iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Probleem apple store: identiteit niet geaccepteerd (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/22411-probleem-apple-store-identiteit-niet-geaccepteerd.html)

dkamhi 22-09-08 17:34

probleem instaleren programma`s via apple store
 
Ik heb problemen met het instaleren van programma`s via de apple store. Ik krijg steeds de volgende foutmelding: identiteit niet geaccepteerd. Verbind met iTunes. Ik heb een account aangemaakt bij apple. Maar het lukt nog steeds niet. Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?

Groeten David

ButcherJF 25-09-08 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dkamhi (Bericht 197619)
Ik heb problemen met het instaleren van programma`s via de apple store. Ik krijg steeds de volgende foutmelding: identiteit niet geaccepteerd. Verbind met iTunes. Ik heb een account aangemaakt bij apple. Maar het lukt nog steeds niet. Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?

Groeten David

Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar heb je één of meerdere accounts (NL én US bijv.) in iTunes?

Nikooos 25-09-08 11:48

// topictitel aangepast, zodat deze wat duidelijker is en samengevoegd, met een eerder topic met exact dezelfde vraag

dkamhi 25-09-08 12:46

Ik heb mijn account aangemaakt bij Apple. Eentje in het Nederlands en eentje in het Engels. Moet ik wel met die code inloggen in de Apple Store, of moet ik ergens anders een account aanmaken?

Groeten

ButcherJF 26-09-08 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dkamhi (Bericht 198141)
Ik heb mijn account aangemaakt bij Apple. Eentje in het Nederlands en eentje in het Engels. Moet ik wel met die code inloggen in de Apple Store, of moet ik ergens anders een account aanmaken?

Groeten

Mijn ervaring met 2 accounts is dat ik eerst aanmeld via mijn NL-account, mijn computer daarvoor machtig (iTunes/Store/Computer machtigen) en dan synchroniseren. Vervolgens afmelden van deze account, en aanmelden/machtigen op mijn US-account. Daarmee zijn al mijn apps geïnstalleerd c.q. te updaten.

In verband met dit omslachtige gedoe heb ik inmiddels overigens besloten mijn US-apps in iTunes en van mijn iPhone te verwijderen en me alleen in de NL-store aan te melden. Ben ik van die pop-ups af en ik kan best zonder de US-apps.

iPeng 28-09-08 03:04

Ik heb hetzelfde probleem. Blijkbaar moet je eerst je bankgegevens invullen of VISA-gegevens om door te kunnen gaan. Maar dit wil ik niet en heb bij Click&buy wat verzonnen maar dat werkte niet echt... Ik wil gratis apps downloaden maar het lukt niet....

spitsebeest 04-11-08 11:57

Zelfde probleem...
Op mijn 3g 16gb doet app store het wel (jailbreak) *edit: beide met zelfde account*
op mijn 2g 8gb (us) kan ik niets met appstore...

iemand met verstand op dit gebied?

koekwaus 04-11-08 13:06

Ik heb het probleem ook, zowel op de iPhone als via iTunes. Zal wel een storing of iets dergelijks zijn bij de App store? Normaal gesproken doet hij het altijd wel namelijk...

Marcel_073 04-11-08 13:08

Sorry, heb ook al een topic aangemaakt met dit onderwerp.

Ik heb dus precies t zelfde probleem.. Wat kan ik t beste doen?

braintumor 04-11-08 13:21

Zelfde probleem hier op mijn iphone 3g ... kan sinds gisteren nacht niet meer inloggen, maakt niet uit of app-store of itunes op mijn PC

nibbit88 04-11-08 13:31

Ik heb het probleem ook..

macfreaker 04-11-08 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 (Bericht 213285)
Ik heb het probleem ook..

Ik denk dat het probleem ligt aan de store zelf . Gisteren kon ik er nog in en vandaag blijkbaar ook niet.

spitsebeest 04-11-08 15:09

zou wel zo fijn zijn (dan is het waarschijnlijk tijdelijk en wordt het vanzelf opgelost)

br1pl4y 04-11-08 16:27

Heeft iedereen hier zijn creditcard gegevens opgegeven? Dit ga ik namelijk echt niet doen en ik neem aan dat niet iedereen (met een 1st gen 2.1 met apps en games) dit heeft gedaan. Wat is hier de oplossing voor? Want als ik een gratis app wil downloaden dan MOET ik mijn creditcard gegevens invullen..

benBEN 04-11-08 17:11

Het probleem ligt denk ik wel bij Apple zelf, hier ook vanaf vanochtend al niet in de store te komen.

Ook de update's die wel aangegeven worden, kunnen niet worden opgehaald.

Zal wel erg druk zijn bij de store

braintumor 04-11-08 18:42

bij mij werkt het weer ... Net onderweg in de bus ;)

mdrongelen 04-11-08 20:22

Ik kan al 2 maanden niets meer downloaden via app store. Een ander account werkt niet want mag maar op 1 06 nummer.
Al een paar mailtjes gestuurd maar zonder resultaat.
Zoals veel techniek : leuk....als t werkt

Marcel_073 05-11-08 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door braintumor (Bericht 213420)
bij mij werkt het weer ... Net onderweg in de bus ;)

Idd, het werkt weer :)

closeh 06-11-08 22:10

als ik click & buy aanklikt staat er ga door om te verifieren maar als ik daar op klik gaat ie niet door hij blijft op hetzelfde scherm staan? HELP

lesly 19-01-09 15:53

downloaden apps lukt niet!
 
Kan iemand mij helpen bij het volgende:

Wanneer ik via de App Store applicaties wil downloaden lukt dit niet, ik ben geregistreerd bij ClickandBuy en daar ligt het in ieder geval niet aan.

Er komt eerst een pop-up met "opvragen downloadgegevens niet mogelijk" en daarna komt er "Identiteit niet geaccepteerd. Verbind met iTunes"

Ik heb mn iphone al een keer laten herstellen, maar dit is dus niet de oplossing voor het probleem. Kan iemand mij helpen, want zonder programma's te kunnen downloaden is de iPhone toch een stuk minder leuk!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:52.