//

Apps sluiten direct na openen weer af

Apps sluiten direct na openen weer af discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) iemand hier soms enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn als dus een app na het opstarten wel heel even opent maar dan onmiddellijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-06-21, 01:38
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Apps sluiten direct na openen weer af

iemand hier soms enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn als dus een app na het opstarten wel heel even opent maar dan onmiddellijk zichzelf weer afsluit, en dus niet te gebruiken is. Sinds enige tijd heb ik dit met een bepaalde app die ik al geruime tijd in gebruik heb op men iPad. En nu heb ik net het zelfde probleem met een app die net uit de app store heb gedownload. Reset van het toestel en de app verwijderen en opnieuw installeren geven geen oplossing.

Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps openen niet of sluiten direct weer iOS8, iPhone 6 mwiekamp iPhone algemeen 6 12-10-14 12:37
Apps sluiten vrijwel direct weer af & reservekopieen na iOS 6.0 update kwijt Marjolein75 iPad algemeen 0 02-11-12 22:29
Skype en Truphone sluiten direct weer af Lancia iPhone Apps 0 12-09-09 19:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:29.