Applicatie werkt niet meer
Het programmaatje Pianist (voor bijna 5 dollar gekocht) en TouchCalc weigert sinds vandaag dienst. Bij Pianist komt het openingsscherm van de applicatie, daarna weer gewoon het thuisscherm van de iPhone. Idem bij TouchCalc. Andere applicaties doen het gewoon.
Weet iemand raad? |
Heb je de App Store patch van Hackers.nl al geprobeerd? Dit schijnt het probleem met crashende App Store apps op te lossen.
http://www.iphoneclub.nl/12108/hacke...pp-store-apps/ |
of zet je iphone is een keer uit en aan
|
Het meest eenvoudige is de applicatie even verwijderen van de iPhone (via itunes in het tabblad programma's even uitvinken). Dan syncen zodat het programma ook echt van de iPhone af is. Dan weer aanvinken en syncen.
Meestal werkt het dan weer. Lukt dat ook niet, het programma uit iTunes weggooien, de iPhone syncen en het programma opnieuw kopen (je hoeft dan niet te betalen, iTunes weet dat je het al hebt gekocht). Daarna weer syncen en dan zou het moeten werken. |
Dank allen,
Slodo's oplossing blijkt adequeaat, dus de andere bewaar ik voor de toekomst. |
Verplaatst naar: App Store programma's
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:39. |