//

Met de app Photosync heic fotobestanden overzetten naar pc

Met de app Photosync heic fotobestanden overzetten naar pc discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik gebruik de app Photosync al jaren om mijn foto's vanaf de iPhone naar mijn pc over te zetten. Dat gaat fantastisch. Het is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-04-21, 17:48
idegroot1 idegroot1 is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 119
Standaard Met de app Photosync heic fotobestanden overzetten naar pc

Hallo,

Ik gebruik de app Photosync al jaren om mijn foto's vanaf de iPhone naar mijn pc over te zetten. Dat gaat fantastisch. Het is jammer dat de app als je hem nu wilt kopen best prijzig is. Toen ik hem kocht was het maar een paar euro's. Maar dat terzijde.

Ik help mijn zuster nu met het haar foto's van de iphone over te zetten naar de pc. Ook met Photosync. Er kwam een vraag of we de heic foto's wilden converteren naar jpg. Daar hebben we nee ingevoerd omdat Windows 10 zover wij weten heic foto's kan lezen. Maar om de een of andere reden doet hij dat bij haar dus niet. Nou kun je dat wel weer allemaal converteren, maar dat zijn weer extra stappen.

Wij willen dus die vraag over het converteren in Photosync terugkrijgen. Maar dat lukt dus niet. Ik heb al gezocht op internet, maar kan het maar niet vinden. Het lijkt mij toch dat het terug te zetten is.

Heeft iemand een idee?

Vast bedankt voor het meedenken en eventuele tips.
Groet van Ineke
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-21, 20:03
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

waarom niet gewoon 3 u tools gebruiken ? of windows verkenner ? Als je de iphone aansluit op de pc komt ie onder deze pc te staan daar ga je naar intern geheugen en daar zie je al je foto s staan
  #3  
Oud 11-05-21, 19:05
idegroot1 idegroot1 is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 119
Standaard

Dank je wel voor je reactie.
Ik zag hem nu pas, want hij zat in mijn map reclame.

We hebben het eerst via Windows Verkenner geprobeerd, maar ook daarin hadden we problemen met die Heic-bestanden.
Ik ben zeer tevreden over het Photosync programmaatje omdat het ook keurig bijhoudt welke foto’s je al eerder hebt overgezet. Bovendien kun je in de app zien wat de ‘gewone’ foto’s en de whatsapp foto’s zijn.
Ik heb overigens de app even gedeïnstalleerd, toen opnieuw erop gezet. Bij de eerste keer syncen, vroeg hij weer of hij de heic bestanden moest converteren naar jpg. Toen uiteraard ja gezegd en nu is het probleem opgelost.

Vriendelijke groet,
Ineke
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HEIC foto's? exploreapple iPhone algemeen 3 28-07-19 00:35
Foto: Hulp nodig bij fotobestanden op Macbook thefreeze Muziek, foto & video 0 22-09-17 20:11
PhotoSync Hans Nuenen iPad algemeen 3 02-01-13 21:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:27.