App TOPPERS discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) sleutelhanger aanvinken hij slaat ze automatische op de eerste keer da je de website bezoek http://help.apple.com/iphone/7/#/iph82d6721b2...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sleutelhanger aanvinken hij slaat ze automatische op de eerste keer da je de website bezoek
http://help.apple.com/iphone/7/#/iph82d6721b2 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn favoriete app is de radio app van radioguide.fm daar kan je via je telefoon ipad of wat dan ook online radio luisteren Daarna komen de spelletjes apps zoals candy crush enzo.
|
|
|||
|
|||
Beste,
Ik ben nieuw op het gebied van IOS en heb onlangs een iPhone 5s gekocht. Nou is mijn vraag of er ook een alarm app is die ook werkt als die actief op de achtergrond draait (en niet actief in het hoofdscherm) waarbij ik een alarm met fade-in kan gebruiken zodat vrouwlief niet gelijk met mij wakker wordt van de wekker. |
|
|||
|
|||
Ik zal ook maar eens even mijn top 5 apps plaatsen
1: facebook (ochtendritueel ondertussen) 2: instagram 3: shazam 4: snapchat 5: HLN.be |
|
||||
|
||||
Citaat:
10 Best Apps for Fade In Alarm (iPhone/iPad) | AppCrawlr En zo zijn er velen. Vaak een kwestie van uitproberen welke voor jou de beste werkt en die aan jou eisen voldoet. |
|
|||
|
|||
HEEE Al De nieuwste game gezien....download INGRESS ..en kies voor de enlightened. ..echt een super leuk spel...
|
|
||||
|
||||
Mijn Topper ?
Ingress Net verschenen in de AppStore. Al meer dan een jaar beschikbaar op het Android platform en eindelijk officieel beschikbaar voor IOS. Voor iPhone en iPad. En de keuze voor welke fractie ? Ach er zijn er twee en je moet gewoon kiezen wat je het meeste aanspreekt. Zelfs voor de ene kant kiezen omdat de andere kant meer aanwezig is heeft geen enkele zin. Want de balans varieert nogal per maand. Mijn keuze was Resistance en heb ik geen moment spijt van gehad.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
INGRESS
Srry hoor DE BALANS SCHILT NIET VAN MAAND TOT MAAND..DE BLAUWE ZIJN IN DE MEERDERHEID...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Veel plezier met het spel verder |
|
|||
|
|||
Persoonlijk hou ik ervan om niet teveel poespas op mijn iPhone te installeren. Dit zijn alle "extra" applicaties welke geinstalleerd staan op mijn iPhone:
1. WhatsApp - sturen van berichten 2. ING Bankieren - bankzaken regelen 3. 1Password - wachtwoorden database 4. TomTom Europe - navigatie 5. Park-line - parkeren 6. DS File - toegang tot al mijn bestanden 7. DS Note - toegang tot mijn (gedeelde) notities 8. Runkeeper - fiets en hardloop registratie 9. Rekordbox - muziek database |
|
|||
|
|||
1. WhatsApp
2. i'm in 3. Yellowbrick 4. WeChat 5. Camera + |
|
|||
|
|||
1. WhatsApp
2. KortingApp 3. Facebook 4. Clash of Clans 5. Dumpert |
|
|||
|
|||
1. Day One
2. Messages (iMessage) 3. Telegram 4. Tweetbot 5. Threema |
|
|||
|
|||
1. Berichten
2. Threema 3. SIMSme 4. Kiosk 5. Kindle |
|
|||
|
|||
1) Buienalarm
2) Deezer 3) Color Switch 4) Buienradar 5) SoChicken |
Labels |
app, apps, top |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) | S¡mon | iPhone Apps | 5 | 13-09-09 15:10 |
|
|