iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   brain challenge knalt er steeds uit (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/20151-brain-challenge-knalt-steeds.html)

zaao 27-08-08 21:03

brain challenge knalt er steeds uit
 
Sinds gisteren brain challenge gedownload. Heb hier echter een porbleem mee. Als ik dit spel speel stopt hij er soms spontaan mee en krijg ik een zwart scherm en gaat hij terug naar mijn button menu.
Al een paar keer van mijn iphone gehaald en weer opnieuw erop gezet het probleem lijkt nu steeds eerder op te treden. Weet iemand misschien hoe dit op te lossen.

Opnieuw kopen vind ik een beetje zonde

Alvast bedankt voor jullie moeite
;)

wout76 27-08-08 21:22

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik heb em een keer opnieuw geinstalleerd en toen werkte het weer goed.

Maar dat heb je volgens mij al gedaan.
Ontwikkelaar mailen ?

kimjansentopma 01-09-08 15:08

Ik kreeg het steeds bij meerdere applicaties. Ik heb de iPhone een keer helemaal uit gezet en daarna deden alle applicaties het gewoon :D.

Misschien heb je dit al wel geprobeerd, maar ik wilde het toch even melden omdat dit bij mij namelijk de oplossing was.

Tijn1 01-09-08 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zaao (Bericht 179216)
Sinds gisteren brain challenge gedownload. Heb hier echter een porbleem mee. Als ik dit spel speel stopt hij er soms spontaan mee en krijg ik een zwart scherm en gaat hij terug naar mijn button menu.
Al een paar keer van mijn iphone gehaald en weer opnieuw erop gezet het probleem lijkt nu steeds eerder op te treden. Weet iemand misschien hoe dit op te lossen.

Opnieuw kopen vind ik een beetje zonde

Alvast bedankt voor jullie moeite
;)

je kan het beste de app er af gooien en in itunes synchroniseren en dan opnieuw installeren, je hoeft de app niet weer te betalen, je kan hem weer gratis binnenhalen!

iDriss 01-09-08 15:34

ik heb +-30 programma's op men iPhone staan nog nooit problemen gehad of gecrashed niks nada:) ( geen jailbreak ) origineel met firmware 2.0.2 !!

kdhoe 01-09-08 15:47

Ik heb dit probleem soms ook met brain challenge. Dit is die enige applicatie die bij mij soms crasht. Alle andere apps draaien stabiel.

slodo 01-09-08 17:45

zoals hier boven ook al staat vermeld:
je iPhone een keer uit aan zetten.

zaao 02-09-08 20:04

hier een update van het probleem met brain challenge:
Na het verwijderen van brain challenge en het opnieuw downloaden (wat gratis is) was het probleem erger dan ooit!!!!!!!!!! Om het te proberen spel geladen en toen sloeg hij helemaal vast en deed mijn Iphone helemaal niets meer. Hij bleef als bevroren in het spel staan. O jee dacht ik nu heb ik het voor elkaar en kan ik helemaal niets --> gelukkig ging de iphone na een tijdje vanzelf uit en kon ik hem weer opnieuw aanzetten en wonder boven wonder na enige lef heb ik het weer geprobeerd met brain challenge en ja het werkt het uitzetten nu doet hij het zonder problemen!!!!!!!!!!!!!!
Probleem dus opgelost bedankt voor jullie support


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:42.