//

eWallet verliest 'wallet'

eWallet verliest 'wallet' discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de eWallet aangeschaft en geinstalleerd op mijn iPhone. Eerst een eigen wallet aangemaakt, die ik Kluis noemde. Een aantal wachtwoorden en persoonlijke gegevens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-09-08, 20:45
peterrrrr peterrrrr is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Angry eWallet verliest 'wallet'

Ik heb de eWallet aangeschaft en geinstalleerd op mijn iPhone. Eerst een eigen wallet aangemaakt, die ik Kluis noemde. Een aantal wachtwoorden en persoonlijke gegevens erin gezet en gesynchroniseerd. Werkte prima. Tot ik van de week ontdekte, dat mijn 'Kluis' weg was. Verdwenen! Mijn wachtwoorden weg. Da's lekker! Ook niet meer teruggezien. Geen idee waar hij is gebleven. Heeft iemand soortgelijke ervaring? Dit motiveert mij niet om er verder mee te gaan!

Ook het spelletje Gobang betaald en geinstalleerd. paar keer gespeeld. Nu ineens corrupt. Werkt niet meer. Kan niet meer op de Iphone. Het gaat maar om 1 of 2 euro, maar toch...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-08, 11:10
StevenVW StevenVW is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 84
Standaard

Ik was vanmorgen mijn wallet kwijt na een update van de ewallet app gedaan te hebben. misschien is jouw dit ook overkomen?

EDIT: nu dat ik kan syncen met de pc-versie zal me dit niet meer overkomen.
  #3  
Oud 08-09-08, 11:22
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Om zeker te weten dat je wallets niet kwijtraakt, is het een idee om even een handmatige backup te maken van die wallets onder SSH.
De locatie:
/private/var/mobile/Application/<map waar ewallet staat>/documents.
De wallets heten <naam>.wlt

Je kan dan mooi die kopie-wallets gebruiken op de desktop onder windows of op een windows mobile device.

Na de update meldt ewallet op de iPhone keurig "Wallet updated: The wallet has been updated to the latest version".
Hier gaat de update dus goed. De nieuwe versie heeft er overigens een sync knop bij gekregen.
  #4  
Oud 09-09-08, 22:04
peterrrrr peterrrrr is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "R" Bekijk bericht
Om zeker te weten dat je wallets niet kwijtraakt, is het een idee om even een handmatige backup te maken van die wallets onder SSH.
De locatie:
/private/var/mobile/Application/<map waar ewallet staat>/documents.
De wallets heten <naam>.wlt

Je kan dan mooi die kopie-wallets gebruiken op de desktop onder windows of op een windows mobile device.

Na de update meldt ewallet op de iPhone keurig "Wallet updated: The wallet has been updated to the latest version".
Hier gaat de update dus goed. De nieuwe versie heeft er overigens een sync knop bij gekregen.
***

Ik begrijp wat de bedoeling is, maar ik kan de map niet vinden waar de bestanden van bijv. ewallet worden bewaard. Ik vind de locatie niet (/private/var/mobile/Application/).

Ik gebruik Windows Vista. Kun je hier nog op reageren a.u.b.?

Peterrrrr
  #5  
Oud 09-09-08, 22:12
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Waarschijnlijk is je iphone niet gejailbreak en kan deze daarom niet zien.
  #6  
Oud 09-09-08, 22:19
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peterrrrr Bekijk bericht
***

Ik begrijp wat de bedoeling is, maar ik kan de map niet vinden waar de bestanden van bijv. ewallet worden bewaard. Ik vind de locatie niet (/private/var/mobile/Application/).

Ik gebruik Windows Vista. Kun je hier nog op reageren a.u.b.?

Peterrrrr
Just to be sure: die locatie betreft dus de iPhone, niet Vista
  #7  
Oud 11-09-08, 12:11
jeelhaus jeelhaus is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard eWallet probleem na update

Gisteren heb ik de update geinstalleerd van eWallet op mijn iPhone. Als ik na de update het programma opstart zijn al mijn wachtwoorden weg! het programma is gewoon weer clean.
Heeft er iemand ervaring mee? Update gewoon via de App Store gedaan.
Ik gebruik een Mac dus ik kan niet syncen met een client oid.

Help!
  #8  
Oud 11-09-08, 12:16
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

samengevoegd
  #9  
Oud 11-09-08, 16:29
jeelhaus jeelhaus is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

Antwoord van Ilium Software: restore je ipod naar een tijdstip voor de update. Dus pech alles weg voor dit moment.
Ik ga vanavond proberen te restoren en dan met ssh de wallets kopieeren, daarna de update draaien en de wallets weer terugzetten.
Ik zal uitkomst laten weten. Heel slordig allemaal.

Edit: 23:00 11/9/08: Poging gedaan reservekopie terug te zetten, helaas niet gelukt. Gaf een foutmelding. Mogelijk omdat ik een jailbreak heb gedaan en iTunes 8.0 heb? Dus nu terug op fabrieksinstellingen....


Hier de mail van Ilium Software:
Hello,

Thank you for contacting Ilium Software. If iTunes (or your iPhone/iPod touch) has a problem updating eWallet, you may lose your eWallet data when the new version of the program is installed. This is a known problem with iTunes and the iPhone/iPod 2.0 software, and Apple has announced several fixes that will be available soon.

Unfortunately, there is nothing we can do to recover lost data; the update process is entirely controlled by iTunes and the iPhone/iPod software and there is nothing eWallet can do either way.

However, *if* you have backed up your iPhone/iPod before updating eWallet, *and* you have not fully synced and backed up since then, you may be able to retrieve your data and try again:

1) Restore your iPhone/iPod to the backup using iTunes
2) Verify that your eWallet data is back on the device
3) Allow your iPhone or iPod to synchronize completely with iTunes, including the Backup process
4) Download the eWallet update *using iTunes on your desktop PC*.


Thanks again for contacting us and feel free to contact me if you have any other questions,

Laatst gewijzigd door jeelhaus; 12-09-08 om 00:01.
Reageren

Labels
adware, ewallet, gobang



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Griffin - Elan Passport Wallet is die 3GS compartible elisa9180 iPhone accessoires en onderdelen 0 25-09-10 19:48
Sync ewallet Jokepetoke iTunes 2 05-12-08 16:50
Password / e-Wallet software? blahblah Jailbreak apps en thema's 2 17-03-08 00:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:30.