//

Iphone MMS, Jailbreaken??, unlocken?? installer.app??!!

Iphone MMS, Jailbreaken??, unlocken?? installer.app??!! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb nu een paar maandjes mijn iphone en ja, het belangrijkste wat ik mis in vergelijking met m'n Palm treo die ik hiervoor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-09-08, 22:50
Kingfinity Kingfinity is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard Iphone MMS, Jailbreaken??, unlocken?? installer.app??!!

Hallo ik heb nu een paar maandjes mijn iphone en ja, het belangrijkste wat ik mis in vergelijking met m'n Palm treo die ik hiervoor had is dat ik geen MMS kan versturen of ontvangen.

Ik heb hier rondgekeken en ben op Swirly terecht gekomen. Swirly kan je alleen via installer.app instaleren, maar dit kan je weer pas installeren als je je telefoon gejailbraeked hebt of unlocked is.

Ik heb een 3G iphone van T-mobile en heb helemaal geen zin om hem te unlocken en te jailbreaken. Ik ben bang dat het met de al trage software klooit en hem zo nog vaker laat vast lopen.

Kan iemand mij overtuigen waarom ik mijn Iphone wel moet unlocken of jailbreaken? want vooralsnog lijkt het mij onnodig en vind ik dat T-mobile het gewoon mogelijk moet maken om normaal te kunnen MMSen. Of heb ik het mis.

Is het jailbraeken gevaarlijk of is het een eitje om te doen? Het lijkt allemaal erg omslachtig en het zou allemaal veel makkelijker moeten zijn.

graag jullie advies.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreaken en unlocken iphone 4 Ozjifu Jailbreak 1 21-04-11 20:05
iPhone: unlocken en jailbreaken iphone 4 mitchmink Jailbreak 11 24-03-11 14:11
iPhone: 2x iPhone 4 jailbreaken/unlocken, 1x 4.0, 1x 4.01 knny Jailbreak 0 07-10-10 18:06
iphone 3g unlocken/jailbreaken opelastra Jailbreak apps en thema's 1 13-05-10 20:57
Iphone jailbreaken en unlocken ? amdis Archief 2 17-06-09 14:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:55.