//

Updates installeren werkt niet

Updates installeren werkt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wordt ondertussen gierend gek van het feit dat updates intalleren niet werkt. Het enige dat af en toe werkt is de 'oude' applicatie verwijderen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-09-08, 11:09
atek atek is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 60
Angry Updates installeren werkt niet

Ik wordt ondertussen gierend gek van het feit dat updates intalleren niet werkt. Het enige dat af en toe werkt is de 'oude' applicatie verwijderen van de iPhone, maar dan ben je ook je instellingen kwijt. In de overige gevallen krijg ik een melding dat er ziech een onbekende fout heeft voor gedaan.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-08, 11:27
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Anders download je de update vanuit iTunes en daarna sync je je iPhone gewoon, met iTunes.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 08-09-08, 11:34
atek atek is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 60
Standaard

Thanx voor de snelle reactie, maar ook dat heb ik al geprobeerd, maar dan krijg ik ook de melding 'onbekende fout'. Installeren vanuit app store geeft een melding dat ik bij itunes moet aanloggen, met een keuze gereed/opnieuw. vervolgens via itunes proberen levert dus onderstaande melding op.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg naamloos.JPG‎ (12,5 KB, 46x gelezen)

Laatst gewijzigd door atek; 08-09-08 om 11:48.
  #4  
Oud 08-09-08, 13:06
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atek Bekijk bericht
Thanx voor de snelle reactie, maar ook dat heb ik al geprobeerd, maar dan krijg ik ook de melding 'onbekende fout'. Installeren vanuit app store geeft een melding dat ik bij itunes moet aanloggen, met een keuze gereed/opnieuw. vervolgens via itunes proberen levert dus onderstaande melding op.
Druk na die foutmelding meteen weer op sync. Als het goed is komt hij er dan wel op, is bij mij tenminste wel het geval.
  #5  
Oud 08-09-08, 13:17
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Heb je deze app wel aangekocht ? We gaan je niet helpen om illegaal verkregen software te updaten.
  #6  
Oud 08-09-08, 13:22
atek atek is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Heb je deze app wel aangekocht ? We gaan je niet helpen om illegaal verkregen software te updaten.
Niet aangekocht, maar het is een gratis applicatie uit Itunes/app-store
Dit is overigens niet de enige applicatie waar ik problemen mee heb hoor, het geldt voor alle updates. (En allemaal legaal)
Ik heb de oplossing van iMario volgens mij ook al eens geprobeerd, maar bij de volgende update van een app. zal ik het nog eens proberen.

Laatst gewijzigd door atek; 08-09-08 om 13:24.
  #7  
Oud 08-09-08, 13:25
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atek Bekijk bericht
Niet aangekocht, maar het is een gratis applicatie uit Itunes/app-store
Dan heb je hem dus wel legaal. Heb je de het 2de nog geprobeerd? Meteen weer sync drukken.
  #8  
Oud 08-09-08, 13:27
atek atek is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Dan heb je hem dus wel legaal. Heb je de het 2de nog geprobeerd? Meteen weer sync drukken.
zie vorige aangepaste reply
Sudoku is gelukt door eerst de oude te verwijderen, dus nu wachten op updates.... Resultaat zal ik zeker melden
  #9  
Oud 09-09-08, 13:55
atek atek is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 60
Standaard

Nu snap ik het helemaal niet meer, heb vandaag via iTunes een update gedownload, daarna gesynced en dat ging zonder een foutmelding. In mijnbeleving deed ik niets anders als andere keren, maar voorlopig lijkt het probleem dus opgelost.


Te vroeg gejuicht, blijkbaar was de udate de eerste keer niet meegenoemen bij syncen, nu krijg ik weer de melding over de onbekende fout.
@iMario, ook nog een keer syncen werkt niet

Laatst gewijzigd door atek; 09-09-08 om 14:02. Reden: toch nog fout
  #10  
Oud 16-09-08, 10:13
atek atek is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 60
Standaard

Ook met iTunes 8.0 en firmware 2.1 nog steeds dezelfde problemen. Heeft iemand hier al een (wel werkende )oplossing voor???
  #11  
Oud 21-09-08, 23:20
Fashionista Fashionista is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Ik heb dit ook gehad en de enige oplossing voor mij is de update op itunes downloaden en die app van de iphone verwijderen dan aansluiten op itunes en sycroniseren...
  #12  
Oud 23-09-08, 10:16
zipper zipper is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

Zelfde probleem doet zich hier voor. Alles legaal maar de enige oplossing tot nu toe is de app verwijderen van de iphone en daarna syncen?
  #13  
Oud 24-09-08, 10:39
Bluerein Bluerein is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 4
Standaard

Heb precies hetzelfde. Denk dat Apple deze bug er maar eens uit moet halen. Bij 2.0 ging het nog wel goed nl. Eerste de app verwijderen op de iPhone werkt goed. Maar nu als het een gekochte app is.......Ik heb ze moeten verwijderen om mijn iTunes weer op orde te krijgen. Hoe kan ik ze opnieuw downloaden zonder weer te moeten betalen?
  #14  
Oud 24-09-08, 17:43
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Zelfde probleem en weet uit erc-varing dat het zeeeeer lastig is... Heb al op youtube rondgevraagd maar krijg geen antwoord.

Heb al vaak dingen moeten verwijderen om te updaten, maar ben net zo ver in asphalt4 dat ik die niet ga verwijdderen om een stomme update te doen hé...

