iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Air Sharing: Airshare - iPhone als wireless usb stick (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/21120-air-sharing-airshare-iphone-wireless-usb-stick.html)

netto 09-09-08 22:18

Air Sharing: Airshare - iPhone als wireless usb stick
 
Hallo,
ik he zojuist Air Sharing geinstalleerd. Ik heb de instructiue gevolgd om te verbinden met mijn windows vista PC. Ik heb precies volgens het format de locatie van mijn iPhone ingevoerd. Windows komt terug met de opmerking "The folder you entered does not appear to be valid. Please choose another". Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Dank alvast,
Jan

SuperDutch 10-09-08 09:33

Misschien brengt dit de oplossing?

Avatron Software Support

rikfrombelgium 10-09-08 09:53

ja, je moet een update doen. In de uitleg van airsharing staat op de windows pagina onderaan een link naar een patch. Gewoon installeren op je pc en alles werkt perfect. Ik heb het zelf net gedaan en ben zeeeeer tevreden over het resultaat. zeker voor een gratis applicatie.

netto 10-09-08 12:13

Dank voor jullie reacties. Alles werkt prima nu.

Flydt 10-09-08 12:41

Air Sharing is inderdaad een top app. Hier op Mac OS X werkt het goed!

neoflux 10-09-08 12:57

Inderdaad, Air Sharing werkt ongeloofelijk goed, en het aantal verschillende soorten documenten dat kan worden gelezen is ongeloofelijk! Nu al mijn favoriete App (na Shazam uiteraard :) )

Mig 10-09-08 14:05

Bij mij kapt de hele iPhone er mee. Ik krijg alleen nog een appeltje te zien. Heeft iemand hier ervaring mee?

jayjay 10-09-08 22:06

hoe werkt airsharing? moet je Wi-Fi hebben op je computer? of kan het ook via LAN? ik vind het wel interessant om het te weten :)
dit is wel heel erg cool zo een draadloze extern harddisk

Jessepes 10-09-08 23:37

air sharing
 
Ik heb air sharing gedownload, en ik kan vanaf mijn computer de bestanden die je standaard in de sampler folder ziet openen.
echter als ik zelf een bestand (drag and drop) naar een van de folders wil kopieren lukt dit niet.
.txt files opent hij direct in de browser.j
verder heb ik een username en wachtwoord ingesteld die ik in moet voeren als ik verbinding maak via mijn webbrowser. inmiddels heb ik firefox, IE en safari allemaal geprobeerd en bij geen van alle krijg ik het voor elkaar om een bestand naar me iphone te kopieren.
iemand een oplossing voor dit probleem?

mvg
Jesse

sjoeii 11-09-08 00:26

Wie weet dat dit helpt?
https://forum.iculture.nl/f8/ap...ows-vista.html

Hautje 11-09-08 03:01

Air Sharing vs SugarSync
 
Ik heb al een tijdje geleden SugarSync geïnstalleerd. Werkt prima.
Voordeel daarvan lijkt me dat die ook mappen in sync houdt.
Op de PC een excel bewerken en later op het werk die veranderingen
gewoon ook op de iPhone kunnen bekijken.
En je heb een map waar je 10Gig aan files kunt neerzetten, als "Webarchief"
En je kunt meerdere PC's en Laptops toevoegen...

Nadeel is dat SugarSync maar 45 dagen gratis is, daarna wordt het dokken.
Maarja, 2 euro per maand, daar liggen we ook niet echt wakker van.

Hoe verhoudt zich dit t.o.v. Air Sharing, dat gratis is?
Als iemand daar zijn licht over zou willen laten schijnen, dan graag :)

shapezzz 12-09-08 00:53

Bovenstaande probleem heb ik ook, iemand een oplossing misschien ?

McNessie 12-09-08 01:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mig (Bericht 187038)
Bij mij kapt de hele iPhone er mee. Ik krijg alleen nog een appeltje te zien. Heeft iemand hier ervaring mee?

https://forum.iculture.nl/f28/i...t-meer-pc.html

Jessepes 12-09-08 01:39

heb die patch van uit dat aanbevolen topic geinstalleerd maar ik kan nog steeds geen bestanden kopieren. iemand nog een andere oplossing?

893 12-09-08 02:03

Op de PC openen in ''Verkenner'' venster en niet in ''Explorer''
Een en ander werkt dan goed.

Paul

shapezzz 12-09-08 06:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 893 (Bericht 188177)
Op de PC openen in ''Verkenner'' venster en niet in ''Explorer''
Een en ander werkt dan goed.

Paul


Dat begrijp ik maar ik gebruik OSX, iemand een oplossing ?

mhoutman 12-09-08 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz (Bericht 188240)
Dat begrijp ik maar ik gebruik OSX, iemand een oplossing ?


probeer hun support hier: Avatron Software Support

het werkt bij mij op de mac zonder problemen. misschien moet je je toegang weer eens herstellen met schijfherstel;)

iScorpio 12-09-08 09:32

//Topics samengevoegd en de titel aangepast

forum.bericht 12-09-08 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz (Bericht 188240)
Dat begrijp ik maar ik gebruik OSX, iemand een oplossing ?

In je iphone kun je bij Settings zien wat het toegekende IP-nummer is. Vervolgens met OSX (in Finder) menu "Ga naar" de gelezen instelling (vergeet de 8080 nit`0 invullen. Vanaf dat moment zie je (als de iPhone verbinding heeft) in elk Finderscherm de iPhone terug onder "Gedeelde systemen". Zie je niets dan even de Voorkeuren van Finder goed zetten.

Dani1 12-09-08 14:06

de link helemaal bovenaan dit topic werkt niet meer..

ik heb dus windows vista en telkens als ik naar
- computer
- een netwerklocatie toevoegen,

etc.etc klik en ik voer daar die urls in krijg ik ook telkens te lezen dat het geen geldige map is.. of ik moet naam + passwordt invullen, en daarna doet ie t nog niet :s iemand een oplossing?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:35.