//

Alle geïnstalleerde apps crashen

Alle geïnstalleerde apps crashen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) als je ze op je iphone verwijderd en ze staan nog wel in itunes (je apps) en dan ga je syncroniseren dan komen die apps ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 18-08-08, 11:17
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

als je ze op je iphone verwijderd en ze staan nog wel in itunes (je apps) en dan ga je syncroniseren dan komen die apps weer op je iphone
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 18-08-08, 11:41
danyel danyel is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Dat begrijp ik, maar ik ben helemaal niet op itunes aangesloten. Iphone helemaal los van enig pc, apps verwijderd en na harde reset staan ze net zo hard weer op de diverse schermen....
  #43  
Oud 18-08-08, 11:43
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

vaaaag, misschien een restore????
  #44  
Oud 18-08-08, 11:54
Lorsk8's schermafbeelding
Lorsk8 Lorsk8 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 160
Standaard

Oplossing wat bij mij heeft geholpen:
Settings > General > Reset > Reset all settings. Hierbij wordt er geen data of media van de iPhone gewist, maar de settings worden opnieuw ingesteld van de applicaties. Wel even aan denken dat je je Edge/3G/Wi-Fi weer opnieuw insteld, want die zijn ook gereset!

Ik hoop dat het net zo goed werkt bij jullie!
  #45  
Oud 18-08-08, 12:09
danyel danyel is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

OOk al geprobeerd, nu nog een keer maar het blijft ellende.
En bij bij t-mobile verwijzen ze naar de apple store maar kan me niet voorstellen dat die om dit soort dingen staan te springen.....

Het vreemde is ook wat ipod betreft:
Bij algemeen;info staat dat van de capaciteti 14,6Gb nog 5,3Gb beschikbaar is echter ik heb daar zichtbaar 428 foto's, 0 nummers en 0 video's...Hoe kan ik dan bijna 10Gb volhebben....???

Laatst gewijzigd door danyel; 18-08-08 om 12:47.
  #46  
Oud 18-08-08, 15:27
dorus dorus is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 71
Standaard

Heb ik weer precies hetzelfde probleem he Loopt die vast, zet ik hem uit gaat die weer niet meer aan.
Maar volgensmij komt het niet door een app, want toen die het weer deed had ik elke app 1x gedaan en daarna deden alle apps het nog, toen met het wisselen tussen de pagina's liep die vast en bleef stilstaan. Kreeg hem toen wel weer terug op gewoon 1 pagina maar toen deden alle apps het opeens niet meer.

Iemand een idee waar deze crash dan door komt en hoe het misschien te voorkomen is want ik heb het liever geen 3de keer.
  #47  
Oud 18-08-08, 15:35
Ubbo Ubbo is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 26
Standaard

Hi,

Thanks, reset was idd de oplossing voor de Apps, echter als ik sync met Itunes dan zegt hij nog steeds dat er problemen zijn met de machtiging van mijn computer en dat hij die dingen dus niet gaan syncen. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? Mijn computer is iig gemachtigd.
  #48  
Oud 18-08-08, 16:00
dizzzy's schermafbeelding
dizzzy dizzzy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5
Standaard

heb precies hetzelfde ervaren als danyel. apps gaan niet meer aan, had idd hier gelezen dat je de apps moet verwijderen op de iphone zelf maar idd zodra ik alleen al mijn iphone opnieuw startte had ik alles weer terug. zonder aan een computer te hebben gehangen.

Dacht zelf dat het misschien aan de rechten zou liggen omdat ik dit probleem kreeg nadat ik met bigboss de permissies had gefixt, maar heb daarna meerdere folders op de iphone veranderd kwa rechten maar had geen effect.

nu weer een herstel voor de 5e keer. overigens nadat ik de apps handmatig had verwijdert op de iphone en dat geen resultaat opleverde, liep itunes constant vast zodra ik de iphone aansloot.
__________________
Iphone 8gb FW2.0.2 - macpro 8 core - ibook g4 - 2x macbook - cube g4 - emac g4 - powermac g4!!!!!
  #49  
Oud 19-08-08, 08:04
danyel danyel is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

WAT een ellende....
Gisteren op advies van Apple Store een herstel gedaan vanaf Itunes.
Nadat de Iphone helemaal leeg was en een kopie terug gezet moest worden, beschadigde file, alles weg.....

Na een hele avond zwoegen uiteindelijk een boel dingen terug gekregen maar dan helemaal KAAL. Alle adressen weg, alle agenda punten weg, alle sms weg....

