iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Wat vind je van de laatste apps? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/20919-vind-de-laatste-apps.html)

McNessie 06-09-08 19:53

Wat vind je van de laatste apps?
 
Ik vind persoonlijk dat er steeds minder interessante apps komen. Het is steeds een rip-off of alleen een update. Er komt de laatste tijd niks nieuws. Ontwikkelaars hebben, vind ik, nog lang niet het onderste uit de kan gehaald.

Het word tijd om te stemmen!

Stelling:

Kom op ontwikkelaars, er kan nog veel en veel meer!

tinos 06-09-08 19:55

vind ik dus ook !

iMick 06-09-08 20:57

Tuurlijk kan er zoveel nog meer met de iphone.
Maar apple wilt het stapje voor stapje doen en niet alles tegelijkertijd (zeggen zij).
Zijn echt teveel dingen om op te noemen die er nog bij kunnen.

McNessie 06-09-08 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMick (Bericht 185188)
Tuurlijk kan er zoveel nog meer met de iphone.
Maar apple wilt het stapje voor stapje doen en niet alles tegelijkertijd (zeggen zij).
Zijn echt teveel dingen om op te noemen die er nog bij kunnen.

Wou je dus zeggen dat apple bewust apps tegenhoudt om inkomsten te spreiden?

BadSide 06-09-08 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door McNessie (Bericht 185218)
Wou je dus zeggen dat apple bewust apps tegenhoudt om inkomsten te spreiden?

Ik denk niet om inkomsten te spreiden, maar juist om in de aandacht te blijven (wat ook wel weer voor meer inkomsten gaat zorgen).

ironmanixs 06-09-08 23:31

Pure marketing allemaal....

iMick 07-09-08 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ironmanixs (Bericht 185248)
Pure marketing allemaal....

Helemaal juist het is om in het nieuws te blijven, stel ze halen
de bluetooth lock van de iphonne af staan ze meteen weer in het nieuws.
Als de iPhone alles al had wat het kan hebben kunnen ze met niks aankomen
zetten dus tjah...
Jailbreaken dan maar en er het beste van maken :p

bramsko 08-09-08 11:13

heeft toch niets te maken met wat er uit de iphone gehaald kan worden, ontwikkelaars moeten ophouden met alleen maar van die ''tussendoor'' games te maken waarmee je het na een half uur eigenlijk wel gehad hebt. alleen maar uitgeklede versies van bestaande games spelen wordt een beetje saai.

darkvisje 09-09-08 20:08

agree totally

iMick 09-09-08 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bramsko (Bericht 185840)
heeft toch niets te maken met wat er uit de iphone gehaald kan worden, ontwikkelaars moeten ophouden met alleen maar van die ''tussendoor'' games te maken waarmee je het na een half uur eigenlijk wel gehad hebt. alleen maar uitgeklede versies van bestaande games spelen wordt een beetje saai.

quoted for truth
Ben het dus helemaal met je eens maar ik denk dat dat wel gaat komen
de echt grotere spellen, zoals je die op handhelds hebt.
Zijn al wat grote namen games aan het ontwikkelen voor de iPhone kan niet
wachten :D
Need For Speed hoop ik van dat EA daar een beetje z'n best op gaat doen
dat die in de buurt gaat komen van de handheld versies.

Time will tell :)

bramsko 10-09-08 08:54

inderdaad, appstore is ook nog niet zo lang open. en ik denk dat een aantal ontwikkelaars wel gewacht heeft met ontwikkelen tot er wat succes kwam van de appstore. ook al een hoop veel belovende titels voorbij zien komen. zoals die van EA.

@iMen 14-09-08 22:32

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. De AppStore is net 2 maanden oud, dan vind ik niet dat je nu al kunt zeggen dat er nu al geen interessante apps meer uit komen.

Het komt vooral omdat er op 11 juli al veel apps stonden, en natuurlijk komen er niet elke dag weer zoveel bij. Als je dus over de tijd dat al die anderen apps (Die op 11 juli beschikbaar waren), nu nog eens gaat kijken, denk ik dat er alleen maar meer interessante apps uit komen.
Dat het onderste nog niet uit de kan is gehaald, daar ben ik het mee eens, maar je moet de ontwikkelaars ook de tijd geven om het er wel uit te halen. En niet na 2 maanden al gaan klagen dat er niks nieuws meer uitkomt, en enkel maar ripp-offs...

iAmazigh 18-09-08 01:00

More strategy games please!! Like age of empires!!! I love itttt!!!!

Nezzie 18-09-08 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iAmazigh (Bericht 193635)
More strategy games please!! Like age of empires!!! I love itttt!!!!

got to agree with that :)

Age Of Empires - Warcraft III - Starcraft

those games would get the iphone to a new generation :D

:confused: but i guess thats to good to be true.

all we can do is sit and wait. :eek:

bramsko 19-09-08 08:52

is het tegenwoordig hip om in het engels te typen??

Rudy H 19-09-08 10:15

Sure, Bramsko, didn't you know? :D
Ik wacht al een tijdje op een betere agenda-applicatie, iets als Agendus of zo..verder mag de ondersteuning voor Office-achtige documenten ook wel eens op gang gaan komen...en uiteraard de navigatie, iets als TomTom denk ik dan aan...;-)

bramsko 19-09-08 15:24

maar hoe zien jullie die strategie spellen op de iphone dan? lijkt me niet echt makkelijk om dat overzichtelijk te maken zonder het gebruik van knoppen...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:45.