//

BeejiveIM

BeejiveIM discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door peer1985 staat nu vermeld dat als het goed is het is opgelost. Bij mij echter niet, krijg ook dezelfde foutmeldig. Invalid ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 24-06-09, 10:37
Meander Meander is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peer1985 Bekijk bericht
staat nu vermeld dat als het goed is het is opgelost.

Bij mij echter niet, krijg ook dezelfde foutmeldig. Invalid respons code 503

Nu zelfs: error; timed.out

Ligt het nu aan mij of aan beejive server?
Waar heb je die melding gezien dat het opgelost zou zijn?

Volgens de meldingen all over the world is hij nog uit de appstore en zijn de problemen er nog steeds...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 24-06-09, 10:43
ReflexABC ReflexABC is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Ditto, daarom heb ik de volgende mail naar Beejive gestuurd

Date: June 24, 2009 10:39:03 AM GMT+02:00
To: support@beejive.com
Subject: Beejive IM

Dear ,

Two days ago I have bought Beejive IM for my iPhone. Now there have been login problems yesterday, but I managed to login after some hassle. Today, I am not able to log in at all, I can't even send you the application log from Beejive itself! I get 503 and 504 errors every time Beejive tries to connect to anything. All other applications on my iPhone work just fine, so it's not the phone itself that is at fault.

I paid good money for your application and I demand it either functions as advertised or I get my money back. I'm looking forward to hearing from you.

Regards,
  #103  
Oud 24-06-09, 10:44
peer1985 peer1985 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 23
Standaard

Hi all, we experienced a few issues with the 3.0 release last night and this morning, here is an update:

Connection Issues
Most connection issues have be resolved. There was an unrelated issue with Yahoo login (due to some server issues they made) so we needed to patch our servers at the same time everyone was trying to get on the 3.0 release... bad timing. Good news is the servers are patched and you should be able to login (and stay logged in) from here on out.

App Crashing
We have a fix for this defect already and plan to submit the fix to Apple this week - along with other issues that have been brought to our attention here in the forums.

Logging out after 20 minutes
If you are getting logged out after ~20 minutes (and you don't want to) be sure to update your session time out setting. Close BeejiveIM, and then go to Settings -> Beejive, and scroll down to the Network an Push section to change this value.

Push Notifications
It seems that Apple is still working out the kinks... push was working great for me the past 2 weeks and now I get them intermittently, so I would council patience

We apologize for any inconvenience these problems have caused!! We appreciate your business and thank you all for choosing BeejiveIM.

Note: If you are still unable to connect to Yahoo, log off of all accounts and log back in.
This should resolve the issue. - joe


Dus als het goed is zijn de connectie problemen opgelost. Misschien moeten we nog even geduld hebben!
  #104  
Oud 24-06-09, 10:49
Meander Meander is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 15
Standaard

Oke, even afwachten dus....

Even een vraagje aan jullie, misschien dat jullie een antwoord voor me hebben:
Er is de optie hoe lang je ingelogd moet blijven.
Ik wil alleen als online te zien voor anderen zijn als ik dat ook daadwerkelijk ben. Anders kunnen ze me misschien wel een berichtje sturen, maar krijg ik die niet direct.

Op welke waarde moet nu de logintijd staan?

Volgens mij:
als ik hem op 24 uur zet blijf ik gedurende 24 uur online staan voor anderen, ongeacht of ik nu wel of niet DAADWERKELIJK online ben. Als ik mijn iPhone uitzet zou ik nog steeds online staan bij anderen

10 minuten vind ik nog een acceptabel verschil, maar liever nog zie ik dat MSN/Beejve mij afmeld bij bv wegvallen van verbinding.

(ja ik weet, beetje onduidelijk verhaal, sorry, ik hoop dat het toch duidelijk is wat ik bedoel...)
  #105  
Oud 24-06-09, 10:49
ReflexABC ReflexABC is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

@peer1985: Dat was gisterochtend (of middag, voor ons) getuige de posttijd "by jim » Tue Jun 23, 2009 7:28 am"
  #106  
Oud 24-06-09, 11:00
nylezis nylezis is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Kan ook nog steeds niet inloggen met msn...
  #107  
Oud 24-06-09, 11:33
mregeling mregeling is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 43
Standaard

het lijkt dat in verschillende landen beejive nu niet te downloaden is en uit de app store is gehaald.
probeer hem maar eens nu te downloaden....
op het beejive forum worden mensen er gek van, want als het goed is kun je nu niet inloggen.
spinning wheel blijft ronddraaien ..
  #108  
Oud 24-06-09, 11:42
Blackfire Blackfire is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Outer
Berichten: 46
Standaard

zelfde probleem hier "error 503"
zelfs in belgische app store niet meer te vinden
  #109  
Oud 24-06-09, 14:32
macerik macerik is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Mortsel
Berichten: 12
Standaard

Hier in Belgie kan je terug inloggen en werkt het weer prima ( push ook ).
Ingelogd met facebook, MSN en AIM, werkt als een trein.

mvg
Erik
  #110  
Oud 24-06-09, 14:59
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Ik kan wel weer inloggen, Push werkt nog steeds niettttttt
  #111  
Oud 24-06-09, 15:19
leonvanwoerkom leonvanwoerkom is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 17
Standaard

Hier kan ik ook weer inloggen
Of Push werkt weet ik niet, heb blijkbaar niet zoveel vrinden die mij boeiend genoeg vinden momenteel
  #112  
Oud 24-06-09, 15:23
peer1985 peer1985 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 23
Standaard

volgens mij zijn de problemen opgelost.
Kan weer inloggen en push doet het ook.

Hij meldt me alleen na zoveel tijd automatisch af (krijg ik wel een push notifications van ) Ondanks dat ik op time-out sessie op 24 uur heb staan.

