iPhone Traffic [in ontwikkeling] discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat een geweldig initiatief! Keep up the good work. Ziet er écht goed uit....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat een geweldig initiatief! Keep up the good work.
Ziet er écht goed uit. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
s@r0b3r70: ontzettend gaaf initiatief! Ik ga er direct gebruik van maken.
Handige functionaliteit (zoals je zelf ook o.a. aangaf) en bruikbaarheid tips: - geef alleen kenmerken van ingegeven snelwegen weer (van tevoren ingeven dus), dus file flitspalen e.d. - op file pagina: de snelweg-naam in een rood kleurtje weergeven als er een flitser langs deze route is (evt. meteen met nummer van hectometerpaaltje erbij) - ik kan al rijdende niet om de 10 minuten langs alle pagina's van jou website klikken, dus probeer informatie samen te vatten i.v.p. 'netjes' categorien te maken met links naar al deze pagina's. Ik moet in 1 blik meteen kunnen zien wat er van toepassing is op mijn weg of de wegen die ik nog op moet - (uit voorgaande): knop om te monitoren snelwegen toe te voegen danwel te verwijderen - (ideaal): gebruik maken van je positie en alle snelwegen in een straal x weergeven + complete trajectinformatie van de weg waar je op rijdt (d.m.v. GSM palen mogelijk?, GPS locatie software?). Anyways, geen kritiek maar juist een superstart van een (nog) fraai(er) programma! |
|
|||
|
|||
Leuk initiatief, maar waar haal je de informatie vandaan?
Zover ik weet berust er copyright op die info. Succes in elk geval |
|
||||
|
||||
ziet er prima uit! gebruik het nu al (maar wat verbeteringen zijn nooit mis)
hulde aan r0b3r70
|
|||
|
|||
Kaart met files
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
development, iphone, verkeer, webapp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: navigon 1.6.0 hoe traffic live naar nieuwe iphone over te brengen ? | psilin | iPhone Navigatie | 7 | 02-07-13 14:52 |
HD Traffic per toestel of op meerdere iPhone's/iPad | michaelvdvaart | iPad Navigatie | 0 | 14-08-10 12:12 |
|
|