Kroll is beschikbaar discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) beste iphoners ik heb gisteravond kroll kunnen kopen op de app-store, wat ik ook gedaan heb. Ik heb het wel nog niet kunnen testen, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kroll is beschikbaar
beste iphoners
ik heb gisteravond kroll kunnen kopen op de app-store, wat ik ook gedaan heb. Ik heb het wel nog niet kunnen testen, en nu moet ik gaan werken :-( Btw het kost 5,99 €. groetjes van een nieuw forumlid |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
fijne game maar veel te duur voor ongeveer 30-40 minuten(jaja uitgespeeld) speelplezier!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ziet er gewelig uit en speelt lekker. Je speelt hem in de makkelijkere standen inderdaad snel uit, maar ik denk dat als je hem op de moeilijkste stand zet, je er toch wel een paar uur speelplezier van hebt. En wat betreft de prijs. Spellen voor bv de PSP zijn goed voor meer uren, maar ook zomaar tig keer duurder!
|
||||
|
||||
@ Klaverentwee
In verhouding zijn psp goedkoper (20 uur gameplay voor 45 euro) en dan heb je er zelfs een doosje, umdtje en een boekje bij |
|
|||
|
|||
20 uur spelduur! echt niet! god of war was in 5 uurtjes uit hoor! en daar betaal je toch echt 50 euro voor! en dat boekje heb ik geen een keer bekeken! en een umd is lastig nu heb je alles altijd bij je! meer voor dan na's
|
Labels |
games, kroll |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock 3G beschikbaar! | pieter68 | Archief | 1 | 26-12-08 12:54 |
PwngeTool 2.0.3 Beschikbaar :) | pascalletje | Archief | 2 | 26-08-08 02:20 |
|
|