Wellicht heeft de server bij beejive het nog steeds erg zwaar waardoor ze automatisch iedereen offline gooien die inactief zijn,.....
  #113  
Oud 24-06-09, 15:24
leonvanwoerkom leonvanwoerkom is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 17
Standaard

Ok, kreeg net dus een berichtje binnen. Push werkt dus
  #114  
Oud 24-06-09, 21:04
JSM93 JSM93 is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 89
Standaard

BeejiveIM:



BeejiveIM is echt een van de beste chat applicaties tot nu toe.
Je kunt meerdere accounts toevoegen, achtergronden veranderen, geluiden veranderen (echte MSN geluiden) en dat soort kleine details.

Het lijkt bijna een desktop versie aangezien je alle contacen ziet met hun foto voor de naam en zelf ook aardig wat kan versturen zoals versturen van foto's (zoals screenshots, bestaande en gemaakte fotos)
en versturen van geluiden die je opneemt via je microfoon.

Ook kun je meerdere chat versies gebruiken dan alleen MSN.

Push nog niet geprobeerd maar lijkt me zeker handig!
  #115  
Oud 25-06-09, 09:55
Waus Waus is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 21
Standaard

Ik heb 1 kleine vraag, ik heb al meerdere gratis versies geprobeerd, maar telkens als ik naar het menu ga, en weer terug naar het programma, dan logt hij weer opnieuw in. Is er een mogelijkheid om dit te verkomen, of blijf ik gewoon aangemeld bij dit programma? Alvast bedankt.
  #116  
Oud 25-06-09, 10:22
peer1985 peer1985 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 23
Standaard

Je kunt er voor kiezen om 24 uur lang online te blijven zonder dat je het programma open hebt staan. Wanneer je ht programma dus langer dan 24u niet gebruikt word je afgemeld. Kunt ook korter instellen hoor.
Binnen deze 24 uur krijg
je alle berichten dmv push te zien op je homescreen!
Succes ermee!
  #117  
Oud 25-06-09, 10:25
Waus Waus is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peer1985 Bekijk bericht
Je kunt er voor kiezen om 24 uur lang online te blijven zonder dat je het programma open hebt staan. Wanneer je ht programma dus langer dan 24u niet gebruikt word je afgemeld. Kunt ook korter instellen hoor.
Binnen deze 24 uur krijg
je alle berichten dmv push te zien op je homescreen!
Succes ermee!
Hey bedankt, alleen als je een gesprek hebt gestart, zie je dan ook je bericht geschiedenis? Of komen alleen alle nieuwe berichten binnen?
  #118  
Oud 25-06-09, 10:38
boeke boeke is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: belgie wvl - roeselare
Berichten: 70
Standaard

Ik heb ook een vraagje :
hoe komt het dat ik geen foto's kan doorsturen ? Zijn er bepaalde voorwaarden mss qua grootte ofzo ?
Instelling staat op : foto rechtstreeks doorsturen (dus niet via de server).
Iemand hetzelfde probleem ?

Ik heb 2 accounts : op het ene account kan ik WEL een bepaalde persoon toevoegen, maar op het andere account dan ik die bepaalde persoon NIET toevoegen (mijn accounts zijn beiden hotmail). Raar maar waar : het is steeds dezelfde persoon die ik niet kan toevoegen.

Misschien heeft er iemand een antwoord voor mijn beide vragen.
Thx
  #119  
Oud 25-06-09, 10:51
peer1985 peer1985 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 23
Standaard

@waus: ja het wordt hetzelfde weergegeven als je sms applicatie. Het blijft erinstaan totdat je het zelf wist!

@ boeke: ik hebgeen idee, heb zelf nog nooit foto's verstuurd via beejive. Via mail gaat net zo makkelijk/snel lijkt mij.

Wat betreft het toevoegen, waarom zou je dezelfde persoon 2 keer toevoegen? Je ziet hem
toch al in je lijst. Dubbelleven? ;-) haha

weet alleen dat beejive met metadata werkt. 1 weergave voor meerdere accounts. Misschien als je dat uitzet in instellingen dit je probleem oplost. Kun je een willekeurig ander contact wel in je beide accounts toevoegen ? Heeft diegene je wellicht geblocked??
  #120  
Oud 25-06-09, 11:52
boeke boeke is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: belgie wvl - roeselare
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peer1985 Bekijk bericht
@waus: ja het wordt hetzelfde weergegeven als je sms applicatie. Het blijft erinstaan totdat je het zelf wist!

@ boeke: ik hebgeen idee, heb zelf nog nooit foto's verstuurd via beejive. Via mail gaat net zo makkelijk/snel lijkt mij.

Wat betreft het toevoegen, waarom zou je dezelfde persoon 2 keer toevoegen? Je ziet hem
toch al in je lijst. Dubbelleven? ;-) haha

weet alleen dat beejive met metadata werkt. 1 weergave voor meerdere accounts. Misschien als je dat uitzet in instellingen dit je probleem oplost. Kun je een willekeurig ander contact wel in je beide accounts toevoegen ? Heeft diegene je wellicht geblocked??
ja hoor, ik kan een willekeurig contact in beide accounts toevoegen, maar natuurlijk staan ze er dan 2x bij, dus zoals jij zegt. Haha, neeeeeee ik heb geen dubbelleven..... Daarom vind ik het zo vervelend om 2 acc te gebruiken juist maar omdat ik die ENE persoon zou zien..... Maar ik probeer eens met die metadata uit te zetten. Ik wil er wel nog bij vertellen dat wij op hetzelfde netwerk zitten, maar dit zou geen problemen mogen geven.
Haha, geen commentaren daarop aub
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:39.