iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Agenda app (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/22855-agenda-app.html)

MOL20K 01-10-08 20:33

Agenda app
 
Ik ben opzoek naar een programma (agenda) waarmee ik mijn afspraken van een dag/week in het menu- of unlockscherm kan zien. Is er z'n programma voor de Ipone 3g?

Hij is niet gejailbreakd....

slodo 01-10-08 20:36

dan moet je je iphone jailbreaken.
het programma heet intellescreen en je moet er geloof ik voor betalen

wennes13 03-10-08 12:40

aganda berichten op startscherm
 
Hoi Ik ben heel erg nieuw met de iphone.

Maar ik zou graag willen zien op het scherm waar ook de knoppen op zitten wat de afspraken voor de deze of volgende dag zijn, zoals ik dat ook altijd op mijn pda zag.

Is daar iets voor ?

Ik heb geen idee want jailbraeken is, ik heb een t-mobile iphone.

groetjes wendy

lnn.art 03-10-08 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wennes13 (Bericht 201535)
Hoi Ik ben heel erg nieuw met de iphone.

Maar ik zou graag willen zien op het scherm waar ook de knoppen op zitten wat de afspraken voor de deze of volgende dag zijn, zoals ik dat ook altijd op mijn pda zag.

Is daar iets voor ?

Ik heb geen idee want jailbraeken is, ik heb een t-mobile iphone.

groetjes wendy

Hoi Wendy.. Zoek en lees :)

wennes13 03-10-08 18:23

Bedankt voor je reactie.

Ik heb gezocht en gelezen maar niets kunnen ontdekken wat ik als agenda kan gebruiken, zodat ik mijn afspraken kan zien.

groetjes wendy

john wings 03-10-08 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wennes13 (Bericht 201695)
Bedankt voor je reactie.

Ik heb gezocht en gelezen maar niets kunnen ontdekken wat ik als agenda kan gebruiken, zodat ik mijn afspraken kan zien.

groetjes wendy