iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   BeejiveIM (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/22738-beejiveim.html)

Shorty007 30-08-09 19:22

oeps :p
Nou dan wordt het IM+ voor hem/haar :p

Dr.Mo 30-08-09 22:53

hmm ja wou net vragen hoe ik van hun blacklist afkom..

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 345195)
Nee, eenmaal op de blacklist, nooit meer eraf.

ik lees net dat als je het koopt dat het dan wel werkt..
Tnx timmeyyy

Timmeh_ 31-08-09 07:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Mo (Bericht 345323)
hmm ja wou net vragen hoe ik van hun blacklist afkom..
maar hebben onze jongens hier niet iets op bedacht?

De manier waarop jij aan BeejiveIM bent gekomen is illegaal, en hierover mag niet worden gediscussieerd op het forum. Je weet nu waarom je die foutmelding krijgt en hoe je daar weer van afkomt mag je ergens anders gaan vragen.

Shorty007 31-08-09 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 342936)
Heb net even op het forum van BeeJive zitten kijken...
Blijkt dus een veel voorkomend probleem te zijn op de iPhone 3GS.
Als tip staat daar een keer of 5 opnieuw BeeJive installeren :p
Nou mag je zelf raden wat ik op dit moment aan het doen ben :p

Nou ik heb dus verschillende keren achter elkaar BeeJive geinstalleerd, iphone reboot, opnieuw weer geinstalleerd.....Geen resultaat, BeeJive loopt nog altijd vast :s
Ook vd week een restore gedaan, JB eraf gehaald, geen resultaat.
Schijt BeeJive!! :mad: Beter komen ze HEEL snel met een goeie update anders...Nee ik ga me geld terug vragen, vanavond nog :) Ben t zat :p

Froggle 31-08-09 17:09

BeeJive werkt hier nog altijd prima, wanneer ik het gebruik. Ik ben niet een fanatieke chatter, maar vastlopers heb ik daarbij nog nooit gehad.

Request 31-08-09 20:00

Mijn push notificatie werkt niet perfect meer.. Ik heb bij instellingen alles correct ingesteld, maar ik ontvang de berichten pas als ik beejive opstart.. Hebben jullie hier ook last van?

Ik hoor t wel!

Timmeh_ 31-08-09 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Request (Bericht 345744)
Mijn push notificatie werkt niet perfect meer.. Ik heb bij instellingen alles correct ingesteld, maar ik ontvang de berichten pas als ik beejive opstart.. Hebben jullie hier ook last van?

Ik hoor t wel!

Nee, werkt hier perfect.. Ook ik ben geen fanatieke MSNer, maar bij mij heeft Push altijd super gewerkt en BeejiveIM is nog nooit vast gelopen.. Ik ben er tevreden mee hoor :)

apotheosis 16-09-09 00:13

Mss dom vraagje maar bij instellingen zie je preview in list staan en dan kan je kiezen 1message,2,3 enz....of alles?
Wat moet ik daaronder verstaan en wat neem je het beste?

Dan zie ik ook exclude disconnects staan?wat houd dat in?

En het werkt zeer goed en makkelijk.Zijn geld zeker waard.

Shorty007 16-09-09 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 352014)
Mss dom vraagje maar bij instellingen zie je preview in list staan en dan kan je kiezen 1message,2,3 enz....of alles?
Wat moet ik daaronder verstaan en wat neem je het beste?

Dan zie ik ook exclude disconnects staan?wat houd dat in?

En het werkt zeer goed en makkelijk.Zijn geld zeker waard.

Als iemand tegen jou praat en jij zit niet in de BeeJive app...
als je dan Beejive opstart en je gaat naar je gesprek toe, krijg je of 1 bericht te zien in het beginscherm, of 2 of 3... Je moet dan nog altijd op je contact drukken, om het hele gesprek te zien en te reageren..
Ja t klinkt misschien beetje verwarrend zoals ik het nu zeg, probeer t gewoon ff uit, dan zie je wat ik bedoel :)

apotheosis 16-09-09 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 352098)
Als iemand tegen jou praat en jij zit niet in de BeeJive app...
als je dan Beejive opstart en je gaat naar je gesprek toe, krijg je of 1 bericht te zien in het beginscherm, of 2 of 3... Je moet dan nog altijd op je contact drukken, om het hele gesprek te zien en te reageren..
Ja t klinkt misschien beetje verwarrend zoals ik het nu zeg, probeer t gewoon ff uit, dan zie je wat ik bedoel :)

