iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Nieuw agenda programma in App Store: Saisuke (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/21042-nieuw-agenda-programma-app-store-saisuke.html)

Celf 08-09-08 20:24

Nieuw agenda programma in App Store: Saisuke
 
http://phobos.apple.com/WebObjects/M...289228987&mt=8

ziet er veelbelovend uit, heeft e.e.a. weg van Pocketinformant.

en voor veel screenshots de site van de makers:

http://www.saysoftware.net/saisuke_i...ViewModeE.html

een bezoekje waard.

sjoeii 08-09-08 20:27

Ziet er goed uit. Ik ga zeker even kijken

herbie65 09-09-08 02:11

Jammer dat hij niet met MobileMe synct.

macfreaker 09-09-08 06:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 (Bericht 186290)
Jammer dat hij niet met MobileMe synct.

Nee, maar wel met google calendar, dus heb je alweer een extra agenda. En dan nog apartt ook.

sjoeii 09-09-08 07:02

Ziet er wel eerg gelikt uit. Jammer dat het weer een progje is wat je moet betalen

boeke 09-09-08 11:10

Ik heb het dus gekocht. Ziet er heel netjes uit en overzichtelijk. 1 negatief puntje : is niet in het nederlands.... maar dit wist je vooraf.
Ik heb zopas nog een minpunt ontdekt : notificatie werkt niet en dit vind ik nu toch wel belangrijk. Ik heb de makers een mail gestuurd.

MCNO 09-09-08 14:39

THX Boeke, wat biedt het nu voor onmisbare extra's?
Wat ik erg onhandig vind is dat je een afspraak helemaal moet invullen, ik was bij de Palm Treo gewend dat je kon slepen, dus hoefde je nagenoeg niks te typen.

(Begrijp je wat ik bedoel?)

boeke 09-09-08 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MCNO (Bericht 186475)
THX Boeke, wat biedt het nu voor onmisbare extra's?
Wat ik erg onhandig vind is dat je een afspraak helemaal moet invullen, ik was bij de Palm Treo gewend dat je kon slepen, dus hoefde je nagenoeg niks te typen.

(Begrijp je wat ik bedoel?)

Nee, 'k begrijp nie goe wat je bedoelt. Voor mijn iphone had ik de HTC, dus met windows.
Om heel eerlijk te zijn moet ik wel zeggen dat deze app ietwat TE veel geld kost voor wat hij waard is. Ik denk zelfs dat er nog heel wat fixes te doen zijn. Ik probeerde daarnet ook met verjaardagen, want dacht, mss kan ik daar wel notificatie aan toevoegen. Daar ook geen resultaat, trouwens als je een datum vastzet als "birthday" dan nog is dit zogezegd een "appointment". Begrijp het nie allemaal zo goe hoor. Tja, wat er meer aan is dan de standaard apple agenda, is dat je kleurtjes kan toevoegen, copieren en plakken. Op het icoontje zie je ook niet de datum van vandaag bvb. Enfin, ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn mail. We zien en horen wel. (het syncen met google heb ik nog niet uitgeprobeerd maar zal wel lukken zeker ?)

Edit : hier is het antwoord vd makers ivm notification

Thank you for purchasing SaiSuke.
Due to the technical restriction of iPhone, an application software has no method to setup a reminder. Therefore, SaiSuke utilize reminder system in Google calendar. Please setup SMS reminder in Google Calendar. Then select SMS reminder option when you create an appointment in SaiSuke. When the time come, you will receive the reminder SMS message from Google Server. Thank you again for the purchase. We appreciate your understanding. Best Regards
Technical SupportMobile Saysoft, Incsupport@saysoftware.net

sjoeii 10-09-08 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MCNO (Bericht 186475)
THX Boeke, wat biedt het nu voor onmisbare extra's?
Wat ik erg onhandig vind is dat je een afspraak helemaal moet invullen, ik was bij de Palm Treo gewend dat je kon slepen, dus hoefde je nagenoeg niks te typen.

(Begrijp je wat ik bedoel?)

.
Dit lijkt me inderdaad wel heel erg handig.
Wie weet in 2.1?

BarnOwl 10-09-08 23:20

Gewoon even wachten op PocketInformant voor de iPhone, dan heb je een goed functionele agenda.

sjoeii 10-09-08 23:26

Die kende ik eerlijk gezegd niet. Ziet er goed uit.

Celf 11-09-08 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BarnOwl (Bericht 187522)
Gewoon even wachten op PocketInformant voor de iPhone, dan heb je een goed functionele agenda.

Als je het forum van Pocket informant leest valt op dat ook zij alles vanaf de grond moeten opbouwen. Apple staat weinig toe. Ik denk dat PI mogelijk tegen dezelfde problemen aanloopt als Saisuke. Volgens Alex hoopt hij het programma nog dit jaar uit te brengen..."within the next two months"

mhoutman 12-09-08 08:35

het blijft nog steeds onbegrijpelijk dat apple op geen enkele wijze een "to do" (taken) synchronisatie ondersteund op de iphone. als ze zo graag de zakelijke markt willen veroveren dan zullen ze dat m.i. toch echt moeten aanpassen.

tot dan gebruik ik "things" op de mac en iphone

Phil from belgium 28-09-08 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman (Bericht 188288)
het blijft nog steeds onbegrijpelijk dat apple op geen enkele wijze een "to do" (taken) synchronisatie ondersteund op de iphone. als ze zo graag de zakelijke markt willen veroveren dan zullen ze dat m.i. toch echt moeten aanpassen.

+1
wachten op Pocket Informant (samen met Ewallet een must) , méér heb je niet niet nodig als smartphone (ok, ook nog soort van pocket Exell enz.)

Jakiie 28-09-08 20:27

Ziet er inderdaad erg goed uit, zal straks ook even een kijkje op deze app wagen ;)

Soussi 28-09-08 22:53

Standaard agenda met google calendar werkt toppie dus heb ik dus niets extras nodig ofzo :)

BarnOwl 28-09-08 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Soussi (Bericht 199497)
Standaard agenda met google calendar werkt toppie dus heb ik dus niets extras nodig ofzo :)

Behalve dat er geen weekoverzicht, weeknummers, categorieën, categorie kleuren/icons, tijdlijn, detail in maandview en het bellen van een nummer direct uit de agenda-afspraak om maar een paar elementaire dingen te noemen die de standaard agenda mist en PocketInformant heeft.......;)

Soussi 28-09-08 23:51

Ja die dingen zijn natuurlijk heel erg welcome en maken het eens stukken :)
Ik zal dit nieuw appje zeker een kansje geven!

lema 07-10-08 13:17

Synched deze app ook met iCal?

Flydt 07-10-08 13:39

Ik gebruik nu Smartime, is gratis en werkt goed.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:12.