iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Apps die tijdelijk gratis of afgeprijsd zijn (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/22943-apps-tijdelijk-gratis-afgeprijsd-zijn.html)

Bordyl 10-04-09 23:07

Moto Chaser, Who has the biggest brain en LuckyWheel tijdelijk afgeprijst naar €0,79.

Turambar 12-04-09 00:40

Het spel Rogue Touch is tijdelijk afgeprijsd van $2.99 naar $0.99 om te vieren dat versie 1.5 is uitgekomen. Zeer aan te raden voor iedereen die van "dungeon crawlers" zoals Rogue en Nethack houdt.

iTunes Store

Timmeh_ 12-04-09 01:07

Tap Forms is alweer in de aanbieding, prijs in nu lager dan ooit!

Ook een leuke tip: Where To? kost nu slecht €0,79.
Als je deze app opent krijg je een gelikte interface te zien met categorieen (ziekenhuis, pinautomaat, benzinepomp, etc). Als je er een kiest opent Google Maps en krijg je de dichtsbijzijnde te zien en andere suggesties ;)

Obelix2 12-04-09 11:39

Hallo allemaal,
ik heb zo links en rechts eens door gelezen hier en zie dat alles wat goedkoper of zelfs gratis is hier wordt aangegeven.

Misschien is het al eens gezegd en heb ik er in mijn jeugdige enthousiasme over heen gelezen maar er is een applicatie: Pandorabox
Die houdt dit allemaal voor je bij,
- wat is goedkoper geworden
- wat is gratis geworden
etc

Hoop dat jullie hier iets aan hebben, en Ja ook die APP is gratis

Timmeh_ 12-04-09 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Obelix2 (Bericht 276844)
Hallo allemaal,
ik heb zo links en rechts eens door gelezen hier en zie dat alles wat goedkoper of zelfs gratis is hier wordt aangegeven.

Misschien is het al eens gezegd en heb ik er in mijn jeugdige enthousiasme over heen gelezen maar er is een applicatie: Pandorabox
Die houdt dit allemaal voor je bij,
- wat is goedkoper geworden
- wat is gratis geworden
etc

Hoop dat jullie hier iets aan hebben, en Ja ook die APP is gratis

Ik gebruik AppSniper (niet gratis:p), maar je kan ook gewoon de RSS-feed van appshopper.com volgen ;)
Maar als er per dag meer dat 100 prijswijzigingen worden doorgevoerd,
is zo'n overzicht van de meest waardevolle aanbieding zeer handig! :D

Bordyl 12-04-09 22:02

World Football (soccer) is tijdelijk van 0.79 naar gratis gegaan. Zeker geen prul-app, toch als je MyFootball nog niet hebt :D, en het is zeer uitgebreid, uitgebreider dan MyFootball (maar toch verkies ik MyFootball :p)

iMangi is ook tijdelijk gratis

Big Fun Racing van 1.59 naar 0.79

ZombieVille USA van 1.59 naar 0.79

CrazyTanks van 1.59 naar 0.79

BassLine van 5.99 naar 2.99

YuGiOh Cards van 7.99 naar 4.99 :D

BiiBall 3D van 2.39 naar 0.79

iGem van 2.39 naar 1.59

Measures van 1.59 naar 0.79

Quick Shot van 1.59 naar 0.79

Timmeh_ 13-04-09 15:17

Voor alle Emoji-fans:
iEmoji is nu in de aanbieding voor €0,79 ;)

Runaque 13-04-09 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 277223)
Voor alle Emoji-fans:
iEmoji is nu in de aanbieding voor €0,79 ;)

Die heeft een week of 2 a 3 geleden gratis gestaan, ik heb het geloof ik hier ergens kwijt gezet in dit topic, ik heb deze toen ook maar ineens gedownload. ;)

Timmeh_ 13-04-09 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 277224)
Die heeft een week of 2 a 3 geleden gratis gestaan, ik heb het geloof ik hier ergens kwijt gezet in dit topic, ik heb deze toen ook maar ineens gedownload. ;)

Is t wat? Ik zelf snap Emoji niet zo.. Ik zie t mezelf ook niet gebruiken :p

Runaque 13-04-09 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 277247)
Is t wat? Ik zelf snap Emoji niet zo.. Ik zie t mezelf ook niet gebruiken :p

Weet je, ik gebruik het ook niet echt, maar het was gratis en nu staat het op de iphone en het is soms wel plezant om die icoonyjes achter je zin te zetten, zoals nu het het geval is. 
Het zorgt er ook voor dat jij die icoontjes kan zien, maar het werkt enkel op de iPhone en niet op de pc. Of het zijn geld waard is, ja als je gek bent op emoticons, nee als je de iPhone niet echt gebruikt om te internetten.