Ik ben mee.:p
Moet zeggen,super programaatje zenne amaai,zeker z'n geld waard vind ik al zou ik er wel geen 15 euro ofzo voor over hebben,dat zou wat teveel zijn.

kuotje 16-09-09 17:27

dat is idd te veel voor een programma waar je mee kan msn/icq/ blabla
etc

Scooter 23-09-09 21:34

Heb het ook gekocht ik had Nimbuzz maar een vriend overtuigde mij dit ook aan te kopen ;)

apotheosis 23-09-09 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 355896)
Heb het ook gekocht ik had Nimbuzz maar een vriend overtuigde mij dit ook aan te kopen ;)

En terecht,werkt echt bijzonder goed en vooral ook allemaal heel makkelijk en overzichtelijk,toppie dus en raad ik iedereen aan.

Shorty007 24-09-09 10:49

pfff bij mij werkt die dus echt slecht sinds 3.0 OF op de 3GS bij mij iig.
BeeJive verbreekt continu de verbinding...Loopt vast steeds... echt zwaar *****!!!
Gebruik nu nog steeds IM+ :s
Weet niet meer wat ik kan proberen :s

Scooter 24-09-09 12:55

Werkt prima hier:-)

apotheosis 24-09-09 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 356042)
pfff bij mij werkt die dus echt slecht sinds 3.0 OF op de 3GS bij mij iig.
BeeJive verbreekt continu de verbinding...Loopt vast steeds... echt zwaar *****!!!
Gebruik nu nog steeds IM+ :s
Weet niet meer wat ik kan proberen :s

Hm,raar,ik had er ook geen verstand van en zelfs ik heb meteen alles correct kunnen instellen?
Aan het programma kan het volgens mij al niet liggen als het hier bij de meesten wel oke is.

vivianv 24-09-09 14:06

Ik heb ook alles meteen kunnen instellen in instellingen. En alles werkt sinds afgelopen update geheel vlekkeloos. Als je last hebt met push, kan je het dan niet proberen met notificatie via mail? Of heb je dat al gedaan. Nu moet ik zeggen dat ik wel 3G heb dus misschien niet helemaal goed vergelijkbaar ^^.

Shorty007 27-09-09 19:40

Ok ik ben maar weer es gaan proberen met Beejive :P
Nu wilde ik mijn nickname instellen..Maar klopt het dat je dan bij Display Name moet zetten? of hebben jullie ook nog een Nickname kadertje??ik niet namelijk...? :confused:
Daarnaast hb ik mezelf in me contacten staan zodat ik me msn naam kan zien, en daar staat dus gewoon mijn gewone naam, en niet mijn nickname, terwijl ik dat dus wel heb ingesteld bij Dsplay Name.. Vraag ik vervolgens aan een vriendin op msn, HOE zie jij mijn msn naam? noemt ze toch me nickname, die ik ingesteld heb bij Display Name :confused:
Voorheen zag ik in BeeJive gewoon ook mijn eigen Nickname als ik bij contacten (eerste Tab zeg maar) keek.....
Heb al BeeJive weer es opnieuw geinstalleerd, verhelpt niet mijn probleem.
Kan iemand mij helpen?? :D PLEAZEEE

DutchEvil 25-10-09 14:01

BeejiveIM probleem
 
Hallo,

Ik heb sinds net BeejiveIM gekocht.
Ik start hem op, vul alles in en zet mijn status op 'Online'.

Daarna laad hij mijn contactpersonen en vervolgens doet hij niks meer een loopt hij vast. Hij crasht niet maar ik kan nergens meer op klikken. Druk ik dan weer op de homebutton dan gaat hij netjes terug.

Iemand met hetzelfde probleem?

Gr.

Sensatie 27-10-09 16:44

En als je hem er eens overnieuw opzet?
Heb zelf ook een 3g en soms is hij nogal traag.

Het lijkt dan of ik niks kan doen, maar moet gewoon even geduld hebben.

danieldereus 29-10-09 17:42

heb je niet toevallig een illegale kopie? want dan doet ie het niet hoor.

Sensatie 29-10-09 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door danieldereus (Bericht 376606)
heb je niet toevallig een illegale kopie? want dan doet ie het niet hoor.

Denk 't niet.
Hij zegt ook 'gekocht'.
En geloof dat als je de illegale hebt hij niet eens opstart maar direct door gaat naar een Youtube filmpje :p.

