12-02-12 14:30
App van oude naar nieuwe iPhone overzetten m-jay iPhone Apps 2 17-10-09 14:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:13.