iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Apps niet zichtbaar op iphone maar wel in itunes (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/21689-apps-niet-zichtbaar-op-iphone-maar-itunes.html)

lucvanmolken 15-09-08 23:51

Apps niet zichtbaar op iphone maar wel in itunes
 
Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb mijn iphone upgedate naar firmware 2.1. Hiervoor heb ik firmware 2.0 gehad en heb deze gejailbreakt. Hier heb ik via installer een programma catogerise erop gezet (hiermee kun je applicaties in mappen zetten en het zo beter organiseren).
Nadat ik de firware 2.1 erop heb gezet zijn al mij apps van de appstore niet meer zichtbaar op mijn iphone maar wel binnen het prog. itunes. EN dit zijn juist de apps die ik toen in een map van heb gezet via catogerise. Ik heb alles al geprobeert. Opnieuw installeren lukt niet, ze worden niet zichbaar op mijn iphone.
Weet iemand hier een antwoord op?

Bomans 15-09-08 23:54

Poof! installeren en de apps weer zichtbaar maken.

http://www.iphoneclub.nl/14683/myfox...-iconen-cydia/

Slotje

iScorpio 23-09-08 18:54

heb deze discussie even geopend. Loop namelijk ineens ook tegen het probleem aan dat de iconen van al mijn app store programma's niet meer op de iPhone staan. Met BossPrefs gecontroleerd of ze hidden waren maar dat is niet het geval. In iTunes staan ze nog wel en op de iPhone (via SSH toegang) staan ze ook gewoon. Ze waren van de een op de andere keer weg :eek:

Restart gedaan, backup terug gezte vanuit iTunes, niks helpt. Iemand een idee?

Ik heb trouwens niet catogerise.

slodo 23-09-08 18:59

misschien alles handmatig verwijderen en dan opnieuw downloaden

Tijn1 23-09-08 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 197370)
misschien alles handmatig verwijderen en dan opnieuw downloaden

als je alles handmatig verwijdert dan kan je toch net zo goed ff opnieuw 2.1 erop zetten, jailbreaken en synchroniseren in itunes???

iScorpio 23-09-08 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 (Bericht 197373)
als je alles handmatig verwijdert dan kan je toch net zo goed ff opnieuw 2.1 erop zetten, jailbreaken en synchroniseren in itunes???

Als je goed had opgelet, had je gezien dat ik al 2.1 met jailbreak heb. Heb geen zijn om helemaal van voren af aan te beginnen. Daarvoor zitten er nu teveel tweaks in. Apps. staan gewoon op de iPhone, dus als ik een herinstallatie kan vermijden (tijd) dan dat het liefst.

Update:
Heb toch maar via iTunes alle app store programma's verwijdert en ben nu bezig alles weer terug te zetten. Dat werkt want nu zijn ze wel weer zichtbaar op de iPhone. Raar maar waar.

Fasty 23-09-08 20:31

volgens mij komt dit door categorize . Heb dit ergens anders hier ook gelezen. Zal deze weer proberen te installeren kijken of je ze dan im de mappen vind

iScorpio 23-09-08 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fasty (Bericht 197421)
volgens mij komt dit door categorize . Heb dit ergens anders hier ook gelezen. Zal deze weer proberen te installeren kijken of je ze dan im de mappen vind

Als je mijn eerste post hier had gelezen, had je gezien dat ik die app niet gebruik.

slodo 23-09-08 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 197422)
Als je mijn eerste post hier had gelezen, had je gezien dat ik die app niet gebruik.

Dus verwijderen helpt?

iScorpio 23-09-08 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 197423)
Dus verwijderen helpt?

Van de app Store programma's ja. En daarna weer gewoon installeren. Dat werkt.

mneerhout 26-09-08 08:47

helpie, vreemde bij mij is dat ik niks meer zie van de originele progjes, dus ook geen telefoon/mail/safari enz. ook Cydia en bossprefs zijn weg, zie gek genoeg hoofdzakelijk wel store-apps maar daar kan ik niks mee.
Het gebeurde volgens mij na rommelen met cyberduck en apps in iTunes, zal het niet meer doen, maar wat is het nu??????
Ik ben nogal resoluut van huppakee opnieuw installeren, maar ik begrijp dat het vast makkelijker moet kunnen....

weirdneo 29-07-09 01:14

Krijg apps niet op iphone
 
Hallo allemaal,

ik zit met een probleem. ik heb de nieuwste firmware 3.0 op mijn iphone gezet maar al mijn apps krijg ik niet meer op mijn iphone. Ze staan wel in me itunes maar niet op mijn toestel. ik heb ze allemaal al uit mijn itunes gehald en opnieuw geinstaleerd maar dan ziet hij ze nog niet. ik heb categories gebruikt. deze heb ik ook opnieuw geinstalleerd mmar die ziet hij ook niet.

Het is een iphone 3g 16 gig gejailbreakt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:29.