Maar ik heb de illegale nooit gehad hoor!
Dat was de achter neef van een aangetrouwde tante van me van m'n stief moeders zus. :D

WDS001 29-10-09 17:47

Modbreak:
Laten we het hier maar niet hebben over illegale applicaties, deze zijn NIET toegestaan op iPhoneclub.nl!


DutchEvil 29-10-09 18:53

Ik heb geen jailbreak dus kan geen kopie hebben. Beter kijken van te voren dus.

Het is inmiddels al een beetje verholpen. Af en toe een paar vastlopers maar ik hoop dat ze snel met een update komen!

kuotje 29-10-09 18:58

bij mij loopt BeejiveIM juist vlekkeloos sinds de laatste update. Alleen soms beetje langzaam wanneer ik op GPRS ( en dan ook erg langzaam ) maarja hoort erbij :)

iMario 29-10-09 20:35

Discussies samengevoegd.

tish-ie 30-10-09 08:03

Hoi!

Ik gebruik Beejive op de 3GS en alles loopt eigenlijk goed.
Push notifications werken ook en loopt bijna nooit vast..
Nu heb ik het volgende probleem:

Van 1 contact krijg ik geen push notifications binnen... ik ontvang zijn berichten pas wanneer ik Beejive open.
Van alle andere contacten krijg ik netjes een notification wanneer ik een bericht ontvang, ook wanneer Beejive uitstaat (maar ik wel online ben..)

Kan iemand me uitleggen waarom ik alleen bij die ene contactpersoon dat probleem heb en hoe ik dit kan verhelpen?

Dankje!

Rimshaker 30-10-09 08:57

Bij mij komen verwijderde msncontacten steeds terug in de lijst in Beejive, hebben meer mensen hier last van?

tish-ie 19-11-09 17:15

Ik heb sinds vandaag dat Beejive er heel lang over doet om te laden...
Zowel het laden van mn buddy list als mn chats..
Hij denkt eerst heel lang, vervolgens komt dat zwarte vakje met ronddraaiend wieltje een tijdje en dan is ie pas ready-to-go...

Heeft iemand anders hier ook last van? en zo ja... hoe kan ik dit dan verhelpen...het is nl best wel irritant en had er hiervoor nooit last van..

Thanks alvast!

Mindblower008 20-11-09 11:56

ik heb mijn iphone naar 3.1.2 gezet, al mijn apps will synchen behalve beejive... hij zegt dat er iets niet klopt met de handtekening. ik heb hem 2 maanden geleden gekocht voor €7.99...

YiL 12-12-09 14:11

Ik heb hier 2 iphones (vrouwtje en ik) maar willen allebi beejive gebruiken, maar hebben maar 1 itunesstore account.

Mag ik voor het bedrag van 7.99 beejive installeren op 2 toestellen of gaat dit problemen opleveren?>

Gr

kuotje 12-12-09 14:14

het kan, maar zul je allebei dezelfde account moeten gebruiken
want anders geeft ie aan bij een van de 2 dat het bestand niet ondertekend is

YiL 12-12-09 14:19

nee het betreft hier ook 2 verschillende accounts, dus dat gaat niet werken.

enige oplossing een 2e itunes account?

Gr YiL

kuotje 12-12-09 14:29

nee dat is niet mogelijk, want als je dan sychroniseert dan gaat ie 1 van de accounts doen. dus je kunt niet samensmelten :)
zou wel heel makkelijk zijn voor je, en apple ( of de maker ) maakt flinke verliezen:P

Dus het houdt op denk ik.

iemand ook de probleem dat BeejiveIM blijft updaten? heb hem al in 3 dagen , 3x moeten updaten naar dezelfde versie :P

gr

Dejive 31-12-09 14:17

Denk dat je toch het beste 1 account kunt maken als het evt. mogelijk is..toch handig, alles wat dan gekocht wordt kan de ander ook "gratis" nemen.
Zo hebben mijn vriendin en ik bijv. Navigon, maar wel 2 voor de prijs van 1.

kuotje 31-12-09 15:53

zo lang je elkaar vertrouwt en niet uitgaat kan alles het beste via 1 Account :)

YiL 31-03-10 15:51

Ik heb nu, sinds een week, dat de push functie gewoon niet meer werkt :s

ik wordt er helemaal knettergek van! Heeft iemand een oplossing voor me?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:07.