//

Alle geïnstalleerde apps crashen

Alle geïnstalleerde apps crashen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) O, zou dat helpen? Ik ben zo bang dat ik dan dus mijn contacten en alles in mijn agenda kwijt raak. Want bij mij werkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 22-01-10, 21:45
Malle Babbe Malle Babbe is offline
• iOS 4.1
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Wormer
Berichten: 9
Standaard

O, zou dat helpen?
Ik ben zo bang dat ik dan dus mijn contacten en alles in mijn agenda kwijt raak.

Want bij mij werkt de telefoon gelukkig wel.
Het zijn bij mij echt alleen alle applicaties die het niet meer doen.

Snap er echt niks meer van.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 26-01-10, 15:21
Rodajo Rodajo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 36
Standaard Vastlopen (gekochte apps)

Goedemiddag allen,

Ik heb met enige regelmaat problemen met mijn iPhone. Dan kan ik mijn apps niet openen. Ze worden geopend en direct weer gesloten. Dit probleem heb ik alleen met de gekochte apps vanuit de appstore. Dit duurt soms wel een hele dag. De standaard apps die op het beginscherm staan, zoals berichten, calculator, appstore etc werken dan wel gewoon. Wie heeft hier nog meer last van? En wat kan je hier aan doen?

Groetjes.

Laatst gewijzigd door Rodajo; 26-01-10 om 16:00.
  #283  
Oud 26-01-10, 16:33
Unkown. Unkown. is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Gelderland
Berichten: 29
Standaard

Ik had hier ergens gelezen dat je dan een app moest wissen en het opnieuw moest installeren.
  #284  
Oud 26-01-10, 16:39
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Samengevoegd
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #285  
Oud 26-01-10, 18:05
Rodajo Rodajo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 36
Standaard

Net een app verwijderd en wederom geinsalleerd. En idd, het werkt weer als vanouds. Bedankt voor de tips en reacties.
  #286  
Oud 05-02-10, 00:14
Sushi's schermafbeelding
Sushi Sushi is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 28
Standaard

Niets werkt bij mij...zijn er al nieuwe suggesties voor dit probleem?
  #287  
Oud 05-02-10, 11:48
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

niets? dan zou je moeten herstellen.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #288  
Oud 05-02-10, 12:25
Renzo4000 Renzo4000 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 40
Standaard

volgens mij heeft dit probleem te maken met je itunes account. Probeer deze even opnieuw in te vullen op je iPhone: instellingen > store

Tevens het installeren van (bij voorkeur gratis) een applicatie wil het probleem vaak oplossen.
  #289  
Oud 06-02-10, 09:14
michaberg michaberg is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 8
Standaard

ik heb ismart dialer verwijderd. Dit was de boosdoener
  #290  
Oud 08-02-10, 11:35
bart.amsterdam bart.amsterdam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard Applicaties werken niet meer na restore

Hallo!

Ik heb een iPhone 3g met firmware 3.1.2 en de laatste modem firmware (05.11) van een vriend van me.

Nu had hij problemen met de 3g verbinding. Ik heb besloten om opnieuw een custom ipsw bestand erop te zetten. Dit heb ik gemaakt met Pwnage. Okay, ging allemaal perfect, 3g werkt maar nu komt het rare.

1. Voordat ik dit deed heb ik een backup gemaakt op mijn computer
2. Nieuwe IPSW erop gezet en vervolgens zijn backup weer hersteld
3. So far so good. Contacten, smsjes etc. alles terug. Vriend van me komt thuis met z'n telefoon en wil hem syncen met zn computer. Geen foutmeldingen, ging allemaal goed. Alleen knalt nu elke applicatie er na 2 seconden uit ( behalve de standaard apps zoals mail/maps/weer etc.)
4. Dus ik adviseerde hem om zijn backup terug te zetten op zijn computer. Dat ging ook goed maar het rare is dat nu NOG STEEDS mijn account in de Appstore in zn toestel.

Wat kan hij nu het beste doen om zijn apps weer werkend te krijgen op zn telefoon? Ik vermoed heel sterk dat het te maken heeft met het feit dat zijn telefoon op de een of andere manier nog steeds aan mijn account is verbonden.

Enig idee?!

Thanks,

Bart
  #291  
Oud 08-02-10, 14:15
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Samengevoegd
  #292  
Oud 14-02-10, 20:58
Maurie1990's schermafbeelding
Maurie1990 Maurie1990 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 25
Stuur een bericht via MSN naar Maurie1990
Standaard

Ik had t zelfde, ik heb 3.0.1, 1 app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, daarna 1/2 verwijderd. nu doet alles het weer.

Probeer dat is, misschien werkt het dan weer.
  #293  
Oud 20-02-10, 14:18
Ange Ange is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

eergisteren heb ik 'finetune' geïnstalleerd en nu doet de app gewoon niets...geen muziek en blijft maar zoeken. Dacht aan een crash en heb de app opnieuw geinstalleerd, zonder succes...
Hebben anderen dezelfde ervaring met oplossing, want het is een super app...
  #294  
Oud 20-02-10, 21:07
rubenvanhouts rubenvanhouts is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Kijk dit is het eerdere mailtje welke ik reeds gestuurd had, maar waar een slotje op moest omdat deze al liep. Maar zoals ik het al aangaf had ik het forum dus doorgenomen. Maar helaas niet alle 15 pagina's van deze discussie.
Binnen een iphone forum vind ik het helaas ook een beetje zinloos om met en zonder jailbreak in 1 discussie te stoppen, en kale met niets erop geinstalleerde en iphones met apps geinstalleerd welke zijn gedownload via itunes, maar goed. Onderaan dit eerdere bericht geef ik de oplossing van mijn probleem.
Iedereen zal wel denken, komt weer iemand met het uitvallen van apps...

