iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Uurwerk applicatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/22406-uurwerk-applicatie.html)

wvy 24-09-08 08:22

Uurwerk applicatie
 
Is er ergens zoiets als een uurwerk applicatie.
Een applicatie die in volledige mode een uurwerk (schermvullend) toont. Deze van "klok" zijn te klein en ik heb behoefte aan een grote klok.

bedankt

mneerhout 24-09-08 08:58

ja hoor, 'AnalogClock' uit de appstore, en gratis natuurlijk.

wvy 24-09-08 09:07

Bedankt !!! en pas beschikbaar (17 september 2008)

:)

peerken 25-09-08 16:52

hallo, ik heb dit nu ook eens geinstalleerd. maar in tegenstelling tot apps die je installeerd via cydia of installer kan je dit niet via manage deinstalleren. Iemand die weet hoe je applicaties via applestore deinstalleerd ?

thanks

JWVD 25-09-08 16:56

Icoon ingedrukt houden -> Kruisje. Of in iTunes naar programma's en dan rechtermuisknop verwijderen

peerken 25-09-08 17:06

top ! bedankt

slodo 25-09-08 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JWVD (Bericht 198282)
Icoon ingedrukt houden -> Kruisje. Of in iTunes naar programma's en dan rechtermuisknop verwijderen

als je de apps via je iphone hebt verwijderd en ze staan nog op je pc/mac dan worden ze gewoon weer terug geinstalleerd na een syncronisatie. dus om het helemaal weg te halen, moet je de app ook van je pc/mac verwijderen.

roblepair 25-09-08 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 198322)
als je de apps via je iphone hebt verwijderd en ze staan nog op je pc/mac dan worden ze gewoon weer terug geinstalleerd na een syncronisatie. dus om het helemaal weg te halen, moet je de app ook van je pc/mac verwijderen.

Weer zo iemand die quasi uit de losse pols een adviesje uit z'n mouw schudt maar er intussen niks van snapt; programma van je pc/mac verwijderen?!? Let maar niet op deze onzin, want als je het vinkje weghaalt in iTunes wordt het programma niet geïnstalleerd, en kun je het wel gewoon laten staan.

mneerhout 25-09-08 22:51

geeft niet joh, zal wel een virus zijn....

bababakkus 26-09-08 01:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roblepair (Bericht 198469)
Weer zo iemand die quasi uit de losse pols een adviesje uit z'n mouw schudt maar er intussen niks van snapt; programma van je pc/mac verwijderen?!? Let maar niet op deze onzin, want als je het vinkje weghaalt in iTunes wordt het programma niet geïnstalleerd, en kun je het wel gewoon laten staan.

Gast, ontspan.... Als je een app van je telefoon wilt verwijderen lijkt het me dat je die ook van je computer af wilt halen. Waarom verwijder je um anders van je telefoon?

Pete.Z 26-09-08 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bababakkus (Bericht 198498)
Gast, ontspan.... Als je een app van je telefoon wilt verwijderen lijkt het me dat je die ook van je computer af wilt halen. Waarom verwijder je um anders van je telefoon?


Misschien omdat je hem later weer wilt gebruiken,of even geen behoefte er aan hebt?
Ik zet apps regelmatig even op non-actief,maar laat ze wel staan in mijn iTunes.

NielsZwolle 27-09-08 22:23

@ mods : app gevonden de rest of topic dus slotje!!

@ vertersbazen : houd het forum leuk!?!?! Thanks


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:06.