Dacht dat het zo'n stabiel systeem is, EG NIE...!!!
  #50  
Oud 19-08-08, 14:17
Quido van Hien's schermafbeelding
Quido van Hien Quido van Hien is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Meppel
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar Quido van Hien
Standaard

Bij mij deden ze het weer niet en heb vanochtend de nieuwe update geinstaleerd en nu doen ze het weer. Ik hoop dat ze het blijven doen.
  #51  
Oud 19-08-08, 17:49
brabo1 brabo1 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard crash

heb hetzelfde,alle apps crashen binnen een dag. Opnieuw installerenhelpt maar tijdelijk.
  #52  
Oud 20-08-08, 03:09
fets fets is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 14
Standaard

dit had ik vanmiddag ook, heb n nieuwe gratis app gedownload en opeens deed alles het weer.. heel raar..
  #53  
Oud 20-08-08, 09:16
dreamsharing dreamsharing is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik heb hetzelfde alleen helaas na de update van 2.0.1 naar 2.0.2.Zelfs 1app. start niet op!!!
Met de 2.0.1 software had ik het probleem dat als ik b.v een film omgezet via Ipod Video Convertor op mijn Iphone zette mijn Iphone totally chraste!!!!

Heb vanaf dag 1 al geen plezier van mijn Iphone....

Geen 3G of weg vallen internetten is 99% onderweg niet mogelijk!!Ik ben vrachtwagen chauffeur en daar heb ik deze telefoon voor gekocht!!!Ontspanning ;-)
  #54  
Oud 20-08-08, 11:02
dizzzy's schermafbeelding
dizzzy dizzzy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5
Standaard

Heb het probleem niet meer gehad nadat ik de volgende dingen heb gedaan:
- Ik had nog een turbosim erin zitten, heb deze verwijdert en met telefoon ging al een stuk soepeler.

- Toen heb ik alle apps die uit de Amerikaanse appstore kwamen verwijdert en alleen nog programma's uit 1 account in itunes en op me telefoon.

Na de laatste handeling heb ik totaal geen problemen meer gehad, heb gister ook geupdate naar 2.0.2 en alles draait nu goed en snel.

Overigens op meerdere forums word beweert dat mochten apps crashen, dan helpt het om 1 app te verwijderen en opnieuw in te loggen en installeren.
  #55  
Oud 20-08-08, 12:13
Quido van Hien's schermafbeelding
Quido van Hien Quido van Hien is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Meppel
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar Quido van Hien
Standaard

Oke bedankt ik zal het is proberen zodra hij het weer doet.
  #56  
Oud 20-08-08, 15:16
Amazon62 Amazon62 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 34
Standaard

Mijn apps doen het niet meer na de 2.0.2 update!! En alle software/hardware is gewoon nog geheel origineel! iPhone 3G 8Gb met T-mobile en originele applicaties van de app store.... Grrrr.
  #57  
Oud 20-08-08, 18:13
dreamsharing dreamsharing is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik heb inmiddels mijn telefoon ingeleverd voor reparatie...Er was niets mee te beginnen tig x gereset,alles gedaan wat Apple mij zei..andere pc enz..

Vind het alleen wel jammer dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd als er wat mee is...Apple zegt T-Mobile moet de service verlenen en T-Mobile zegt het tegen over gestelde!!!Heb hem nu maar weg gebracht naar de telefoon winkel(het lijkt mij gewoon fabrieks garantie de Iphone is 2,5week oud)

Gelukkig lees ik hier dat meer mensen de zelfde problemen hadden als mij..en dat de oplossing er hopenlijk is als ik mijn telefoon terug krijg over 3 weken.
  #58  
Oud 20-08-08, 18:41
Quido van Hien's schermafbeelding
Quido van Hien Quido van Hien is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Meppel
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar Quido van Hien
Standaard

Toevallig zij T-Mobile vanmiddag dat ook tegen mij. Ik hoop dat het de iPhone van je het daarna weet goed doet en laat het alsjeblieft horen aan ons. Anders stuur ik hem ook op.
  #59  
Oud 20-08-08, 20:09
Jerome Jerome is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1
Standaard

Misschien is het al gezegd. Maar ik heb het idee dat als je een App opstart en tijdens het opstarten de Home-button indrukt het misgaat.

Opnieuw installeren is bij mij de oplossing!!
  #60  
Oud 20-08-08, 23:58
Ray's schermafbeelding
Ray Ray is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 60
Standaard

Installeren van apps heb ik al zovaak geprobeerd, en op verschillende manieren: syncen met iTunes en via de Appstore op mijn iPhone installeren. Bij beide manieren verschilt het helemaal over welke app je het hebt. Bijvoorbeeld buienradar doet het nooit en andere apps draaien goed. Eerder is ook gezegd dat het aan iTunes 7.7.1 lag of aan fw2.0.1, maar dat maakt niet uit.
Weet het ook niet meer!
Reageren

Labels
afsluiten, applicaties, apps, appstore, back-up, crash, gekochte apps, synchronisatie, werkt niet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Vreemde niet geinstalleerde apps bloedzuiger12 Jailbreak 5 05-08-10 07:32
Probleem computer machtigen alle apps crashen Huub82 iTunes 7 06-03-10 01:02
alle appstore apps crashen koen2709 Archief 3 24-10-09 20:10
Geinstalleerde apps niet zichtbaar Ezra Jailbreak apps en thema's 8 07-01-08 19:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:32.