Nieuw agenda programma in App Store: Saisuke discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) http://phobos.apple.com/WebObjects/M...289228987&mt=8 ziet er veelbelovend uit, heeft e.e.a. weg van Pocketinformant. en voor veel screenshots de site van de makers: http://www.saysoftware.net/saisuke_i...ViewModeE.html een bezoekje waard....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuw agenda programma in App Store: Saisuke
http://phobos.apple.com/WebObjects/M...289228987&mt=8
ziet er veelbelovend uit, heeft e.e.a. weg van Pocketinformant. en voor veel screenshots de site van de makers: http://www.saysoftware.net/saisuke_i...ViewModeE.html een bezoekje waard. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit. Ik ga zeker even kijken
|
||||
|
||||
Jammer dat hij niet met MobileMe synct.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ziet er wel eerg gelikt uit. Jammer dat het weer een progje is wat je moet betalen
|
|
|||
|
|||
Ik heb het dus gekocht. Ziet er heel netjes uit en overzichtelijk. 1 negatief puntje : is niet in het nederlands.... maar dit wist je vooraf.
Ik heb zopas nog een minpunt ontdekt : notificatie werkt niet en dit vind ik nu toch wel belangrijk. Ik heb de makers een mail gestuurd. Laatst gewijzigd door boeke; 09-09-08 om 13:42. |
|
||||
|
||||
THX Boeke, wat biedt het nu voor onmisbare extra's?
Wat ik erg onhandig vind is dat je een afspraak helemaal moet invullen, ik was bij de Palm Treo gewend dat je kon slepen, dus hoefde je nagenoeg niks te typen. (Begrijp je wat ik bedoel?) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Om heel eerlijk te zijn moet ik wel zeggen dat deze app ietwat TE veel geld kost voor wat hij waard is. Ik denk zelfs dat er nog heel wat fixes te doen zijn. Ik probeerde daarnet ook met verjaardagen, want dacht, mss kan ik daar wel notificatie aan toevoegen. Daar ook geen resultaat, trouwens als je een datum vastzet als "birthday" dan nog is dit zogezegd een "appointment". Begrijp het nie allemaal zo goe hoor. Tja, wat er meer aan is dan de standaard apple agenda, is dat je kleurtjes kan toevoegen, copieren en plakken. Op het icoontje zie je ook niet de datum van vandaag bvb. Enfin, ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn mail. We zien en horen wel. (het syncen met google heb ik nog niet uitgeprobeerd maar zal wel lukken zeker ?) Edit : hier is het antwoord vd makers ivm notification Thank you for purchasing SaiSuke. Due to the technical restriction of iPhone, an application software has no method to setup a reminder. Therefore, SaiSuke utilize reminder system in Google calendar. Please setup SMS reminder in Google Calendar. Then select SMS reminder option when you create an appointment in SaiSuke. When the time come, you will receive the reminder SMS message from Google Server. Thank you again for the purchase. We appreciate your understanding. Best Regards Technical SupportMobile Saysoft, Incsupport@saysoftware.net Laatst gewijzigd door boeke; 09-09-08 om 18:45. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit lijkt me inderdaad wel heel erg handig. Wie weet in 2.1? |
|
||||
|
||||
Gewoon even wachten op PocketInformant voor de iPhone, dan heb je een goed functionele agenda.
|
|
|||
|
|||
Die kende ik eerlijk gezegd niet. Ziet er goed uit.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
het blijft nog steeds onbegrijpelijk dat apple op geen enkele wijze een "to do" (taken) synchronisatie ondersteund op de iphone. als ze zo graag de zakelijke markt willen veroveren dan zullen ze dat m.i. toch echt moeten aanpassen.
tot dan gebruik ik "things" op de mac en iphone |
|
||||
|
||||
Citaat:
wachten op Pocket Informant (samen met Ewallet een must) , méér heb je niet niet nodig als smartphone (ok, ook nog soort van pocket Exell enz.)
|
||||
|
||||
Ziet er inderdaad erg goed uit, zal straks ook even een kijkje op deze app wagen
|
|||
|
|||
Standaard agenda met google calendar werkt toppie dus heb ik dus niets extras nodig ofzo
|
|
||||
|
||||
Behalve dat er geen weekoverzicht, weeknummers, categorieën, categorie kleuren/icons, tijdlijn, detail in maandview en het bellen van een nummer direct uit de agenda-afspraak om maar een paar elementaire dingen te noemen die de standaard agenda mist en PocketInformant heeft.......
|
|
|||
|
|||
Ja die dingen zijn natuurlijk heel erg welcome en maken het eens stukken
Ik zal dit nieuw appje zeker een kansje geven! |
|
|||
|
|||
Synched deze app ook met iCal?
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik nu Smartime, is gratis en werkt goed.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
programma,s updaten via app store | adberger | iPhone Apps | 2 | 05-09-10 21:28 |
wat is nieuw in de App store | dutchronnie | iPhone Apps | 2 | 05-08-10 14:14 |
Programma app store | sjoeii | iPhone Apps | 4 | 26-07-08 15:46 |
|
|