iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   App store ?? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/19561-app-store.html)

Dualcore 20-08-08 15:02

App store ??
 
hoi,

Ik heb een 2e hands iphone gekocht maar icoon van de app store is er niet meer welke source moet ik daar voor instellen ??

Ik heb gezocht met de zoek functie maar kon niks vinden

groetjes MArco

Abu 20-08-08 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dualcore (Bericht 173374)
hoi,

Ik heb een 2e hands iphone gekocht maar icoon van de app store is er niet meer welke source moet ik daar voor instellen ??

Ik heb gezocht met de zoek functie maar kon niks vinden

groetjes MArco

De appstore heb je alleen op Firmware 2.0 en hoger het is niet toe te voegen via installer/cydia, als je goed zou zoeken had je het gevonden.

iMario 20-08-08 15:31

gebruik anders deze korte handleiding van mij hoe op Firmware 2.0.1 te komen met de App Store op je iPhone.

Wat hebben we nodig:
-WinPwn 2.0.0.4 download hier (installeer hem ook gelijk, als je WinPwn al eerder hebt geinstalleerd verwijder hem dan eerst)
-Originele Firmware 2.0.1 download hier
-Custom Firmware 2.0.1 (we nemen die van Michael)
je kan kiezen uit drie:
Met Installer 4.0 en Cydia
Met alleen Installer 4.0
Met alleen Cydia

Let's get started!
Nu we alles hebben kunnen we beginnen.
Sluit je iPhone alvast aan, open WinPwn en druk ''Browse .ipsw'', nu open je je net gedownloade Originele Firmware 2.0.1 en wacht dan tot hij erin is geladen...
Druk nu op iPwner en open de net gedownloade custom Firmware 2.0.1 van Michael (kon je uit 3 kiezen), wacht nu tot WinPwn de melding geeft ''Your iTunes has been Pwned'', zoiets zal die zeggen.... druk op OK in WinPwn en open iTunes weer.
Nu zet je je iPhone in DFU! kijk hier voor hoe in DFU te zetten.
als dat gedaan is hou je je ''Shift'' toets ingedrukt en druk je op herstellen in iTunes... open je gedownloade custom firmware 2.0.1 waarmee je ook iTunes gepwned hebt en je iPhone zal bezig gaan...
nu ff een paar minuten wachten en je bent zometeen een blije eigenaar van een iPhone met de nieuwste Firmware 2.0.1 met o.a. de App Store erop:D

Succes!

Dualcore 20-08-08 16:40

waar vind ik die custum firmware van michael???

iMario 20-08-08 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dualcore (Bericht 173501)
waar vind ik die custum firmware van michael???

die blauwe zinnen zijn downloads naar de Firmware. Dus je kan er een kiezen welke je wil, met Installer 4.0 en Cydia, met alleen Installer 4.0 of met alleen Cydia

Dualcore 20-08-08 16:47

oke thx lkkr dom hoor

Dualcore 20-08-08 17:26

hoi,

Ik heb net de orginal firmware in winpwn geladen maar hij zegt niet dat hij klaar is of zo..

wel dit:

1 na laatste regel zegt:recognized as:Iphone 1,1_2.0 ..........restore

laatse zin be sure an iphone is conected..

Is dit goed ???

durf het bijna niet te doen omdat mijn anderen iphone ook kapot is gegaan

Dualcore 20-08-08 18:11

oke thx het is gelukt

Heb het de vorige x het gewoon fout gedaan


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:16.