iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Agenda app (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/22855-agenda-app.html)

MOL20K 01-10-08 20:33

Agenda app
 
Ik ben opzoek naar een programma (agenda) waarmee ik mijn afspraken van een dag/week in het menu- of unlockscherm kan zien. Is er z'n programma voor de Ipone 3g?

Hij is niet gejailbreakd....

slodo 01-10-08 20:36

dan moet je je iphone jailbreaken.
het programma heet intellescreen en je moet er geloof ik voor betalen

wennes13 03-10-08 12:40

aganda berichten op startscherm
 
Hoi Ik ben heel erg nieuw met de iphone.

Maar ik zou graag willen zien op het scherm waar ook de knoppen op zitten wat de afspraken voor de deze of volgende dag zijn, zoals ik dat ook altijd op mijn pda zag.

Is daar iets voor ?

Ik heb geen idee want jailbraeken is, ik heb een t-mobile iphone.

groetjes wendy

lnn.art 03-10-08 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wennes13 (Bericht 201535)
Hoi Ik ben heel erg nieuw met de iphone.

Maar ik zou graag willen zien op het scherm waar ook de knoppen op zitten wat de afspraken voor de deze of volgende dag zijn, zoals ik dat ook altijd op mijn pda zag.

Is daar iets voor ?

Ik heb geen idee want jailbraeken is, ik heb een t-mobile iphone.

groetjes wendy

Hoi Wendy.. Zoek en lees :)

wennes13 03-10-08 18:23

Bedankt voor je reactie.

Ik heb gezocht en gelezen maar niets kunnen ontdekken wat ik als agenda kan gebruiken, zodat ik mijn afspraken kan zien.

groetjes wendy

john wings 03-10-08 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wennes13 (Bericht 201695)
Bedankt voor je reactie.

Ik heb gezocht en gelezen maar niets kunnen ontdekken wat ik als agenda kan gebruiken, zodat ik mijn afspraken kan zien.

groetjes wendy

Anders nog een tijdje geduld hebben, er zijn aanwijzingen dat apple hier zelf een oplossing voor gaat vinden.

slodo 03-10-08 22:15

hier een link over dat patent
Apple-patent beschrijft nieuw notificatiescherm voor iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl

Mwfadebeer 03-10-08 22:27

in de appstore zijn ook diverse apps te vinden.

BruceSV 03-10-08 22:29

Wendy,

2 opties voor je:

je kan je iPhone 3G, de nieuwste iPhone via t-mobile, (laten) jailbreaken hiermee "kraak" je de iPhone en dan kan je dus andere software naast die van apple erop zetten. Zodoende kan je er dus intelliscreen op downloaden via cydia, werkt ongeveer hetzelfde als App Store. Voor intelliscreen betaal je ongeveer $20.00 en dat kan via PayPal o.i.d. Het is zeer uitgebreid, lichtjes aan de dure kant maar zeer goede software met regelmatige updates om te verbeteren.

Optie 2 is zoals Slodo hierboven al aangeeft om even te wachten wat Apple gaat doen.

Ik ben niet zo technisch maar heb zonder probleem m kunnen jailbreaken en de intelliscreen software erop kunnen zetten.

Site van intelliscreen:
Intelliborn™ - IntelliScreen™ - Your iPhone UnLock Screen on Steroids

Als je hulp nodig heb hoor ik het wel!

wennes13 03-10-08 23:27

bedankt voor de reacties.
Moet eerlijk zeggen dat ik jailbreaken niet zo zie zitten, dus ik wacht af wanneer apple met een app komt.

DutchAppeal 06-10-08 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV (Bericht 201794)
Wendy,

2 opties voor je:

je kan je iPhone 3G, de nieuwste iPhone via t-mobile, (laten) jailbreaken hiermee "kraak" je de iPhone en dan kan je dus andere software naast die van apple erop zetten. Zodoende kan je er dus intelliscreen op downloaden via cydia, werkt ongeveer hetzelfde als App Store. Voor intelliscreen betaal je ongeveer $20.00 en dat kan via PayPal o.i.d. Het is zeer uitgebreid, lichtjes aan de dure kant maar zeer goede software met regelmatige updates om te verbeteren.

Optie 2 is zoals Slodo hierboven al aangeeft om even te wachten wat Apple gaat doen.

Ik ben niet zo technisch maar heb zonder probleem m kunnen jailbreaken en de intelliscreen software erop kunnen zetten.

Site van intelliscreen:
Intelliborn™ - IntelliScreen™ - Your iPhone UnLock Screen on Steroids

Als je hulp nodig heb hoor ik het wel!

Waarom wordt zo'n geweldig programma niet uitgegeven op de App Store? Zo worden we bijna gedwongen om wel te gaan jailbreaken, iets dat ik liever niet doe!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:48.