iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Gesprek recorder (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/19876-gesprek-recorder.html)

hartmanner 24-08-08 12:39

Gesprek recorder
 
Is die er al dat jullie weten?. Is handig voor me als ik gesprekken terug kan luisteren.

ButcherJF 24-08-08 12:47

Voicenotes bedoel je denk ik.

daaf85 24-08-08 12:49

Als je eerst de zoekfuncties gebruikt kom je al wat verder.

Zoekfunctie op de hoofdsite: iPhoneclub.nl > Zoeken > voicerecorder

Zoekfunctie op het forum: iPhone Forum - alles over de Apple iPhone en iPhone 3G - Zoekresultaten

PS: je kunt uiteraard ook nog zoeken op een ander woord. Succes!

sossienl 24-08-08 12:53

Ik denk dat je een App bedoeld die telefoongesprekken opneemt?

hartmanner 24-08-08 12:54

Had ik al gedaan. Een voicerecorder neemt alleen de microfoon op zeg maar. Ik zoek een goede applicatie die gesprekken opneemt en kan beheren.

sossienl 24-08-08 12:55

Die is er niet. Het is tevens in sommige landen verboden om telefoongesprekken zomaar op te nemen

daaf85 24-08-08 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hartmanner (Bericht 176556)
Had ik al gedaan. Een voicerecorder neemt alleen de microfoon op zeg maar. Ik zoek een goede applicatie die gesprekken opneemt en kan beheren.

okeej dan heb ik je verkeerd begrepen, excuses ;)

hartmanner 24-08-08 13:25

NP :p. Wel jammer, Nokia had wel zo'n programma'tje. Ideaal.

nms 24-08-08 13:37

Nou, die wàs er volgens mij wél.
Ik kan me herinneren dat er onder installer een "voice change" programma was waar je ook een gesprek mee kon opnemen.
Kan nu niet opzoeken hoe het programma heette, omdat ik geen installeer meer heb, maar cydia sinds de update naar 2.0

sossienl 24-08-08 14:02

Werkte alleen in US en Canada geloof ik Spoof.. nogwat

Mac-Man 26-12-08 12:41

telefon gesprekken opnemen
 
Ik ben altijd een Windows MObile gebruiker geweest. Sinds enkele maanden gebruik ik nu iPhone 3G 16GB.

Windows Mobile had meer serieuze applicaties beschikbaar merk ik op. Terwijl de iPhone heel veel applicaties heeft maar weinig zakelijke toepassingen heeft.

Overigens ik ben erg enthosiast over de iPhone gebruik!

Ik weet niet of jullie de volgende site kennen:
Resco Downloads . Je ziet daar dus een lijst met apps voor WM. Ook een telefoon gesprek opneem applicatie. Dit soort applicaties mis ik dus voor de iPhone. Bijv. een verkenner in iPhone zelf.

Stel ik formatteer mijn PC. Dus al mijn iTune apps zijn weg. Toevallig heb ik mij iPhone ook naar andere firmware geupdate. Hoe kan ik dan al mijn apps weer terughalen? zonder dat ik Cydia, Installer of AppSore gebruik? RARA...

Wat dat betreft vind ik Apple net zo arrogant zoniet arroganter dan Microsoft!

Groeten aan allen.

InternetRebel 26-12-08 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mac-Man (Bericht 234903)
Ook een telefoon gesprek opneem applicatie. Dit soort applicaties mis ik dus voor de iPhone.

Deze app van Resco werkt op negen van de tien Windows Mobile toestellen niet omdat het daarop hardwarematig niet mogelijk is de inkomende spraak op te nemen. Ik had het op mijn HTC Wizard en TyTN staan, maar ook daar nam het alleen mijn kant van het gesprek op.

Zo helaas ook met de iPhone. Deze heeft hardwarematig niet de mogelijkheid om het binnenkomende spraak-signaal op te nemen. Er zal dus ook geen app voor zijn of komen, tenzij misschien hooguit met een hardware uitbreiding onder je iPhone die het wel mogelijk maakt, maar voor zover ik weet is die er ook nog niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:25.