Nu ik heb het forum doorgenomen, en het probleem welke ik heb ben ik nog niet tegen gekomen.

Ik heb een iPhone 3GS 16Gb en er staan alleen maar de oiginele apps op. Dus niets erop geinstalleerd. Ik heb het probleem bij versie 3.1.2 en 3.1.3.
Bij het toevoegen van bijvoorbeeld een contact of agendaonderdeel valt de app spontaan uit. Ik heb het al gemerkt bij het opstarten van een app, maar ook als de app al effe draait.

In het ergste geval komt het bekende appeltje in beeld, en start de telefoon opnieuw op.

Heeft iemand een soortgelijk probleem gehad, en hoe heb je dat opgelost?
Helaas kon niemand mij een antwoord geven. Dus heb ik de iphone opgestuurd via een Tmobile store. Kwam binnen een week terug met de klacht nog steeds aanwezig. Dus maar een telefoontje () gepleegd met de klantenservice van Tmobile en mijn probleem zo duidelijk mogelijk uitgelegd. Resultaat van dit is dat men inderdaad een hardwarematig probleem verwacht en dat mijn iPhone omgeruild is. Ik heb een 32Gb terug gekregen, en dat vind ik persoonlijk toch erg mooi . En wat blijkt het lag aan de telefoon want ik heb geen problemen meer!

Conclusie van mijn verhaal: Het kan ook zijn dat er hardwarematig iets stuk is aan je phone, en staar je dus niet blind op allerlei oplossingen die steeds weer voorbij komen. Immers ik had ook alles wat al beschreven was geprobeerd.
  #295  
Oud 25-02-10, 16:15
bullrulz24 bullrulz24 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Je moet uitkijken met de apps die je erop zet, ik heb deze problemen ook gehad. Ook moet je je iPhone niet te zwaar later werken (dus niet de halve schijf vol zetten in 1 nacht). Het is ook wel verstandig je iPhone UIT te zetten waneer je slaapt (niet op stand-by) zodat elk programme ECHT uit gaat. Als een programme bijv. Blijft hangen kan dit ook slechte dingen veroorzaken! Als laatste wil ik nog zeggen dat je apps beter via de computer erop kunt zetten want als je dan moet resetten kun je ze er makkelijker er weer op zetten. Hopelijk helpt deze lap tekst iemand!
  #296  
Oud 17-06-10, 14:01
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard craschens programma

Heb via app store het programma The Shore geïnstalleerd, maar dit sluit onmiddellijk vanzelf af. Hoe kan ik zoiets herstellen ?? Bij een kennis werkt dit programma perfect. Als ik via diskaid ga zien bij applications staan daar alleen maar cijfers, weet iemand hoe je aan die cijfers kunt zien welk programma het is?

Bedankt
  #297  
Oud 17-06-10, 17:31
Karnemelk's schermafbeelding
Karnemelk Karnemelk is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 59
Standaard

Als een applicatie niet start direct na het aanschaffen is het te proberen om de iPhone opnieuw op te starten. Vaak werkt het dan wel.

Wat betreft de cijfers: als je iFile op je iPhone aanschaft zoekt deze zelf de programmanamen erbij en laat deze zien. Zonder iFile zul je elke directory in moeten om te kijken welke applicatie er in staat. Die cijfers betekenen overigens niets, die worden gegeneerd bij het installeren van een applicatie en zijn op elke iPhone anders.

Laatst gewijzigd door Karnemelk; 17-06-10 om 17:32. Reden: Aanvulling over betekenis cijfers
  #298  
Oud 20-06-10, 14:25
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Heb nieuwe jb uitgevoerd, programma opnieuw geinstalleerd, heropstarten etc.... blijft craschen. Developper zegt dat het aan JB ligt.
Betreft applicatie The Shore.
  #299  
Oud 21-06-10, 11:28
Muchiel Muchiel is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Standaard

Wat ik altijd doe ik zo'n geval (werkt altijd voor mij):

- Eerst even memory opschonen met Memory Sweep
- Doet ie het al? Als ie net nog niet doet:
- Al je processen weghalen (mail, safari etc) (via sbSettings)
- Respring doen
- Dan doet ie het, zeker weten
  #300  
Oud 21-06-10, 12:01
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Topics samengevoegd
Reageren

Labels
afsluiten, applicaties, apps, appstore, back-up, crash, gekochte apps, synchronisatie, werkt niet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Vreemde niet geinstalleerde apps bloedzuiger12 Jailbreak 5 05-08-10 07:32
Probleem computer machtigen alle apps crashen Huub82 iTunes 7 06-03-10 01:02
alle appstore apps crashen koen2709 Archief 3 24-10-09 20:10
Geinstalleerde apps niet zichtbaar Ezra Jailbreak apps en thema's 8 07-01-08 19:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:14.