Maar als iemand dus een oplossing weet, aub meld het direct...
hoop dat dit probleem bij één van de volgende software updates zal verwijderd woren
  #15  
Oud 24-09-08, 18:21
iMick's schermafbeelding
iMick iMick is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluerein Bekijk bericht
Heb precies hetzelfde. Denk dat Apple deze bug er maar eens uit moet halen. Bij 2.0 ging het nog wel goed nl. Eerste de app verwijderen op de iPhone werkt goed. Maar nu als het een gekochte app is.......Ik heb ze moeten verwijderen om mijn iTunes weer op orde te krijgen. Hoe kan ik ze opnieuw downloaden zonder weer te moeten betalen?
App's die je eenmaal gekocht hebt hoef je niet meer opnieuw te kopen
uit de appstore.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl Bekijk bericht
Zelfde probleem en weet uit erc-varing dat het zeeeeer lastig is... Heb al op youtube rondgevraagd maar krijg geen antwoord.

Heb al vaak dingen moeten verwijderen om te updaten, maar ben net zo ver in asphalt4 dat ik die niet ga verwijdderen om een stomme update te doen hé...

Maar als iemand dus een oplossing weet, aub meld het direct...
hoop dat dit probleem bij één van de volgende software updates zal verwijderd woren
Er staat een app in cydia waarmee je indivuduele app's mee kan
backupen.
edit: vergeten te melden dat het "appbackup" heet.

(Wanneer je je iPhone wilt restoren moet je die backup uit je telefoon halen
met winscp of cyberduck en na het restoren weer terug in dat mapje plaatsen)

Ik heb dit ook gehad en had toen het volgende gedaan:
- Een screenshot van me app's gemaakt.
- Toen alle app's van computer gegooid.
- Daarna heb ik me iphone gerestored en als nieuwe iphone.
- en als laatst alle apps weer opnieuw gedownload en gesynced.

en nu sindsdien geen problemen meer met updaten, bij was het ook nog
dat ik een corupte backup had, dus ik weet niet of jullie/jij dit hoefd te doen.
  #16  
Oud 25-09-08, 12:25
atek atek is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 60
Thumbs up Updaten eindelijk gelukt

Ik had dezelfde problemen, zie eerder in deze discussie. Op een discussiesite van apple kwam ik onderstaande oplossing tegen, die voor mij in ieder geval werkt.

1 upgrade naar iTunes 8 en iPhone 2.1
2 Sync de iPhone
3 Herstel de iPhone in de "samenvatting tab" in iTunes. Dit maakt de telefoon leeg
4 Als dit gebeurd is vraagt iTunes of je de iPhone als nieuwe telefoon wilt behandelen of wilt herstellen van een backup
5 Kies voor herstellen van de backup (gemaakt in stap 2 tijdens sync)
6 Sync

Hierna heb je alles weer op je iPhone staan (incl data), alleen de volgorde van de iconen is niet zoals het was, dus je moet nog ff schuiven.
In mijn geval werd Asphalt 4 niet geïnsalleerd omdat het niet gecontroleerd kon worden. Restart van de iPhone en nieuwe sync loste dit op.

Daarna een aantal updates gedownload in iTunes, en gesynced zonder problemen.


Edit: ook het downloaden/updaten via App Store op de iPhone gaat nu zonder problemen, en de nieuwe app's worden
bij syncen ook netjes in iTunes gezet

Laatst gewijzigd door atek; 26-09-08 om 15:28.
  #17  
Oud 26-09-08, 14:13
zipper zipper is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

Atek, bedankt voor je tip. Heb het ook geprobeerd en met de eerste update werkt het in ieder geval, dit lijkt de oplossing!
  #18  
Oud 02-10-08, 00:14
McNessie McNessie is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 150
Standaard

Heb hetzelfde probleem maar ik vind de oplossing omslachtig. Ik wacht wel op 2.2. Hopelijk is het dan klaar.
  #19  
Oud 02-10-08, 10:54
atek atek is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door McNessie Bekijk bericht
Heb hetzelfde probleem maar ik vind de oplossing omslachtig. Ik wacht wel op 2.2. Hopelijk is het dan klaar.
Het is slechts een oplossing, wat je er meedoet moet iedereen voor zich weten. Je hoeft het maar 1 keer te doen, niet voor iedere update. Alleen als je veel muziek op je iPhone hebt staan neemt de restore proedure behoorlijk wat tijd in beslag. Voor wat betreft versie 2.2, ik had de zelfde hoop voor 2.1 en dat ging dus ook niet vanzelf werken.
Wat ik wel nog kan zeggen is dat ik tot op heden geen problemen meer gehad heb; Updates en nieuwe programma's, via iTunes of App-store op iPhone gaat allemaal prima.
  #20  
Oud 24-10-08, 23:06
laminar laminar is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 44
Stuur een bericht via Instant Messenger naar laminar Stuur een bericht via MSN naar laminar Stuur een bericht via Yahoo naar laminar
Standaard

De procedure van Atek heeft bij mij ook het probleem opgelost
(en is helemaal niet omslachtig McNessie, het kost alleen wat tijd.
Reageren

Labels
app store, updates



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
updates installeren via Cydia Katootje Jailbreak apps en thema's 3 08-08-10 11:52
Updates uit de app store installeren niet antimaterie iPhone Apps 8 09-01-09 11:09
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren bjakkers iPhone Apps 4 09-11-08 20:00
iTunes wil updates installeren op FW 2.1 ?!?! Boetz Archief 1 07-10-08 02:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:40.