Frog 13-04-09 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 277019)
....
CrazyTanks van 1.59 naar 0.79
BiiBall 3D van 2.39 naar 0.79
....

Die spellen van Bootant gaan vaak in prijs omlaag en omhoog. Worden heel vaak €0,79.

Timmeh_ 13-04-09 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 277256)
Weet je, ik gebruik het ook niet echt, maar het was gratis en nu staat het op de iphone en het is soms wel plezant om die icoonyjes achter je zin te zetten, zoals nu het het geval is. 
Het zorgt er ook voor dat jij die icoontjes kan zien, maar het werkt enkel op de iPhone en niet op de pc. Of het zijn geld waard is, ja als je gek bent op emoticons, nee als je de iPhone niet echt gebruikt om te internetten.

Wat is dan weer humor vind is dat ik ze dus niet zie :D:D
Als ik dit bericht op me iPhone zou bekijken zou ik m wel moeten zien?

Runaque 13-04-09 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 277275)
Wat is dan weer humor vind is dat ik ze dus niet zie :D:D
Als ik dit bericht op me iPhone zou bekijken zou ik m wel moeten zien?

Als je een emoji applicatie op de iPhone hebt staan kan je ze idd zien.
Ik heb ook net in een ander sub forum een topic gestart waar je je Firefox browser emoji kan laten zien. Staat bij desktop applicaties. 

iMario 13-04-09 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 277247)
Is t wat? Ik zelf snap Emoji niet zo.. Ik zie t mezelf ook niet gebruiken :p

Gebruik Supreme Preferences, dan heb je de Emoji's GRATIS. Laat je niet afzetten door mensen die profiteren van ''verborgen'' instellingen in de iPhone. De Emoji's zijn er standaard al, maar de instelling is verborgen.

ArB 13-04-09 19:00

ik gebruik pandorabox (gratis) daar kun je ook best veel afgeprijsde zaken zien en uiteraard gratis zaken. :)

Bordyl 13-04-09 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 277275)
Wat is dan weer humor vind is dat ik ze dus niet zie :D:D
Als ik dit bericht op me iPhone zou bekijken zou ik m wel moeten zien?

Ik zie ze idd op m'n iPod, op pc zijn het codes of gewoon niets.

Timmeh_ 14-04-09 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 277297)
Gebruik Supreme Preferences, dan heb je de Emoji's GRATIS. Laat je niet afzetten door mensen die profiteren van ''verborgen'' instellingen in de iPhone. De Emoji's zijn er standaard al, maar de instelling is verborgen.

Die staat er al op hoor :D
Maar ik gebruik sowieso geen Emoji :rolleyes:
Tis inderdaad erg genaaid dat ze er dan geld voor vragen terwijl t er al opstaat! :eek:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 277367)
Ik zie ze idd op m'n iPod, op pc zijn het codes of gewoon niets.

Vierkantjes in mijn geval :D;):D


En weer ON-TOPIC:

Headlines is in de aanbieding van €2,9 nu voor €0,79
Heb m nog niet geprobeerd, maar zowel Nederland als België wordt ondersteund :D

Runaque 14-04-09 11:30

GTI Speedometer van Volkswagen AG is juist in de App Store verschenen en is gratis, het is dus een applicatie die je snelheid weergeeft op basis van GPS en dus ietsje naukeuriger (of dat zou toch moeten) dan je snelheidsteller in de wagen (hebben allemaal een afwijking die meer afwijkt naarmate je sneller rijd).
Best wel een leuke applicatie voor de VW liefhebbers of wie zijn km-teller niet vertrouwd. :D

Bordyl 14-04-09 22:11

FDG Entertainment heeft precies niet veel succes met zijn Bobby Carrot-games; Bobby Carrot 1 (classic) is van een eerdere afprijsing naar 0,79 naar gratis gegaan. Laat deze kans niet schieten, ik heb als Bobby-fan voor 0,79, het is echt de moeite.

Beter gratis en niet content dan gekocht en niet content huh... :p

Timmeh_ 14-04-09 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 277751)
FDG Entertainment heeft precies niet veel succes met zijn Bobby Carrot-games; Bobby Carrot 1 (classic) is van een eerdere afprijsing naar 0,79 naar gratis gegaan. Laat deze kans niet schieten, ik heb als Bobby-fan voor 0,79, het is echt de moeite.

Beter gratis en niet content dan gekocht en niet content huh... :p

Ik heb Bobby Carrot Forever gekocht, wat is het verschil met Bobby Carrot 1/2/3/4?
Zijn dat onderdelen van Bobby Carrot Forever of zijn t andere werelden?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:21.