//

WANTED: iPhone 3G bezitters voor testen nieuwe applicatie

WANTED: iPhone 3G bezitters voor testen nieuwe applicatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op macwereld kwam ik dit tegen: Voor het testen van een nieuwe native iPhone applicatie zoek ik iPhone gebruikers die: - een iPhone 3G hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-09-08, 20:46
McNessie McNessie is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 150
Standaard WANTED: iPhone 3G bezitters voor testen nieuwe applicatie

Op macwereld kwam ik dit tegen:

Voor het testen van een nieuwe native iPhone applicatie zoek ik iPhone gebruikers die:

- een iPhone 3G hebben (die niet gehackt is)
- een abonnement bij T-Mobile hebben
- een account hebben bij My T-Mobile
- bereid zijn hun ervaringen met de applicatie te bespreken (via mail of telefonisch)

Heb je géén iPhone 3G en geen T-Mobile abonnement dan heeft deelnemen geen zin. Heb je geen inlognaam voor My T-Mobile dan kan je die aanvragen via de T-Mobile website.

Voor het testen moet je enkele gegevens over je iPhone verstrekken, uiteraard worden deze vertrouwelijk behandeld en aan niemand doorgegeven.

Als je wilt meewerken krijg je een nieuwe applicatie die je op je iPhone kan installeren via iTunes (App Store account is NIET nodig).

Daarna horen we graag wat je van de applicatie vindt. Als er fouten optreden, of als de applicatie vastloopt, willen we eventueel telefonisch contact.

Vraagje: Is dit ok?

Bron: Forum - WANTED: iPhone 3G bezitters voor testen nieuwe applicatie - macwereld.nl

Laatst gewijzigd door Nikooos; 02-09-08 om 22:48. Reden: pm linkje verwijderd - link naar de bron is voldoende
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-09-08, 22:48
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Lijkt me wel ok. iDeveloper deed dit een tijdje terug hier net zo.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mede iPhone bezitters, koopt u de nieuwe iPhone of niet? Reckless Archief 2 10-06-08 19:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:24.